Jump to content

martor bord aprins


Recommended Posts

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pai ar insemna probleme de amestec, ceea ce ai si descoperit prin tester... nivel mare de Hidrocarburi nearse la un eventual test ITP (asta e problema mea si nu stiu cum sa ii dau de capat ca nu imi da nicio eroare pe tester)... is curios daca e din sonda lambda, mai exact din care ti-au zis? Cea de dupa catalizator? In cazul asta se scurteaza si viata sondelor si cea a catalizatorului, daca nu e optim amestecul... is curios care e rezolvarea la tine, poate ne putem ajuta reciproc... :twoup: dute cu nasul la toba finala si vezi ce miros iese... daca e intepator, si miroase cumva a benzina... avem cam aceeasi problema.. binenteles mie mi-a fost dat sa nu mi se aprinda check engine, dragut fostul proprietar :)

 

Pai ar insemna probleme de amestec, ceea ce ai si descoperit prin tester... nivel mare de Hidrocarburi nearse la un eventual test ITP (asta e problema mea si nu stiu cum sa ii dau de capat ca nu imi da nicio eroare pe tester)... is curios daca e din sonda lambda, mai exact din care ti-au zis? Cea de dupa catalizator? In cazul asta se scurteaza si viata sondelor si cea a catalizatorului, daca nu e optim amestecul... is curios care e rezolvarea la tine, poate ne putem ajuta reciproc... :) dute cu nasul la toba finala si vezi ce miros iese... daca e intepator, si miroase cumva a benzina... avem cam aceeasi problema.. binenteles mie mi-a fost dat sa nu mi se aprinda check engine, dragut fostul proprietar :twoup:

Link to comment
Share on other sites

am verificat, nu scoate nici un miros,....eroare aceea cu amestec combustibil, se poate referi si doar la calitate benzinei (substantelor).....cand apar probleme la catalizator, am citit undeva ca ar trebui sa s aprinda intemitent check engine......nu ai ramas cumva fara catalizator intr-un servis?...ca se mai intampla la noi
Link to comment
Share on other sites

Posibil la sonda din fata cat-ului sa fie o problema dar nu cred...Sonda de dupa el ar putea deasemeni sa dea simptomul descris..Pana nu le masori pe tester nu faci nimic

Eu ma mentin la parerea ca pompa nu este in parametrii.

Degeaba tot vorbim aici ca masina nu o repari asa...Mergi la ala care ti-a testat-o si noteaza tensiunile pe Lambda. Daca nu mai ai erori, sterge adaptarile si mai testeaza odata noxele...Dar este foarte important ca diagnosticul sa-l pui cand ai ceva valori asa incat sa ai cu ce sa compari.

Deasemeni si presiunea carburantului....Vezi si de debitmetru ce spune testerul ala

Eu unul am vazut cazuri asemanatoare si problema a fost pompa...Poate ma insel...Eventual si/ sau regulator de presiune...

Oricum este masina ta si faci ce vrei....

Succesuri

 

Sal, nu ai observat si un miros intepator, tare, de benzina nearsa in toba finala? :twoup: sau nu ai fost curios?

Asta o da si regulatorul de presiune cand este defect

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

am vazut tensiunile pe lambda si parametri cilindrilor tot......NU am probleme cu noxele, pot pune gura pe teava de esapament....la care am fost pana acum 2 la numar, au spus ca nu are nimik, sau nu stiu ei nimik, tensiune la lambda era 70 nv parca si oscila in functie de turatie...le am spus si de pompa, dar mi au spus ca daca face pompa figuri,da masina rateuri sau nu mai porneste deloc :twoup: Edited by darius_x
Link to comment
Share on other sites

am verificat, nu scoate nici un miros,....eroare aceea cu amestec combustibil, se poate referi si doar la calitate benzinei (substantelor).....cand apar probleme la catalizator, am citit undeva ca ar trebui sa s aprinda intemitent check engine......nu ai ramas cumva fara catalizator intr-un servis?...ca se mai intampla la noi

Nu este obligatoriu, dar daca ai citit, inseamna ca se verifica prezumtia.

Am apelat rar la service si daca a fost musai m-am dus la unele serioase care nu se complac in cioranii de genul asta (manarit catalizatoare ...).Apropo...ia vezi, mai ai catalizatorul?

 

...le am spus si de pompa, dar mi au spus ca daca face pompa figuri,da masina rateuri sau nu mai porneste deloc :twoup:

 

In cazul asta nu vad de ce-ti mai faci probleme.

Figurile pompei pe care se vede ca nu le-au luat in consideratie, pot fi si acelea care duc la o presiune constanta dar mai mica decat cea indicata.

Mergi inapoi la ei daca ai ocazia, si intreaba-i daca senzorul de temperatura poate face ca amestecul sa fie aiurea si vezi ce zic....

Am o curiozitate...Ce soft s-a folosit la diagnoza si ce laptop aveau?

