Jump to content

Recommended Posts

Salut, am un e39 din 2002 525dA si dupa ce depasesc 50km/h se aprind dsc-ul si abs-ul. Am pus testerul si dadea eroare senzorul de presiune de la dsc, l-am inlocuit si nimic. Pana la urma m-am resemnat si am cumparat toata unitatea cu tot cu pompa electrica si ... nimic. Nu mai stiu ce sa-i fac. Daca aveti vreo idee sau vreun sfat va rog postati. Numai bine.
Link to comment
Share on other sites

Eu am patit-o la fel cand in urma unor aventuri prin Europa am ajuns sa am un cauciuc mai mic( 255/35) pe stanga spate si 255/45) pe dreapta spate. De la 60-70 km/h facea ca toti dracii se aprindea ASC-ul. Vezi sa nu ai probleme pe undeva (cauciucuri, un rulment blocat) astfel incat o roata sa se invarta mai repede ca cealalta si sa-ti activeze DSC-ul.
Link to comment
Share on other sites

Eu am patit-o la fel cand in urma unor aventuri prin Europa am ajuns sa am un cauciuc mai mic( 255/35) pe stanga spate si 255/45) pe dreapta spate. De la 60-70 km/h facea ca toti dracii se aprindea ASC-ul. Vezi sa nu ai probleme pe undeva (cauciucuri, un rulment blocat) astfel incat o roata sa se invarta mai repede ca cealalta si sa-ti activeze DSC-ul.

Toate cauciucurile sunt aceiasi dimensiune si marca si uzura (noi noute), iar senzorii de la roti sunt ok. Daca era asa se aprindea doar DSC-ul, iar la mine se aprinde si ABS-ul cu galben si se dezactiveaza. Multumesc de interes

Link to comment
Share on other sites

Eu am patit-o la fel cand in urma unor aventuri prin Europa am ajuns sa am un cauciuc mai mic( 255/35) pe stanga spate si 255/45) pe dreapta spate. De la 60-70 km/h facea ca toti dracii se aprindea ASC-ul. Vezi sa nu ai probleme pe undeva (cauciucuri, un rulment blocat) astfel incat o roata sa se invarta mai repede ca cealalta si sa-ti activeze DSC-ul.

Toate cauciucurile sunt aceiasi dimensiune si marca si uzura (noi noute), iar senzorii de la roti sunt ok. Daca era asa se aprindea doar DSC-ul, iar la mine se aprinde si ABS-ul cu galben si se dezactiveaza. Multumesc de interes

Link to comment
Share on other sites

Eu tot asa am patit si pana la urma dupa multe chinuieli am schimbat senzorul abs (indicat de tester)dar poate fi si cum zic colegii.am vazut cazuri :

-roate stramba;

-probleme rulment spate;

-caucuic defect.

cand apar probleme la abs se anuleaza imediat si asc sau dsc.Incearca un tester amanuntit pe partea de abs-dsc

Link to comment
Share on other sites

Eu am patit-o la fel cand in urma unor aventuri prin Europa am ajuns sa am un cauciuc mai mic( 255/35) pe stanga spate si 255/45) pe dreapta spate. De la 60-70 km/h facea ca toti dracii se aprindea ASC-ul. Vezi sa nu ai probleme pe undeva (cauciucuri, un rulment blocat) astfel incat o roata sa se invarta mai repede ca cealalta si sa-ti activeze DSC-ul.

Toate cauciucurile sunt aceiasi dimensiune si marca si uzura (noi noute), iar senzorii de la roti sunt ok. Daca era asa se aprindea doar DSC-ul, iar la mine se aprinde si ABS-ul cu galben si se dezactiveaza. Multumesc de interes

 

DSC-ul si ABS lucreaza amandoua cu aceiasi pompa si unitate de control. Vezi sa nu fie vreun cablu/ contact la senzorii de ABS ca am mai auzit cazuri. S-a schimbat senzorul si problema era de fapt pe fir.

 

P.S. Unitatea ai cumparat-o noua si a fost codata ( nu sunt sigur daca trebuie ) ? Daca e sh sunt o gramada de modele intre 2000-2002 si nu sunt compatibile intre ele. Stiu pe cineva care a probat vreo 5 unitati SH pe un 530i din 2002 si nu se potriveau si tot la dealer a ajuns dupa una noua. Era cineva aici pe forum care repara module ABS ( probabil e topic la mica publicitate), n-ar strica sa-i ceri un sfat.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Am avut aceeasi problema, mie nu imi mai functiona nici cruise control si pe tester imi indica senzorul ABS stanga spate.L-am schimbat dar era la fel, dupa mai multe tentative am descoperit firul de la senzor corodat si acum este totul ok.Buba era undeva in porbagaj la roata nu se vedea nimik,am luat-o pe fir in sus :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Am avut aceeasi problema, mie nu imi mai functiona nici cruise control si pe tester imi indica senzorul ABS stanga spate.L-am schimbat dar era la fel, dupa mai multe tentative am descoperit firul de la senzor corodat si acum este totul ok.Buba era undeva in porbagaj la roata nu se vedea nimik,am luat-o pe fir in sus :twoup:

 

Cum era corodat? se mancase izolatia din cauza ca freca pe caroserie sau montat prost? Cum era corodat ca e de rau in cazul asta...

