Jump to content

VAND BMW 320i E46


bgv

Recommended Posts

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sa nu-mi spui ca s-a gasit un prost atat de mare incat sa dea 10k pe un 320i full chel! :) Nu-s adeptul nici chilipirurilor, dar pretul asta este pentru un E46 cu dotari de top ca sa nu spun ca iti iei E60 si mai nou si cu cel putin la fel de multe dotari. :twoup:

 

Oricum nu cred ca s-a dat... :)

Link to comment
Share on other sites

Sa nu-mi spui ca s-a gasit un prost atat de mare incat sa dea 10k pe un 320i full chel! :) Nu-s adeptul nici chilipirurilor, dar pretul asta este pentru un E46 cu dotari de top ca sa nu spun ca iti iei E60 si mai nou si cu cel putin la fel de multe dotari. :twoup:

 

Oricum nu cred ca s-a dat... :)

 

Da-mi si mie anuntul cu e60 ca ma intereseaza merci

Link to comment
Share on other sites

Uite masina asta, care are aceiasi km cu a ta, are aceiasi ani ca vechime, pana si aceiasi culoare si este si mai dotata. Si sa ma scuzi, este un E60. Nu uita ca acum e la un samsar, ea avand pretul inainte de 9900 de euro, chiar cred ca se mai putea negocia 100-200 de euro acolo. :twoup:

 

http://autovit.ro/bmw-520-C16730492.html

 

La o prima vedere, are in plus fata de a ta scaune incalzite, pilot automat, comenzi pe volan, navi, jante de Al., clima automata, nu robineti. Si repet, este un E60, nu E46 si care mi se pare ca arata extrem de bine. Deci lasa aroganta! :)

 

A ta cred ca are pretul acesta din cauza conturului ala cromat de la faruri... :)

Link to comment
Share on other sites

Uite masina asta, care are aceiasi km cu a ta, are aceiasi ani ca vechime, pana si aceiasi culoare si este si mai dotata. Si sa ma scuzi, este un E60. Nu uita ca acum e la un samsar, ea avand pretul inainte de 9900 de euro, chiar cred ca se mai putea negocia 100-200 de euro acolo. :twoup:

 

http://autovit.ro/bmw-520-C16730492.html

 

La o prima vedere, are in plus fata de a ta scaune incalzite, pilot automat, comenzi pe volan, navi, jante de Al., clima automata, nu robineti. Si repet, este un E60, nu E46 si care mi se pare ca arata extrem de bine. Deci lasa aroganta! :)

 

A ta cred ca are pretul acesta din cauza conturului ala cromat de la faruri... :)

Tu ce masina ai ? Aia cu samsaru da bine la reclama. Vreau sa cumpar un e60 asa arogant cum sunt eu.

Edited by bgv
Link to comment
Share on other sites

2.2 ala pe E60 e cam lesinat , pe E46 e mai sprinten, nu prea se compara.

Bai frate, te ia durerea de cap cand vezi ca sunt unii care evalueaza o masina numai prin prisma sprintului de la 0-100! :twoup:

 

Tu mergi numai blana cu masina? Esti un Sebastian Vettel in devenire? Chiar atat de mult se simte jumatatea aia de secunda cu aproximatie in favoare 2,2-ului de pe E46 decat de pe E60?! :) Cred ca o simti din plin... Iti dai seama? Tot ceea ce conteaza este jumatatea aia de secunda ca doar suntem la NASCAR. Da-n ma-sa faptul ca E60-ul e generatie mult mai noua, faptul ca iti ofera un confort incomparabil mai bun, da-le-n ma-sa de dotari gen scaune incalzite, pilot automat, faruri cu lupe, spalatori faruri, clima automata, nu robineti, navi, geamuri electrice si pe spate si multe, multe altele, nu-i asa? :) Ma refer strict la cele 2 masini: E46-le asta de vanzare si E60-ul pe care l-am pus eu.

 

Tu ce masina ai ? Aia cu samsaru da bine la reclama. Vreau sa cumpar un e60 asa arogant cum sunt eu.

Ce conteaza ce masina am eu? Ti-am spus ca masina aia avea pret de 9900 euro pana acum cateva zile cand a luat-o un samsar.

 

Spor la cumparat un E60 cu banii de pe E46, daca gasesti un prost atat de mare care sa iti dea banii aia pe un 320i full chel! :twoup: Incearca sa gasesti pe unu' cu E60 cu care sa faci schimb. Eventual poate te alegi si cu o diferenta! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Doar tu ai amintit de sprintul de la 0 la 100 km/h, bitz a zis doar că e leşinat acel motor pe E60 şi să ştii că aşa este.

 

E60 e o maşină grea, motorul de 2.2 litri e prea slab pentru o astfel de maşină.

 

Pe E60 sunt decente motoarele de pe 525d, nu merită luat nimic inferior.

Mă refer la prima generaţie.

520d LCI e ok.