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

am verifica sonda lambda, cea din fata e buna, cea din spate nu prea.....deasemenea cineva mi-a spus ca e sigur debitmetru(alt tester), am pus altul nou dar mai ieftin, la vreo 350 ron (inca nu l am platit, doar in proba), dar acuma am observat ca uneori oscileaza turometrul, deci e mai prost ca cel original bosh....deasemenea ce-i de la servis specializat in catalizatoare si sonde mi au spus ca nu scoate gaze......Se poate ca sonda de dupa catalizator, (avand in vedere ca nu functioneaza cum trebuie) sa trimita impulsuri gresite la motor si sa genereze aprinderea martorului???
Link to comment
Share on other sites

i-am facut azi ITP-ul si nu au comentat nimica legat de gaze, deci presupun ca sunt OK noxele, desi sonda din capat de la teava de esapament nu prea functioneaza......totodata cu debitmetru asta nou am facut 100km si nu s-a reaprins martorul ink.....dar am observat ca are ceva oscilatii mici la relantiv turometrul
Link to comment
Share on other sites

a iesit din calcul debitmetru..... s-a aprins iar, incerc maine sa inlocuiesc sonda cu probleme......check engine se stinge instantaneu dupa ce porneste motorul?

 

In locul tau nu as scoate din calcul debitmetrul. Si eu am patit la fel cu un debitmetru ieftin. Cand am pus Bosch s-a schimbat total situatia. Ar merita masurata si presiunea de benzina din rampa, asa ai putea exclude pompa de benzina si regulatorul de presiune.

Link to comment
Share on other sites

In locul tau nu as scoate din calcul debitmetrul. Si eu am patit la fel cu un debitmetru ieftin. Cand am pus Bosch s-a schimbat total situatia. Ar merita masurata si presiunea de benzina din rampa, asa ai putea exclude pompa de benzina si regulatorul de presiune.

 

+1

Fiind din Cluj, poate lua legatura repede cu @dorin75 sau @grozadan...Nu se poate sa nu fie un debitmetru disponibil la unul din ei...

Deasemeni nu se poate sa nu fie un service unde sa-i masoare presiunea in alimentare...Important este sa vrea.. :twoup:

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

E dus si debitmetru si sonda de dupa catalizator......am pus inapoi debitmetrul original si uneori "cade in nas" cand accelerez si nu mai trage, l-am pus inapoi cel nou si merge bine....maine o sa pun altul tot nou dar mai scump ca celalalt, sondele le-am verificat la un servis specializat in catalizatoare si cea din spate ramane blocata desi masina nu gazeaza la cald, mi au spus ca s ok gazele, ca scoate numai aburi pe esapament.....oricum daca nu schimb si sonda cu siguranta nu scap de CHECK ENGINE :twoup:
Link to comment
Share on other sites

E dus si debitmetru si sonda de dupa catalizator..... :twoup:

 

Ce ti-am zis eu in postul #29? Ia citeste mai jos:

Posibil la sonda din fata cat-ului sa fie o problema dar nu cred...Sonda de dupa el ar putea deasemeni sa dea simptomul descris..Pana nu le masori pe tester nu faci nimic

Deasemeni si presiunea carburantului....Vezi si de debitmetru ce spune testerul ala

Scrisesem eu despre mai multe optiuni de urmarit....Schimba tu sonda aia intai...Despre MAF, vezi dupa aceea daca mai cere "schimbarea" Oricum...bine ca ai rezolvat :)

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

inca nu am rezolvat :twoup:, o sa vad maine, ca merg sa mi activez CB-ul, si incerc vreo 3 debitmetre, ca in sinea mea ceva imi spune ca difera si consumul in functie de cat de bun e debitmetru, si sper sa mi arate si mie consumul sa ma pot ghida un pic, sonda are o cunostinta care si-a schimbat cu totul motorul si sper sa mi-o imprumute daca o mai are....sa vad cum se manifesta si sa cumpar una noua in viitor (imi recomandati ceva marca?)....intre timp i-am schimbat si uleiul 5-30 castrol edge, avea Esso in el!
Link to comment
Share on other sites

inca nu am rezolvat :twoup: , o sa vad maine, ca merg sa mi activez CB-ul, si incerc vreo 3 debitmetre, ca in sinea mea ceva imi spune ca difera si consumul in functie de cat de bun e debitmetru, si sper sa mi arate si mie consumul sa ma pot ghida un pic, sonda are o cunostinta care si-a schimbat cu totul motorul si sper sa mi-o imprumute daca o mai are....sa vad cum se manifesta si sa cumpar una noua in viitor (imi recomandati ceva marca?)....intre timp i-am schimbat si uleiul 5-30 castrol edge, avea Esso in el!

 

Chiar vrei sa folosesti o sonda sh?...vorbim de BMW si nu de Logan aici...Vorbeste cu colegii din Cluj de care ti-am zis mai sus....

Schimba sonda aia si lasa debitmetrul o perioada...

