Jump to content

O problema la pornire asemanatoare...


Liviudev

Recommended Posts

O problema la pornire asemanatoare am si eu pe E36 318 TDS Sedan 95' Euro 2 Diesel (ceea ce nu prea cred ca este normal nici la Diesel sa porneasca greu).

Deci indiferent ca este vara sau iarna trebuie sa pun contactul de cel putin 5-7 ori ca sa amorseze pompa de motorina pentru a putea porni motorul...

 

1. Sa fie intradevar pompa de motorina (nu mai amorseaza cum trebuie)

2. Bujiile trebuiesc schimbate (nu le-am schimbat de 3 ani deoarece din cate stiu la diesel nu este acelasi lucru ca la benzina)

3. Sa fie ... dar de la ce sa fie? :twoup:

 

Acum partea buna ... baterie f. buna, motorina cat cuprinde, electromotorul fara probleme, demaror bun, de la ce ar putea sa fie?

 

Posibil sa fie motorul terminat...? Are consum normal de combustibil, ulei schimbat + filtru ..dar totusi scoate un fum negru la pornire, si ma gandesc ca fumul are legatura totusi cu starea motorului sau fumul negru este din cauza turbinei si nu are legatura cu motorul? Ma gandesc sa nu fie motorul terminat (prea uzat) ??

 

Cine ma poate ajuta cu niste raspunsuri, idei...

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu diesel-ul atunci cand nu mai are compresia buna nu mai porneste usor la cald insa la rece porneste normal, schimba mai intai bujiile, pentru ca mai ales acum ca s-a racit astea conteaza mult la diesel. Fumul negru cred ca e destul de normal, bine, depinde si de cat de mult scoate, dar la varsta motorului si mai ales a numarului de km, care sigur e destul de mare, nu ar trebui sa iti faci mari probleme, problema mare este pornirea.
Link to comment
Share on other sites

O problema la pornire asemanatoare am si eu pe E36 318 TDS Sedan 95' Euro 2 Diesel (ceea ce nu prea cred ca este normal nici la Diesel sa porneasca greu).

Deci indiferent ca este vara sau iarna trebuie sa pun contactul de cel putin 5-7 ori ca sa amorseze pompa de motorina pentru a putea porni motorul...

 

1. Sa fie intradevar pompa de motorina (nu mai amorseaza cum trebuie)

2. Bujiile trebuiesc schimbate (nu le-am schimbat de 3 ani deoarece din cate stiu la diesel nu este acelasi lucru ca la benzina)

3. Sa fie ... dar de la ce sa fie? :twoup:

 

Acum partea buna ... baterie f. buna, motorina cat cuprinde, electromotorul fara probleme, demaror bun, de la ce ar putea sa fie?

 

Posibil sa fie motorul terminat...? Are consum normal de combustibil, ulei schimbat + filtru ..dar totusi scoate un fum negru la pornire, si ma gandesc ca fumul are legatura totusi cu starea motorului sau fumul negru este din cauza turbinei si nu are legatura cu motorul? Ma gandesc sa nu fie motorul terminat (prea uzat) ??

 

Cine ma poate ajuta cu niste raspunsuri, idei...

Cel mai bine schimbã prima data bujiile incandescente pentru ca de acolo s-ar putea sa fie. Daca ar fi pompa ai avea probleme ºi În timpul mersului nu numai la pornire. Fumul negru este de la motorina ºi din cauza ca injectia nu mai este ca noua. Fumul albastru este atunci când papa motorul ulei.

Edited by swsws
Link to comment
Share on other sites

s-ar putea sa ai vreo pierdere de presiune undeva,verifica daca nu curge/se prelinge motorina undeva.Daca nu pune o supapa de sens (20 RON) intre filtrul de motorina si pompa de injectie.

 

 

Serios chiar te pricepi :twoup: mersi...

E si vina mea ca am scris/intrebat in graba si pentru ca nu am inclus mai multe detalii in primul post...

 

deci chiar se prelinge motorina pe la motor pe undeva nu am apucat sa vad exact de unde anume dar se prelinge mai ales atunci cand o turez pe loc si la manevre in parcare.

 

Deci pierderea asta de presiune banuiesc ca este din cauza compresiei si trebuie resegmentare sau cum? Chiar nu stiu ce sa zic dar asa este se prelinge motorina si porneste mai usor iarna decat vara...

 

Concluzie: Este fum negru si nu albastru (nu ma deranjeaza), pompa este buna, am sa schimb bujiile, sa schimb filtrul de combustibil si sa mai incerc cu supapa de sens in cazul in care se prelinge motorina?

Edited by Liviudev
Link to comment
Share on other sites

Salut,

1.trebuie sa rezolvi problema cu scurgerea de motorina ( probabil trebuie schimbate ceva garnituri/oringuri).

2.In caz ca nu mai curge si pornirea este la fel de proasta atunci pune supapa de sens de care vorbeam mai sus.

3.Daca fumul este negru ( este o problema pe alimentare,injectoare/pompa de injectie) iar daca fumul era albastru atunci se putea vorbi de o eventuala segmentare ( mai taranesteb spus atunci cand fumul este albastru atunci mananca ulei ) si ori trebuie schimbat cu alt ulei ori trebuie facuta segmentare.

Punctul 3 este solutia extrema nu te prea gandi la asta la un motor BMW pana la cateva sute de mii de kilometri.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Aha, mersi frumos ... chiar mi-ai fost de ajutor cu unele informatii.

 

Ea ca masina asa trage desi motorul e slabut rau de pe 318 TDS - un 4 cil. de 1.7L 90 CP :twoup: si deasta zic ca nu prea imi vine sa cred ca ar fi terminat motorul.. demaraj are.

 

O sa ma ocup sa incep sa-i fac reglajele si schimbarile necesare si eventual am sa revin cu noutati :)

 

Iar varianta extrema cred ca ar fi sa il dau pe un 318IS / 320i (tot E36) :) dar mi-ar cam parea rau ca e vorba de consum motorina -benzina :twoup: hmmm..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.