Jump to content

Presiune Turbo E39


Doc-ul

Recommended Posts

Salut ,

 

am o nelamurire si poate ma puteti ajuta . La E39-le meu ( 525d ) am montata o turbina de pe un 530d ( amandoua facelift ) . Mentionez ca nu a trebuit sa-i schimb soft .. nimic si masina merge ok de 2 ani . Stiti daca este vreo diferenta intre turbina de 525d si turbina 530d . In realoem nu au aceleasi coduri . Si m-ar mai interesa daca lucreaza cu aceeasi presiune . Stiu ( dar nu sigur ) ca 525d are 1,2 bar dar la 530d nu stiu nimic !!!

Ma poate ajuta cineva ?

 

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

1.2 bar, in ce conditii? Cred ca e vorba de 1.2 manometric, nu absolut.

 

Nu stiu sigur dar teoretic fiind un motor mai mare va avea o alta plaja a fluxurilor de gaze, exista o parte comuna celor doua dar motorul fiind mai mic, turbina functioneaza cu aceleasi caracteristici "mai sus" pe curba de sarcina.

Ecu injecteaza motrina si in functie de debitul de aer, deci faptul ca turbina baga o idee mai putin aer nu afecteaza motorul.

Pe scurt se comporta ca si cum ar avea o turbina usor uzata, care nu mai reuseste sa sa mai atinga maximul de presiune dar per total performanta nu cred sa fie semnificativ afectata.

Link to comment
Share on other sites

Salut ,

 

am o nelamurire si poate ma puteti ajuta . La E39-le meu ( 525d ) am montata o turbina de pe un 530d ( amandoua facelift ) . Mentionez ca nu a trebuit sa-i schimb soft .. nimic si masina merge ok de 2 ani . Stiti daca este vreo diferenta intre turbina de 525d si turbina 530d . In realoem nu au aceleasi coduri . Si m-ar mai interesa daca lucreaza cu aceeasi presiune . Stiu ( dar nu sigur ) ca 525d are 1,2 bar dar la 530d nu stiu nimic !!!

Ma poate ajuta cineva ?

 

Multumesc anticipat

daca merge de ce iti faci probleme?

 

 

vreau sa o resoftez si sa ridic presiunea in turbo ( cat are de fabrica un 530d ) ca sa nu fortez turbina . Asta daca este vreo dif .

 

Ce raspuns.... :twoup: interesant,a schimbat atitudinea masinii?

 

merge la fel de bine , trage la fel ( poate un pic mai bine sau poate doar impresia ... )

 

1.2 bar, in ce conditii? Cred ca e vorba de 1.2 manometric, nu absolut.

 

Nu stiu sigur dar teoretic fiind un motor mai mare va avea o alta plaja a fluxurilor de gaze, exista o parte comuna celor doua dar motorul fiind mai mic, turbina functioneaza cu aceleasi caracteristici "mai sus" pe curba de sarcina.

Ecu injecteaza motrina si in functie de debitul de aer, deci faptul ca turbina baga o idee mai putin aer nu afecteaza motorul.

Pe scurt se comporta ca si cum ar avea o turbina usor uzata, care nu mai reuseste sa sa mai atinga maximul de presiune dar per total performanta nu cred sa fie semnificativ afectata.

 

pe tester tuarata la 3000 ture in gol ( scoasa din viteza ) , presiunea in turbo era indicata 1,1 si ceva dar in sarcina nu am incercat ( din cate am inteles se ridica la 1,2 in sarcina ) . Sincer nu stiu ce indica pe tester 1,2 bari sau manometric ...

Turbinele pe afara sunt la fel de mari , pe mine ma intereseaza presiunea maxima STOC la care functioneaza motorul de 3000 si cel de 2500 .

Edited by Doc-ul
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Si pe mine m-a interesat problema la un moment dat si ce am gasit cel mai apropiat de tine este un 3.0 de 150kw

A obtinut 2.5 bar barometric=1.5 bar manometric

Deci lucreaza la o presiune mai mare dar asta pentru ca are un flux de gaze arse mai mare, la tine nu va lucra cu atat.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.