Jump to content

nu porneste sau porneste foarte greu


Recommended Posts

Salut,

 

revin cu alta problema ceva mai veche, dar care acum s-a agravat, poate ajutat de sfaturiile voastre reusesc sa o scot la capat

 

de cateva zile masina mea porneste foarte greu sau chiar deloc, dar daca o imping sau ii dau curent de la alta baterie porneste imediat, nu conteaza daca e calda sau rece.

Precizez ca in urma cu cateva saptamani am schimbat pompa de motorina si filtrul de sub scaunul soferului fiindca facea zgomot urat, iar acum se aude normal, tot in urma cu cateva saptamani am schimbat si bujiile incandescente,iar ieri am schimbat senzorul de la axul cu came dupa care am observat o schimbare foarte mare in tot ceea ce include mersul motorului(zgomot, vibratii, trage mai bine, revenire la relanti fara trepidatie), acum nu mai porneste dupa 5 minute de dat la automat dar totusi porneste greu, dupa circa 30s-1min de omorat la ea.

Ce problema ar mai putea avea?

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

revin cu alta problema ceva mai veche, dar care acum s-a agravat, poate ajutat de sfaturiile voastre reusesc sa o scot la capat

 

de cateva zile masina mea porneste foarte greu sau chiar deloc, dar daca o imping sau ii dau curent de la alta baterie porneste imediat, nu conteaza daca e calda sau rece.

Precizez ca in urma cu cateva saptamani am schimbat pompa de motorina si filtrul de sub scaunul soferului fiindca facea zgomot urat, iar acum se aude normal, tot in urma cu cateva saptamani am schimbat si bujiile incandescente,iar ieri am schimbat senzorul de la axul cu came dupa care am observat o schimbare foarte mare in tot ceea ce include mersul motorului(zgomot, vibratii, trage mai bine, revenire la relanti fara trepidatie), acum nu mai porneste dupa 5 minute de dat la automat dar totusi porneste greu, dupa circa 30s-1min de omorat la ea.

Ce problema ar mai putea avea?

Multumesc.

Am uitat sa spun ca nu mi se aprinde nici un bec la bord, pompa se aude cum functioneaza si am incercat sa ved daca porneste imediat dupa ce opresc motorul, fiindca asa nu ar avea timp sa piarda presiunea de motorina si tot la fel de greu porneste.

Mam gandit si la faptul ca ar putea sa fie bateria slaba, dar invarte motorul destul de repede, iar daca e slaba de ce nu moare de tot atunci cand dau la automat minute in sir, chiar si vara porneste greu, ce-i drept dureaza vreo 10 secunde.

Edited by bogdanVL
Link to comment
Share on other sites

poate sa fie releul de bujii. am eu unul. daca vrei sa faci o proba cu el te pot ajuta ca inca sunt in valcea.

ms, dar eu sunt la Milano :twoup: , atunci care e explicatia ca porneste la fel de greu si atunci cand e calda?

unde e pozitionat releul de bujii?

Edited by bogdanVL
Link to comment
Share on other sites

Ai schimbat si releul de bujii? Am avut si eu aceeasi problema si dupa ce am schimbat bateria, bujiile si releul de bujii tot nu pornea. Incearca sa schimbi releul de la pompa de motorina, se afla in spatele torpedoului si e de culoare verde. La mine asta a fost problema. Am luat releul de la AB cu 50 ron. Bafta.
Link to comment
Share on other sites

Ai schimbat si releul de bujii? Am avut si eu aceeasi problema si dupa ce am schimbat bateria, bujiile si releul de bujii tot nu pornea. Incearca sa schimbi releul de la pompa de motorina, se afla in spatele torpedoului si e de culoare verde. La mine asta a fost problema. Am luat releul de la AB cu 50 ron. Bafta.

Releul de bujii nu l-am schimbat, dar a precizat si in topic ca si la cald face aceiasi problema, (deci n-are legatura releul de bujii), iar releul de pompa de motorina sigur nu este fiindca am precizat in topic ca pompa se aude cum functioneaza, iar cel mai importamt lucru e faptul ca daca imi da cineva curent de la alta masina porneste imediat, am precizat si asta in topic, iar daca ar fi releul de vina, nu ar porni nici daca i-as da curent de la 10 masini concomitent (logic)

 

Am precizat in topic multe aspecte pe care as vrea sa le luati in calcul si astept niste raspunsuri gandite exact pe situatia mea, fiindca pareri ca sa schimb jumatate de masina gasesc pe toate drumuriile, de exemplu mi-a zis o broasca macaronara ca parerea lui e ca ar trebui sa schimb injectia(pompa de inalta presiune si injectoare).