 

Puterea nu e pentru vitezomani şi inconştienţi cum probabil vrei să sugerezi, pur şi simplu poate fi diferenţa dintre o maşină cu care depăşeşti fără probleme şi o maşină cu care te chinui să faci o depăşire.

 

Mă rog, după mine nici E46 320i nu e vreo rachetă, ĂŽnsă pare mai ok pentru că maşina e un pic mai uşoară.

 

Legat de preţ, evident că un E46 320i nu merită 10 000 € ĂŽn condiţiile actuale, mai ales o maşină cu puţine dotări, adică una chelioasă. :twoup:

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Ce intelegi tu prin sprinten, pentru ca bitz a pomenit cuvantul asta? Am condus destul 520i E60, iar pentru pretentiile mele este suficient. Atat de mult simti aproximativ o jumatate de secunda ca sa apreciezi "incomensurabila" diferenta dintre iuteala unui 320i E46 2,2 si "lenesa" E60 2,2? Tine cont ca vorbim de un E46 320i, nu de vreun 325, 328 sau 330!

 

Dintre cele 2 masini care sunt comparate aici, asta la vanzare si E60-ul pus de mine, tu pe care l-ai alege? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ce intelegi tu prin sprinten, pentru ca bitz a pomenit cuvantul asta? Am condus destul 520i E60, iar pentru pretentiile mele este suficient. Atat de mult simti aproximativ o jumatate de secunda ca sa apreciezi "incomensurabila" diferenta dintre iuteala unui 320i E46 2,2 si "lenesa" E60 2,2? Tine cont ca vorbim de un E46 320i, nu de vreun 325, 328 sau 330!

 

Dintre cele 2 masini care sunt comparate aici, asta la vanzare si E60-ul pus de mine, tu pe care l-ai alege? :twoup:

 

O secundã sau o jumãtate de secundã se simte la volan, chiar dacã pe hârtie nu pare mare lucru.

 

Nici una.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu, mie mi se pare ok 520i. Pai 525d are 177 cai, care o fi asa mare diferenta intre ele, aia 7 cai?

 

Mi se pare cea mai simpla si fara probleme 520i, motorul ala M54 este banal de intretinut, chiar nu stiu ce i s-ar putea strica. Pe cand la 525d, vai ...

Link to comment
Share on other sites

Subscriu! O secunda jumate inseamna enorm si se simte. Diferenta de dintre 330 i si M3 este tot de o secunda jumate!

Nu e vorba de o secunda jumate, ci de doar o jumatate de secunda! Da-o-n ma-sa de fractiune de secunda ca nu cred ca o poti simti atat de mult. Ce naiba, suntem Raliuri unde si 0,1 sec. conteaza? :twoup: Exagerati, clar!

 

Nu stiu, mie mi se pare ok 520i. Pai 525d are 177 cai, care o fi asa mare diferenta intre ele, aia 7 cai?

 

Mi se pare cea mai simpla si fara probleme 520i, motorul ala M54 este banal de intretinut, chiar nu stiu ce i s-ar putea strica. Pe cand la 525d, vai ...

+1, WLF!

 

525d are mai mult cuplu, e supraalimentat, prin urmare e altceva.

 

Puterea nu face diferenţa ĂŽntre cele două ci cuplul, mai ales că e disponibil mult mai de jos.

Mda, iar totul se traduce prin 0,3 secunde castigate. Importante daca ai de gand sa concurezi la NASCAR! :)

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Gândeşte-te că ĂŽntre două maşini care au o secundă diferenţă pe hârtie, există cam un tir sau două distanţă pe 400 m. :twoup:

 

Mă rog, formularea este de r@cer desăvârşit, ĂŽnsă e adevărată.

 

Serios vorbind, nu contează cât e timpul de pe hârtie, pur şi simplu E46 320i cu motor de 2.2 pare mai rapid decât E60 520i.

 

Ăntreabă-l pe Poleposition cum i s-a părut E60-ul pe care l-a avut, un 520i.

 

Din moment ce a avut maşina, ştie ce zice.

 

O maşină diesel cu turbo trage mult mai de jos şi mai violent decât o maşină cu motor aspirat pe benzină, mai ales dacă e un motor relativ mic.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Pai normal ca o sa spuna ca 520i-ul este melc, dupa M6, Cayenne Turbo, Turbo S. Noi comparam strict E60-ul 2,2 cu E46 2,2, iar eu sustin in continuare ca trebuie sa fii idiot ca pentru un pret similar, sa renunti la E60 care are dotari cu duiumul fata de E46-le asta chel cu motor tot 2,2, doar pentru o jumatate de secunda pe care o castigi de la 0-100 cu E46-le.

 

Exact cum iti spuneam si eu, noi nu suntem raceri, doar acolo pot conta atat de mult cateva fractiuni de secunda. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

525d are mai mult cuplu, e supraalimentat, prin urmare e altceva.

 

Puterea nu face diferenĂža ĂŽntre cele douĂŁ ci cuplul, mai ales cĂŁ e disponibil mult mai de jos.

