Jump to content

am si eu o problema care ma seaca maxim


Krebs

Recommended Posts

am schimbat ambreiajul (volanta, placa,disc,rulemnt) luk ,ca si cele originale, am schimbat uleiul la cutie de 3 ori cu ulei original bmw...problema este in felul urmator :

 

cand masina sta peste noapte intra bine 1-a cand pleci dupa loc ,insa la primul semafor intra mai cu japca asa si asta pana mai faci doua-trei semafoare ,dupa ce se incalzeste apa putin intra perfect...

 

intrebare : or fi pus idiotii aia discul pe invers ?! si cand se incalzeste merge bine ?! pt ca e clar ca seamana foarte bine orice fata a lui(discului ,deci se poate pune si cu fata si cu spatele la prima vedere) , poate l-a pus sucit..

 

voi ce parere aveti, ca parca mi-ar fi prea lene sa dau iar cutia jos.. :twoup:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Problema asta o am si eu! Intra cam prost in prima si-a doua cand este rece! Am deschis si eu discutia si colegii mi-au dat un topic cu un link destul de interesant! http://webspace.ringling.edu/~dplassma/bmw...shift_pins.html

Chestiile alea se uzeaza si... distractia este mare.

Daca nu-ti ajunge, iti pot da topic-ul la cerere!

Link to comment
Share on other sites

imi intra greu primii 400de m daca ma opresc ,stau putin si apoi vreau sa plec si bag 1-a, in rest dupa ce s-a incalzit putin ,merge excelent oricum ar fi...in mers, pe loc , in orice fel posibil

 

nu stiu ce dreacu se incinge acolo si totul e fain

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

din ce am vazut eu , era aproximativ egal la butuc si in stg si in drp :twoup: , ma gandesc ca poate conteaza curbura aia a discului

 

si chiar, daca o sa desfac, care parte vine spre volanta si care spre placa :) mai mica sau mai mare?

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Daca pui in dubiu manopera,nu prea ai alternative..ori faci singur ori te increzi in altul......Ma gindesc si la centrat,daca nu il centrezi bine intimpina rezistenta.....Imi amintesc cind aveam BMW centram cu o priza de cutie demontata,altfel daca privesti gaura oricum ai sta sub masina te pacalesti la centrat...
Link to comment
Share on other sites

am schimbat ambreiajul (volanta, placa,disc,rulemnt) luk ,ca si cele originale, am schimbat uleiul la cutie de 3 ori cu ulei original bmw...

 

 

Iarta-ma ca nu vin cu solutii ci doar cu intrebari...dar, tre sa fac si eu operatia cu schimbatul kitului de ambreaj...poti sa-mi spui, te rog cat te-au costat toate astea? (piese+manopera)

Link to comment
Share on other sites

Discul de ambreiaj daca se monteaza invers atinge in suruburile de la volanta cu butucul in care intra priza de la cutie, si orice mecanic mai priceput isi da seama de asta pt ca nu se centreaza bine pe placa de presiune etc..

la tine buba este la cutia de viteze acum nu stiu ce sa zic dar se poate sa ai uzura mare in cutie la ansambulul de la treapta 1.

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

din ce am vazut eu , era aproximativ egal la butuc si in stg si in drp :twoup: , ma gandesc ca poate conteaza curbura aia a discului

 

si chiar, daca o sa desfac, care parte vine spre volanta si care spre placa :) mai mica sau mai mare?

 

spre volanta vine partea mai mica(dar sigur e montat bine)

daca nu centrezi bine discul nu poti cupla cutia,de aia mai demult se folosea o priza de centrare,acum lumea a mai evoluat sunt alte scule de centrat,dar fac acelasi lucru.

Edited by ovy318i
Link to comment
Share on other sites

poate timoneria de bmw uzata "se pupa" mai bine cu un kit de ambreiaj uzat.

 

nu are timonerie practic ! :twoup: are maneta care se prinde direct de o tija prin doua sigurante..

 

daca ar fi timoneria sau orice alta piesa defecta ,ar face tot timpul ...e clar ca e ceva fie din montaj, fie din aerisire vorba unui coleg mai sus..

