Jump to content

E36, M43 moare dupa prima cheie la rece


Qwest

Recommended Posts

Salut am o problema: BMW 318i din '94 , problema este atunci cind o pornesc si e frig afara, vara toamna nu mi-a facut probleme, dar de cind s-a racit afara, o pornesc, si scade relantiul pina la 0 si se opreste... care poate fi problema, am cumparat-o anul trecut si tot cit a fost frig mi-a facut probleme, vara am scapat de probleme si de cind s-a racit iarasi am probleme, m-am obisnuit sa apas o data pedala si se normalizeaza, doar ca vreau sa o vind si sa nu aiba probleme urmatorul proprietar, de citeva zile cam joaca relantiul chiar si dupa ce sta vreo 30 de secunde pornita, joaca de la 1100 la 800 sus jos, si tremura motorul parca, se aude ca si cum ai accelera un pic si ai scade aceleratia. Va rog frumos cine a mai avut asa problema, http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=81532 am citit aici cam e aceeashi problema ca a mea, doar ca nu a dat nimeni un raspuns cum de rezolvat aceasta problema, bujiile au fost schimbate, ulei am pus Castrol 10W40, injectoarele le-am curatat.

 

mersi anticipat tuturor ...

Edited by Qwest
Link to comment
Share on other sites

din cauza uleiului care este foarte gros la temp astea de -13, -14grade cat au fost zilele astea. Si mie mi s-a mai intamplat sa se opreasca la prima cheie.

Dar la -7 -8 grade, o ia din prima, nu se opreste.

Banuiesc ca fiind asa de gros uleiu, motorasu de relanti nu poate sa accelereze indeajuns. Ajuto si tu cu 1-2 pedale de acceleratie si gata. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nu cred sa fie de la ulei, pentru ca eu sunt din Rep. Moldova, zilele acestea la mine erau +3 grade, si aceeashi problema ... chiar si la 5 grade plus tot asa se porneste ... daca e soare afara si sutn vreo 15 grade, atunci scade relantiul la 500 rpm dar nu se opreste motorul, se ridica si gata deja merge bine fara sa accelerez, mi-a spus cineva ca poata sa fie de la sensorul de temperatura a aerului ?
Link to comment
Share on other sites

eu stiu ca modelele in 4 cilindri nu au senzor de temperatura aer (cel putin alea pana in 97 cred). Ila s-a pus doar pe modelele cu debitmetru pe rezistenta.

In alta ordine de idei, cel mai probabil atunci, e murdar motorasu de relanti, valva, sau cum vrei sa ii zici. Altceva nu vad ce ar putea fi. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

este piese NR.8

uite si un tutorial -> ce porcarie, nu ma lasa sa pun link spre alt forum....zici ca as face reclama la nush ce produs..... cauta pe google Curatare ICV, o sa apara primu in lista e36 m40

aici e un pic mai simplu fiind vorba de motoru m40. e mai accesibila, dar nici la m43 nu e prea complicat. dai capacul de admisie jos si fix sub el e valva.

Am curatat la mn mai demult, si era plin de mizerie. Am folosit alcool si un betisor de ureche.

Unii folosesc si spray de carburator. Eu unul nu am folosit asa cva, sa nu strice ceva la el, spray-ul de carburator fiind destul de puternic. Nu vad ce ar putea sa se strice la el, dar am preferat sa nu risc :twoup:)

Edited by Emy4ever
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.