 

Bine profesore. :twoup:

 

Nu m-ar deranja cu nimic un 520i, la felul cum merg eu, este suficient. Dezavantajul este ca sunt toate niste cheliciuni si consuma cam mult.

Link to comment
Share on other sites

O maºinã diesel cu turbo trage mult mai de jos ºi mai violent decât o maºinã cu motor aspirat pe benzinã, mai ales dacã e un motor relativ mic.

Diferenta dintre un 525d E60 si un 520i E60 o reprezinta 0,3 secunde. Deci in afara de feeling, de impresia ca trege de rupe, nu vad nimic altceva... :twoup: Doar o intretinere muuult mai scumpa pentru 525d si un risc de a se strica cate ceva la motor muult mai des si automat, costuri mari.

 

Nu m-ar deranja cu nimic un 520i, la felul cum merg eu, este suficient. Dezavantajul este ca sunt toate niste cheliciuni si consuma cam mult.

Nu chiar toate sunt cheliciuni. Adu-ti aminte de 520i-ul pe care-l avea mirceagsm la vanzare, ala gri sobolan. Avea ceva dotari chiar foarte bune...

Link to comment
Share on other sites

Nu m-ar deranja cu nimic un 520i, la felul cum merg eu, este suficient. Dezavantajul este ca sunt toate niste cheliciuni si consuma cam mult.

Nu chiar toate sunt cheliciuni. Adu-ti aminte de 520i-ul pe care-l avea mirceagsm la vanzare, ala gri sobolan. Avea ceva dotari chiar foarte bune...

 

Era chel si ala, n-avea nimic iesit din comun. Sunt cam 2 din 10 un pic mai dotate, si celalalte 8 sunt cheliciuni oribile. Si cu un consum de 13% declarat, nu e chiar o afacere. E drept ca preturile sunt foarte mici, 9-10k, pentru un E60 usor de intretinut, merita.

 

Asta l-am urmarit, incearca de vreo 2 luni sa il vanda, dar e acceptabil. Cred ca e prea scump si la banii astia. :twoup:

 

http://autovit.ro/bmw-520-C15797538.html

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, dar ce ti se pare atat de mare consumul, cand te gandeste ca un Logan 1,4 ia 10-12l lejer in trafic de Bucuresti, ca ala este etalonul la noi in Romania? :twoup:

Are totusi un mare avantaj: intretinerea destul de ieftina. Cum spuneai si tu, motorul ala se intretine mult mai usor.

Link to comment
Share on other sites

Pai normal ca o sa spuna ca 520i-ul este melc, dupa M6, Cayenne Turbo, Turbo S. Noi comparam strict E60-ul 2,2 cu E46 2,2, iar eu sustin in continuare ca trebuie sa fii idiot ca pentru un pret similar, sa renunti la E60 care are dotari cu duiumul fata de E46-le asta chel cu motor tot 2,2, doar pentru o jumatate de secunda pe care o castigi de la 0-100 cu E46-le.

 

Exact cum iti spuneam si eu, noi nu suntem raceri, doar acolo pot conta atat de mult cateva fractiuni de secunda. :twoup:

 

A avut 520i ĂŽnainte sĂŁ aibĂŁ M6 Âşi celalte maÂşini.

Nu e nimeni atât de idiot sã compare 520i cu M6.

 

E60-ul ĂŁla nu e cine Âştie ce, doar Ăži se pare.

 

La banii ãia mai degrabã aº lua un E39 525d mult mai dotat decât un E46 320i chelios.

 

Bine profesore. :)

 

http://img403.imageshack.us/img403/7029/darthvaderlecture.jpg

 

Diferenta dintre un 525d E60 si un 520i E60 o reprezinta 0,3 secunde. Deci in afara de feeling, de impresia ca trege de rupe, nu vad nimic altceva... :twoup: Doar o intretinere muuult mai scumpa pentru 525d si un risc de a se strica cate ceva la motor muult mai des si automat, costuri mari.

 

Cred cĂŁ ai exagerat un pic cu vinul de sĂŁrbĂŁtori, poate Âşi ceva Johnny Walker.

 

E60 520i: http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=110198

E60 525d: http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=119713

 

AÂşa cĂŁ sunt 9 secunde vs. 8.1 secunde, aÂşa cĂŁ diferenĂža e foarte mare.

 

525d e mult peste 520i, ĂŽĂži recomand zeamĂŁ de varzĂŁ + algocalmin /antinevralgic. :)

 

 

 

Exact cum iti spuneam si eu, noi nu suntem raceri, doar acolo pot conta atat de mult cateva fractiuni de secunda. :twoup:

 

O secundĂŁ sau o jumĂŁtate de secundĂŁ conteazĂŁ Âşi ĂŽn viaĂža realĂŁ.

 

DiferenÞele astea par mici când te uiÞi pe hârtie, Însã atunci când faci depãºiri, se simt.

 

Mã rog, asta dacã ai termen de comparaÞie ºi ai condus destule maºini Încât sã poÞi face diferenÞa.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.