 

Ai schimbat si releul de bujii? Am avut si eu aceeasi problema si dupa ce am schimbat bateria, bujiile si releul de bujii tot nu pornea. Incearca sa schimbi releul de la pompa de motorina, se afla in spatele torpedoului si e de culoare verde. La mine asta a fost problema. Am luat releul de la AB cu 50 ron. Bafta.

Senzorul de la axul cu came l-am schimbat cu unul original de la reprezentanta si s-a observat o schimbare radicala la mersul motorului(am precizat in topic), deci nu are treaba senzorul in cazul de fata

 

incearca sa schimbi bateria

As vrea sa schimb bateria cu una noua, dar mi-e frica sa nu arunc banii pe fereastra degeaba. As lua o baterie in proba de la cineva ca sa ma asigur ca ea e de vina, dar nu cunosc pe nimeni aici si daca o iau in proba fara stirea proprietarului ma duc la Jail :) , iar daca o cumpar degeaba... :twoup:

Edited by bogdanVL
Link to comment
Share on other sites

de cateva zile masina mea porneste foarte greu sau chiar deloc, dar daca o imping sau ii dau curent de la alta baterie porneste imediat, nu conteaza daca e calda sau rece

 

 

 

Pai daca porneste imediat cand ii dai curent de la alta baterie...........tu ce crezi ca ar fi?...La diesel bateria trebe sa invarta bine ca sa pornesca motoru.....am patit-o si eu....invartea, dar nu suficient ca sa porneasca. Fa rost de o baterie si vezi atunci..

Link to comment
Share on other sites

de cateva zile masina mea porneste foarte greu sau chiar deloc, dar daca o imping sau ii dau curent de la alta baterie porneste imediat, nu conteaza daca e calda sau rece

 

 

 

Pai daca porneste imediat cand ii dai curent de la alta baterie...........tu ce crezi ca ar fi?...La diesel bateria trebe sa invarta bine ca sa pornesca motoru.....am patit-o si eu....invartea, dar nu suficient ca sa porneasca. Fa rost de o baterie si vezi atunci..

Am cumparat o baterie noua arexons de 100Ah 760A si am schimbat-o, porneste mult mai usor, dar tot trebuie sa mai dau la automat vreo 6-7 secunde pana sa porneasca, deci inca mai are ceva.

Au fost mai multe probleme cumulate(bujiile, senzorul de la axul cu came, bateria), dar inca mai are ceva, acum ce ar mai putea fi?

Link to comment
Share on other sites

Pai de la 1 min sa ajungi doar la 6-7 sec in a porni, e o imbunatatire majora :twoup: . Acum cu restul problemei, vezi si tu daca nu se dezamorseaza pompa sau daca nu trage aer pe undeva. Poate chiar piesele ce le-ai schimbat sa fie problema.

Masina pornea si mergea mai prost dinainte ca eu sa schimb piesele, iar dupa ce le-am schimbat s-au vazut schimbari in bine la mersul masinii.

Curios este faptul ca si cu bateria cea veche dadea la automat la fel de repede si chiar daca dadeam la automat foarte mult, bateria nu dadea semne de oboseala. Si nu vorbesc in necunostiinta de cauza, daca am fost in stare sa schimb singur si fara elevator turbina, bujii, placute, schimbul de ulei, schimb de filtre, schimbat piesa cu tepi, iar asta este al VI-lea BMW seria 3 pe care il am, deci cred ca ma pricep cat sa-mi dau seama de o baterie care da semne de oboseala.

 

Pai de la 1 min sa ajungi doar la 6-7 sec in a porni, e o imbunatatire majora :) . Acum cu restul problemei, vezi si tu daca nu se dezamorseaza pompa sau daca nu trage aer pe undeva. Poate chiar piesele ce le-ai schimbat sa fie problema.

Masina pornea si mergea mai prost dinainte ca eu sa schimb piesele, iar dupa ce le-am schimbat s-au vazut schimbari in bine la mersul masinii.

Curios este faptul ca si cu bateria cea veche dadea la automat la fel de repede si chiar daca dadeam la automat foarte mult, bateria nu dadea semne de oboseala. Si nu vorbesc in necunostiinta de cauza, daca am fost in stare sa schimb singur si fara elevator turbina, bujii, placute, schimbul de ulei, schimb de filtre, schimbat piesa cu tepi, iar asta este al VI-lea BMW seria 3 pe care il am, deci cred ca ma pricep cat sa-mi dau seama de o baterie care da semne de oboseala.

Cred ca o sa merg asa pana ma intorc in tara, cand o sa-i fac un test la injectie, cel cu paharelele si cel pe calculator, eu merg pe ideea ca trebuie sa scot un injector la pensie.

