Jump to content

Probleme cu bordul e60


Recommended Posts

Am o problema cu acele in bord... cand pornesc motorul nu se mai ridica si se aude un tacanit timp de 3-4 minute, dupa care se ridica si acele si arculetul de temperatura la motor... a mai patit cineva? poate fi de la vreo siguranta care e pe duca?? Pe tester BMW nu da nici o eroare de genul acesta.

 

Multumesc pt toate parerile.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Am o problema cu acele in bord... cand pornesc motorul nu se mai ridica si se aude un tacanit timp de 3-4 minute, dupa care se ridica si acele si arculetul de temperatura la motor... a mai patit cineva? poate fi de la vreo siguranta care e pe duca?? Pe tester BMW nu da nici o eroare de genul acesta.

 

Multumesc pt toate parerile.

 

Indicatorul de la cruise control si temperatura sunt controlate de 2 motoare pas cu pas care vin conectate pe aceeasi panglica cu ledurile de la iluminare bord. Panglica aia e destul de fina, nu e exclus sa se fi rupt vreo linie de circuit.

Motorasele alea au o roata dintata care vine pe discul exterior ( temperatura / cruise control). Cand pui contactul motoarele pornesc un fel de calibrare, adica deruleaza discurile pana la pozitia 0. ( indicatorul de cruise se ascunde in dreptul cifrei 0 de pe vitezometru, si temperatura se ridica ). Poate sa fie si vreo problema mecanica cu discurile alea. Trebuie desfacut si vazut ce are.

 

P.S. De unde stiu : am desfacut vreo 4 borduri de E60 ca sa schimb iluminarea si inainte de a pune acele indicatoare, cand alimentezi bordul vezi rotitele alea calibrandu-se.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Revin cu rezolvarea problemei.

 

Am scos ceasurile si de la trepidatii si gropi se pare ca rotita de la pilotul automat se deplasase.... s-a repus rotita in linie cu cea de la mecanism si acum nu mai da in gol... fiindca se pare ca era o problema mecanica, nu electrica (cum am spus nu incarca nici o eroare pe tester).

 

Intre timp, de la pus contactul luat contactul mi-a murit bateria (afisand si mesajul ca bateria e moarta si "due service -630000km" .. e posibil?!?!?!?!)... nefiind nici pornita de 1-2 sapt...daca are vreo legatura....

 

Intrebarea mea acum este... posibil sa imi termine bateria ceasurile deoarece mai trebuie o calibrare/recodare ceva?? Ceva din tester? Adica sa uite ca trebuie sa intre in sleep mode cand inchid masina?....

 

Bateria daca am scos bornele din spate, de pe ea direct, mai trebuie recodata???

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Revin cu intrebarea: "la ceasurile de bord mai trebuie o calibrare/recodare ceva din tester?" dupa ce au fost reparate? Pentru ca dintr-o data cand am aprins motoru nu mi s-a mai aprins bordu, iar martorul de proiectoare aprinse statea aprins, chiar daca proiectoarele erau stinse.... dupa ce am inchis masina, am lasat-o 5 minute, si am aprins iar motoru, problema disparuse.... si pilotul a facut la fel... in mers mi-a zis eroare pilot.. eraorea stergandu-se si imediat aparand iar, dupa ce am inchis masina 5 minute, eroarea a disparut ... WTF????!!!

 

Multumesc pt orice parere!

Link to comment
Share on other sites

Revin cu intrebarea: "la ceasurile de bord mai trebuie o calibrare/recodare ceva din tester?" dupa ce au fost reparate? Pentru ca dintr-o data cand am aprins motoru nu mi s-a mai aprins bordu, iar martorul de proiectoare aprinse statea aprins, chiar daca proiectoarele erau stinse.... dupa ce am inchis masina, am lasat-o 5 minute, si am aprins iar motoru, problema disparuse.... si pilotul a facut la fel... in mers mi-a zis eroare pilot.. eraorea stergandu-se si imediat aparand iar, dupa ce am inchis masina 5 minute, eroarea a disparut ... WTF????!!!

 

Multumesc pt orice parere!

 

Suna a contact imperfect sau un MPM pe cale sa se duca ?

Cel mai bine bagi un tester.

Link to comment
Share on other sites

Ceasurile isi fac calibrarea automat cand pui contactul (Daca nu ai scos acele , daca le-ai scos posibil sa-ti arata putin aiurea ). Doar cand pui baterie noua trebuie recodata.

La tine problema cred ca e din alta parte. Incearca sa schimbi bateria cu una noua, codeaz-o daca e nevoie si vezi daca mai ai probleme.

Link to comment
Share on other sites

Bateria nu mi-a mai facut probleme si becul e verde... cred ca se descarcase fiindca am stat cu lampa aprinsa vreo 3-4 ore... fara sa imi dau seama :(

La ace nu am umblat, decat sub ele, am aliniat rotitele alea, adica le-am impins pe axu ala de pe care aproape ca sarisera. Apoi am lasat-o sa le calibreze singura din obc in meniul 2, sa isi faca testul ala.

 

Ma gandesc sa fie poate de la vreo panglica din alea doua de pe spate? sa nu o fi impins bine? Ca probleme apar dupa a doua sau a treia pornire de pe zi. La prima pornire dimineata, totul este perfect....

 

 

ce este un MPM??

Link to comment
Share on other sites

 

ce este un MPM??

 

Nu conteaza, am zis o tampenie. Teoretic n-ar trebui sa aiba treaba cu ceasurile din bord.

Modulul ala face managementul electric al CCC-ului si altor componente pe partea de sunet/video. N-ar trebui sa aiba vreo treaba cu bordul.

 

Raman la pararea contact imperfect.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.