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Chiar vrei sa folosesti o sonda sh?...vorbim de BMW si nu de Logan aici...

 

Dupa ce am incercat doua debitmetre ieftine si proaste un prieten m-a intrebat: "ce vrei ma sa faci din masina aia? renault?" Observ si la Dan aceeasi filozofie :twoup: si chiar merita sa pui piese de calitate daca vrei sa te tina masina. Daca schimbi sonda lambda si eventual debitmetrul pune BOSCH. O sa fie mai scumpe dar merita.

 

Atentie cand incerci debitmetrele. In prima faza dupa schimbarea debitmetrului este foarte probabil ca motorul sa mearga mai prost decat cu debitmetrul anterior deoarece adaptarile sunt nepotrivite. Sau resetezi adaptarile dupa ce schimbi debitmetrul sau mergi mai mult cu masina pana se stabilizeaza valorile lor pentru noul debitmetru. Daca problema persista adaptarile au nevoie de un timp de stabilizare si dupa resetare. Daca problema s-a rezolvat, dupa resetare adaptarile nu se vor mai modifica, sau se vor modifica extrem de putin.

Edited by mihais
Link to comment
Share on other sites

Chiar vrei sa folosesti o sonda sh?...vorbim de BMW si nu de Logan aici...

 

Dupa ce am incercat doua debitmetre ieftine si proaste un prieten m-a intrebat: "ce vrei ma sa faci din masina aia? renault?" Observ si la Dan aceeasi filozofie :twoup: si chiar merita sa pui piese de calitate daca vrei sa te tina masina. Daca schimbi sonda lambda si eventual debitmetrul pune BOSCH. O sa fie mai scumpe dar merita.

 

Atentie cand incerci debitmetrele. In prima faza dupa schimbarea debitmetrului este foarte probabil ca motorul sa mearga mai prost decat cu debitmetrul anterior deoarece adaptarile sunt nepotrivite. Sau resetezi adaptarile dupa ce schimbi debitmetrul sau mergi mai mult cu masina pana se stabilizeaza valorile lor pentru noul debitmetru. Daca problema persista adaptarile au nevoie de un timp de stabilizare si dupa resetare. Daca problema s-a rezolvat, dupa resetare adaptarile nu se vor mai modifica, sau se vor modifica extrem de putin.

 

 

 

Am observat asta cu adaptarile, deaia mergea mai prost cel original cand l am pus inapoi, ca nu i am sters eroarea, dupa o zi de umblat merge normal;

Link to comment
Share on other sites

Am observat asta cu adaptarile, deaia mergea mai prost cel original cand l am pus inapoi, ca nu i am sters eroarea, dupa o zi de umblat merge normal;

 

Daca stergi eroarea nu se reseteaza si adaptarile. Ele trebuie resetate separat. Daca nu poti sa le resetezi hai pe la mine.

Link to comment
Share on other sites

Am observat asta cu adaptarile, deaia mergea mai prost cel original cand l am pus inapoi, ca nu i am sters eroarea, dupa o zi de umblat merge normal;

 

Daca stergi eroarea nu se reseteaza si adaptarile. Ele trebuie resetate separat. Daca nu poti sa le resetezi hai pe la mine.

 

lasa-mi un pm cu nr tau de tel sau o adresa! ms

Link to comment
Share on other sites

cu ajutorul user-ului maihais am ajuns la urmatoarele concluzii: -nu e nici DISA, nici debitmetru, nici lambda de vina;

- valoarea la amestec la mine e 1.2 si normal e 1 din cate am inteles.

 

Mai ramane de verificat PCV si regulatorul de presiune @Dans probabil ai dreptate!

Stiti careva unde pot face operatiile acestea in cluj("fara sa traga pielea de pe mine")? ms

Link to comment
Share on other sites

Mai ramane de verificat PCV si regulatorul de presiune @Dans probabil ai dreptate!

 

Merci.

Lasa PCV ul la locul lui ca nu are nici o treaba (asta judecand ce spuneai tu la inceput...) Nu neglija insa MAF-ul.

Fa si chestia asta..desfa cele 2 suruburi care fixeaza senzorul si roteste-l in sens orar cu testerul "orientat" pe el...vezi daca se schimba valorile...Posibil ca odata ce ai ajuns cu el la aprox. 30 de grade fata de pozitia standard sa ai valorile bune...Asta poate insemna ca nici el nu se simte prea ok...Asta daca nu urmezi "procedura standard" cu scosul terminalului (mufei)..Stai linistit daca ai un alt brand la MAF ca sunt cazuri in care au fost inlocuite cu unele aftermarket f. bune...

E doar o impresie fiindca nu ma pricep, dar iti spun si eu ce am auzit de la altii... :)

Mihai cred ca mai are nick-ul meu de YM din perioada Carsoft :) si putem discuta acolo, ca sa nu dam in off topic.

 

PS: severus este pe aici si poate sa te sfatuiasca cum sa vezi pe tester adevaratele valori la MAF :twoup:

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.