Daca mai are cineva priceput vreo parere, o astept.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

senzorul,electromotorul,bujiile...am un prieten care tot asa a patit,nu pornea singura dar cu curent de la alta pornea si impinsa... problema a fost niste fire rupte si electromotoru care facea figuri ... insa pot fi si senzorul !si eu am probleme cu senzori astia(creed ca de la ei e problema) tot asa nu imi porneste sau imi moare motoru si nu mai porneste
Link to comment
Share on other sites

sal si eu am avut aceiasi problema ca si tine la un 318 tds , vezi la ultimu injector de catre bord, cel cu senzor ala s-ar putea sa fie problema, la mine scapa motorina si compresie pe acolo si deaia nu pornea numa foarte foarte greu, la fel si la cald si la rece. Si ar fi bine dak ai face testu ala cu apa , il poti facisi tu, torni putina apa acolo in locasu ala unde intra injectoru in blocu motor si apoi turezi putin masina, s-ar putea sa faca nijte bule atunci inseamna ca scapa compresie, le iei jos le cureti si pui alta garnitura deaia de cupru. La mine a mers, dar a trebuit sa schimb si injectoru cu senzor.
Link to comment
Share on other sites

Cred ca o sa merg asa pana ma intorc in tara, cand o sa-i fac un test la injectie, cel cu paharelele si cel pe calculator, eu merg pe ideea ca trebuie sa scot un injector la pensie.

Exact,,,trebuie scos un injector la pensie.....

Am fost la tester si nu-mi da decat supapa EGR pe care am anulat-o mai demult fiindca imi facea figuri, dar atunci masina pornea normal.

Am observat in ultimul timp ca dau la automat circa 10 secunde pana sa porneasca, dar nu invarte in egala masura, la inceput invarte normal, dupa cateva secunde invarte si mai repede, dupa 2-3 secunde si mai repede, dupa alte 2 secunde si mai repede, doar dupa ce ajunge la o turatie foarte mare data de electromotor reuseste sa porneasca.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca o sa merg asa pana ma intorc in tara, cand o sa-i fac un test la injectie, cel cu paharelele si cel pe calculator, eu merg pe ideea ca trebuie sa scot un injector la pensie.

Exact,,,trebuie scos un injector la pensie.....

Am fost la tester si nu-mi da decat supapa EGR pe care am anulat-o mai demult fiindca imi facea figuri, dar atunci masina pornea normal.

Am observat in ultimul timp ca dau la automat circa 10 secunde pana sa porneasca, dar nu invarte in egala masura, la inceput invarte normal, dupa cateva secunde invarte si mai repede, dupa 2-3 secunde si mai repede, dupa alte 2 secunde si mai repede, doar dupa ce ajunge la o turatie foarte mare data de electromotor reuseste sa porneasca.

Inca un lucru pe care l-am observat este ca, porneste mai usor doar atunci cand este motorul aproape rece, precizez inca odata, aproape rece.

Pierdere de presiune nu este sigur, fiindca daca opresc motorul si imediat incerc sa-l pornesc, porneste la fel de greu, iar intr-o secunda nu ar putea sa piarda toata presiunea, ba mai mult, porneste mai usor atunci cand apa se raceste si ajunge pe cadran la albastru. LOGIC ESTE FAPTUL CA NU ESTE DIN CAUZA PRESIUNII

Edited by bogdanVL
Link to comment
Share on other sites

Cred ca o sa merg asa pana ma intorc in tara, cand o sa-i fac un test la injectie, cel cu paharelele si cel pe calculator, eu merg pe ideea ca trebuie sa scot un injector la pensie.

Exact,,,trebuie scos un injector la pensie.....

revin cu o observatie foarte importanta pe care am observato acum cateva zile si ii tot fac proba: nu porneste daca tin ambreiajul calcat, iar daca iau piciorul de pe ambreiaj se mareste turatia motorului data de electromotor si porneste. Nu vad nimic logic, dar asta e realitatea, precizez ca volanta e la sfarsit de cariera....deja trepideaza la plecarea de pe loc.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca o sa merg asa pana ma intorc in tara, cand o sa-i fac un test la injectie, cel cu paharelele si cel pe calculator, eu merg pe ideea ca trebuie sa scot un injector la pensie.

Exact,,,trebuie scos un injector la pensie.....

revin cu un lucru foarte importanta pe care l-am observat-o acum cateva zile si ii tot fac proba: nu porneste daca tin ambreiajul calcat, iar daca iau piciorul de pe ambreiaj se mareste turatia motorului data de electromotor si porneste. Nu vad nimic logic, dar asta e realitatea, precizez ca volanta e la sfarsit de cariera....deja trepideaza la plecarea de pe loc.

Edited by bogdanVL
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.