 

spre volanta vine partea mai mica(dar sigur e montat bine)

 

 

merci pt info,iar in partea cealalta nu sunt asa de sigur ca e montat bine discul

 

poti sa-mi spui, te rog cat te-au costat toate astea? (piese+manopera)

 

 

4000ron

 

Eu zic sa incerci o aerisire la lichidul de frana de la ambreaj... probabil nu ti-ai facut aerisire sau nu au facut-o bine.

 

 

pai si totusi, de ce numai daca trece noaptea face asa ?! ca daca merg cu masina si o las cam 3-4 ore pe dreapta si plec ,nu are nici o treaba , merge perfect...numai daca trece noaptea peste ea intra putin mai greu in 1-a dupa care in 500 de m de rulat isi revine, poate aerisirea sa influenteze?!

 

Discul de ambreiaj daca se monteaza invers atinge in suruburile de la volanta cu butucul in care intra priza de la cutie, si orice mecanic mai priceput isi da seama de asta pt ca nu se centreaza bine pe placa de presiune etc..

 

 

cam asa arata discul...ce zici , poti cumva sa il pui si invers !??

 

http://i54.tinypic.com/zk074n.jpg

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Faza cu aerisirea e o incercare ieftina (chiar moka pentru unii) si nu are ce dauna... daca se incearca gasirea solutiei prin teorie te apuca urmatorul craciun...

 

E normal sa ceri pareri, opinii sau sfaturi dar in majoritatea cazurilor trebuie sa te apuci de demontat.

 

Intrebi de ce face doar dimineata ?? Mie de ce imi porneste masina mai usor daca e cu botul putin in panta ??... se intampla doar dimineata :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Intrebi de ce face doar dimineata ??

 

 

normal ca service scrie pe mine.. :twoup: eram curios sa vad poate s-a mai lovit cineva de chestie si stie de la ce ar putea fi, desi eu sunt 99% ca a pus discul invers :twoup:

 

discul la partea din mijloc are o parte metalica cu o umflatura pronuntata intr-o parte ,respectiv adancitura in celalalta parte , poate conteaza in ce parte este umflatura, respectiv adancitura , orientata, probabil ca "torsioneaza" cumva discul cu spatele si altfel cu fata :) ,probabil ca in 2011 o sa aflu, cand am de gand sa dau cutia jos :twoup:

 

in prima faza o sa fac o aerisire, dar sunt sigur ca nu prea are treaba, ori ai aer pe instalatie ,ori nu ai nu ?! :)

 

poate are totusi cineva o poza cu un kit de ambreiaj ,gen diy , care se monteaza corect , pe tipul asta de disc , as fi mai linistit sa vad :twoup:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

m-am gandit si la placa, e o varianta posibila, insa ma roade frate ...ori e bmw-u ,ori nu !? :twoup:

 

oricum, am mai sunat pe cineva(gen mecanic sef) si imi zicea ca e posibil , caci discul asta seamana cu cel de opel, fara arcuri asa si l-a pus pe invers si avea oarecum probleme asemanatoare ...eu mai am o speranta ! :) la discurile cu arcuri era clara treaba avand cocoasa aia imensa, la astea fara arcuri daca te uiti in "Dunga" la disc ,e foarte mica diferenta la cocoasa,mai ales ca butucul de intra pe priza de la cutie este mai in interior asa,cumva pe centrul discului

 

De ce nu mergi la atelierul unde ai facut operatiunea sa vada "live" simptomul? Banuiesc ca sunt capabili si responsabili in asumarea unei greseli...in cazul in care aceasta s-a produs..

Oricum, banuiesc ca te-a costat ceva si manopera pe langa piese ....

 

 

pai o sa merg, dar dupa sarbatori , chestia a fost ca m-a mancat in dos de am schimbat si uleiul din cutie atunci cu ambreiajul si am tot dat vina pe ulei , ca ar fi el, acum fiind mai frig afara ,pana se incalzea tinea pe 1-a..dar am schimbat uleiul de 3 ori , ultima oara cu ulei original Mtf-LT-2 si tot acelasi lucru...deci e clar ca e din ambreiaj sau montaj , i-am sunat p-aia si au zis ca dupa 3 incolo sa ma duc..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.