Jump to content

ajutor!


aah

Recommended Posts

Tare va mai place, pompa din rezervor, pompa din rezervor. Na, la fel face si cand e dusa aia de sub prag. Daca pica una, asta e semn ca se va duce si ailalta. Asa ca ar fi bine s-o schimbi si pe aia de sub prag, la sofer, daca nu-ti mai porneste cand mai ai mai putin de 15 l.
Link to comment
Share on other sites

fix la fel am patit si eu acum 3 zile (pt prima oara). abia scazuse acum putin sub 15L. a pornit f greu.. am plecat cu ea iar in 2-3 km s-a oprit si acolo am ramas.

citind pe forum diverse situatii asemanatoare (gandul ma dusese oricum la pompa de motorina) am luat niste bidoane si am mai bagat vreo 23L .. am dat ceva la cheie si a pornit. apoi am facut plinul ca sa vad cat intra si sa stiu daca nu cumva ramasesem defapt fara motorina si nu mai indica bine. au intrat doar 60L in total deci mai aveam vreo 10L lejer. de atunci masina merge perfect.. toate bune ca inainte. probabil pompa da semne de cedare.. dar atata timp cat nu ajung la 15L banuiesc ca o sa mearga. in timp o sa aflu.. oricum am in vedere ca urmeaza o pompa noua. consider ca la 318k km are si ea voie sa pice

Link to comment
Share on other sites

da..sunt sigur ca arata corect si am si explicat de ce. pt ca imi arata putin sub 15L cand m-a lasat.. iar apoi am facut plinul si au intrat doar 60L ..avand un rezervor de 70L.

nu inteleg care e treaba cu furtunu.. insinuezi ca ar fi totusi dusa pompa?

am facut de atunci deja 50km si masina merge absolut normal. banuiesc ca pompa aia merge ca altfel nu as mai pleca de pe loc.

ca e pe duca pompa.. asta sustin si eu. de ce s-ar opri pompa dupa doar 15L in butoi?

Link to comment
Share on other sites

stiu bine cum se comporta.. am masina de 6 ani.

la drum lung indica foarte corect.. insa mici probleme are intr-adevar in momentul cand pornesti din nou a doua zi.. indicatorul arata mai putin decat unde fusese lasat ..asta doar pana se mai incalzeste putin..ulterior revine la pozitia corecta (cel putin asa e la mine)

de obicei aceste mici "abateri" apar cand indicatorul se afla in jur la 15L

Link to comment
Share on other sites

am vb cu niste mec de la bmw si mi au spus de conducte nu stiu ce sa fac sa cumpar conductele sau pompa,dar pompa face zgomot o aud,sonda indica corect am verificat o de multe ori,conductele am inteles ca au o supapa care tine motorina dintr un compartiment in altul iar daca supapa nu mai tine atunci ramne motorina in compatimentul fara pompa,ceva de genu
Link to comment
Share on other sites

stiu bine cum se comporta.. am masina de 6 ani.

la drum lung indica foarte corect.. insa mici probleme are intr-adevar in momentul cand pornesti din nou a doua zi.. indicatorul arata mai putin decat unde fusese lasat ..asta doar pana se mai incalzeste putin..ulterior revine la pozitia corecta (cel putin asa e la mine)

de obicei aceste mici "abateri" apar cand indicatorul se afla in jur la 15L

 

 

am si eu o intrebare am tot un e39 525 d si pr la el este ca de ex daca am 15 litri in rezervervor imi arata corect dar dupa ce merg cativa km cu masina acul urca indicand ca am 25, 30 litri, care ar putea fii problema?

Link to comment
Share on other sites

pai daca esti sigur ca ai 15.. inseamna ca e dusa sonda de nivel (luand-o logic)

n-am mai auzit sa arate mai mult decat real.. stiam ca mai putin

sonda adiaca plutitorul care e atasat de pompa de benzina sa ma insel?, si mai am o mica problema daca ai idee, o pornesc merg cu ea baga caldura daca o las la relantiu nu mai baga decat daca o tin turata in 2000 :twoup:

Link to comment
Share on other sites

da..cea atasata de pompa de motorina

legat de caldura.. intrebarea se pune daca acul de la apa sta la mijloc.

la mine pana de curand cand stateam pe loc imi scadea acul si implicit si caldura mai putina.. insa am schimbat pana la urma si termostatul de apa (schimbasem cel de egr anul trecut) si toate bune acum.. caldura cat cuprinde

Link to comment
Share on other sites

da..cea atasata de pompa de motorina

legat de caldura.. intrebarea se pune daca acul de la apa sta la mijloc.

la mine pana de curand cand stateam pe loc imi scadea acul si implicit si caldura mai putina.. insa am schimbat pana la urma si termostatul de apa (schimbasem cel de egr anul trecut) si toate bune acum.. caldura cat cuprinde

 

acul sta la mijloc chiar daca stau cu ea la relantiu baga f putina caldura un aer calai mai mult dar cum am turat o baga la greu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.