Link to comment
Share on other sites

Am avut aceeasi problema, mie nu imi mai functiona nici cruise control si pe tester imi indica senzorul ABS stanga spate.L-am schimbat dar era la fel, dupa mai multe tentative am descoperit firul de la senzor corodat si acum este totul ok.Buba era undeva in porbagaj la roata nu se vedea nimik,am luat-o pe fir in sus :twoup:

 

Cum era corodat? se mancase izolatia din cauza ca freca pe caroserie sau montat prost? Cum era corodat ca e de rau in cazul asta...

Era mancat din cauza apei si aproape rupt.Din cauza ca ajunsese ceva apa acolo

Link to comment
Share on other sites

Eroare in DSC (se dezactiveaza complet) mai poate fi si din senzorul coloanei de directie.

Senzorul de coloana e bun l-am verificat, unitatea pe care am pus-o este acelasi cod si era de pe o masina care mergea. Cand am pus-o am parametrat totii senzorii si am codat tot ce era de codat, am verificat firele dela senzorul care il da defect, am schimbat trei senzori pana acum si tot ca eroare imi da senzorul de presiune.

Multumesc mult pentru informatii.

Link to comment
Share on other sites

Pressure sensor test via precharge pump

 

Following each reset of the control unit for traction control, a precharge pump test is carried out. Here, the precharge pump is briefly activated if the following conditions are met simultaneously.

 

•v > 30 km/h

 

•Engine rpm > 2000 rpm

 

•Engine torque > 100 Nm

 

Possible cause(s) of fault:

•Brake-fluid level too low

 

•Brake-light switch incorrectly set

 

•Air in the hydraulic control unit or between the hydraulic control unit and master brake cylinder

 

•Pressure sensor defective

 

•Incorrect electrical connection of precharge pump

 

•Precharge pump defective

 

Storage condition(s):

•If the pressure sensor does not detect a rise in pressure during activation of the precharge pump, the fault is entered.

 

Troubleshooting procedure:

•Check brake-fluid level

 

•Check setting of the brake-light switch: If the brake pressure is greater than 2 bar when the brake-light switch is activated, the brake-light switch needs setting. Brake pressure and change in status of the brake-light switch, see Control unit functions

 

•Ventilate DSC hydraulics (see Service functions)

 

•Switch off the ignition for approx. 10 seconds and then trigger a precharge pump test (perform a test drive under the above conditions)

 

•Read out defect code memory

Fault currently not present: the system is OK.

Fault currently not present: with engine running, press the brake pedal with maximum force.

If a brake pressure of less than 80 bar is displayed (service functions), the pressure sensor has to be replaced.

If the brake pressure displayed is greater than 80 bar (service functions), the fault lies in the area of the precharge pump. There must be a check as to whether the connections of the precharge pump have been confused. If the precharge pump has been correctly connected, then the supply rate of the precharge pump is to low. It must be renewed.

 

Note

•Renewing the control unit, see Service functions

 

•Precharge pump replacement, see Service functions <Ventilation DSC Hydraulics>

Link to comment
Share on other sites

Am observat ca daca plec de pe loc cu pedala de frana un pic actionata, nu ma apare eroarea, dar odata ce ii dau drumul la pedala, se aprinde DSC-ul si ABS-ul. Am mai verificat inca odata senzorii si sunt ok. O sa mai incerc cu un alt switch de pedala.

Multumesc pt informatii.

Link to comment
Share on other sites

Am inlocuit si switchul de la pedala cu unul nou si degeaba. Daca il trag in spate atat cat sa nu se mai stinga stopurile, nu se mai aprinde DSC-ul si ABS-ul, iar in momentul in care il imping spre pedala si se sting stopurile se aprind martorii in bord. Este ciudat tare nu stiu ce sa mai fac si unde sa ma duc cu ea. Are cineva vreo idee?
Link to comment
Share on other sites

Nu stie nimeni pe cineva care ar putea sa ma ajute? Cineva care sa cunoasca bine programul de diagnoza BMW? Pe data de 19,20,21 ian sunt in Bucuresti asa ca poate este cineva mai priceput care poate sa se uite si la masina mea (contra-cost bineinteles).

 

Nu stie nimeni pe cineva care ar putea sa ma ajute? Cineva care sa cunoasca bine programul de diagnoza BMW? Pe data de 19,20,21 ian sunt in Bucuresti asa ca poate este cineva mai priceput care poate sa se uite si la masina mea (contra-cost bineinteles).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.