Jump to content

E la moda diesel-ul


Florinnnnn

Recommended Posts

DOMI, eu cred ca nu ai mai ajuns de ceva vreme prin Bucuresti!!! Aici, nu doar infrastructura e dezastruoasa (gropi, portiuni in reparatii etc) ci si soferii sunt imbecili!! (fiecare parcheaza UNDE ARE TREABA, in paralel cu alte masini deja parcate, nu se respecta niciun semn si/sau regula etc). De aici provin si ambuteiajele in Bucuresti. M-as mira sa fie la fel in Bruxelles!!!!

 

Am fost in ambele , ultima data in august 2010 in Bucuresti. Chiar mi s-a parut mult mai ok fata de acum 2-3 ani, macar ca civilizatie.

La 10 km de Bruxelles am dat intr-un sant pe autostrada unde am strambat jantele(nesemnalizat sau avertizat in vreun fel, aveam viteza indicata, se luxra pe banda aia, circulatia restrictionata si se mergea in coloana cu fix 50 km/h cat era limita.)

 

Soferii sunt la fel de imbecili ca in Bucuresti. agiomeratia si distantele de parcurs sunt mult mia mari ca in Bucuresti, desi teoretic au cam aceasi populatie, orice oras din vest e cam de 3 ori mai intins decat unul de o populatie similara din Romania, din cauza ca nu exista blocuri de locuit, toti stau la case, +parcuri etc etc..

 

In Belgia, pana acum vreo 10 ani, carnetul de sofer se lua de la primarie, iar scoala de soferi nu era obligatorie, depuneai o cere si dadeai un test de legislatie si atat.

Soferii sunt extrem de agresivi, ciobani si idioti.

Germania e foarte aglomerata toata dar e civilizatie.

Consumul din Bucuresti specific, mai mare decat in alte orase mai din Europa, este explicat doar prin stilul smucit si violent de condus , gen fiecare verde e start la liniuta, accelerezi fara rost la 70 de km/h sa spunem desi blocajul e in fata la 300 de m ca sa pui o frana de iti ies ochii etc etc.. stii foarte bine stilul..

Viteza medie calculata in Trier e de 19 km/h fix ca in Bucuresti..tot pe acolo bate. totusi eu daca ma invart prin trier sau aproape orice alt oras nemtesc am medie de 13-14., nu de 17-18 cum zic toti ca mananca o masina ca a mea.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Un Carrera simplu nu sta in fata unui 550i de pe la 80-90 km/h in sus. Lasand la o parte restul de avantaje pe care le are BMW-ul (mai dotat,comfort, optiuni ). La Porsche ori te orientezi la versiunea turbo ori iti iei altceva in gama aia de pret.

La seria 5 cele mai potrivite motorizari sunt 530d sau 530i. 520i sau 520d, chiar si 523i sunt cam submotorizate ( chiar daca unii spun ca sunt avioane) . Eu unul n-as da 50.000 euro pe o masina noua ca sa se joace vreun Golf TDI cu mine cand vreau sa-l depasesc.

Sau mai bine un 330d bine dotat fata de un 520d chel cu butoane de aragaz si tapiterie cu floricele cum sunt majoritatea sh-urilor (business lease sau fleet sale)

 

Da,dar pt unii conteaza mult pretul la achizitie,mai ales daca isi cumpara masina noua,apoi il doare in pix ca se joaca un golf TDI probabil de 170cp(care sunt mai rare) cu el.

 

pai compar foarte usor. daca vrei compar si 520D cu 535D. Ai impresia ca ajungi cu un 535D de la Bucuresti la Arad mai repde ? tine mai mult de sofer si tupeu decat de altceva. Asta daca vorbim de viata reala . Daca vrei o masina mai puternica, de fun, e alegerea ta ce spun eu e ca sincer mie nu mi se pare ca faci vreo economie reala luand un 335D in loc de 335i.

Daca tot vrei sa ai fun apoi sa fie fun...

increatul, nu merge de loc, masina de familist e un touring cu motor diesel de cel mult 2L, daca vorbim de nemti.

Cei care merg mult extraurban si distante lungi, nu gen naveta, i-au un motor ceva mai mare 2.5-3l, tot diesel, care e relaxat la viteze mari si nu ai diferenta la consum indiferent ca mergi cu 120 sau 160, cum se intampla la toate motorele mai mari, diesel sau benzina.

 

 

Lumea e zgarcita. economicoasa daca vrei in germania,. numara fiecare euro, astia opresc apa la dus cand se sapunesc, si tu vorbesti de 330i..

 

Corect tine mult de sofer,de dispozitie,Mergeam cu 160km/h pe A2,m-au depasit masini <90cp (cielo,fabia,logan)

 

Da isi cumpara 2L diesel si il tin tot A3-ul in 200-210 km/h la 5000 ture si dupa aia il cumpara un roman de la un batranel care mergea doar la piata cu el in weekend . Te iei de cap in Germania cand descoperi cat le dau in gura, mai ales daca e masina de firma. Gen Toyota Aygo care merge constant cu 150 km/h vreo 100-200 km ( probabil capacul de la ulei e montat intre scaune si se alimenteaza in zbor). Deja pe la 180-190 km/h nu mai ai loc de Passat-uri si Golf-uri Tdi si nu se sparg in figuri , asa merge toata lumea. Evident ca la stilul asta de mers TDI-ul rupe la consum fata de un 535d.

 

Depinde acum de motor,spre ex celebrul 1.9tdi 101-105cp are 4200rpm la 200km/h,cutie 5+1.La 320d 6+1 aveam 200km/h la 3600rpm.

 

Sunt tare curios cat consuma 535d la 200km/h,golful 1.9tdi lua 11.2%.

 

Pai depinde unde mergi . In oras evident diesel-ul consuma mai putin. Daca face mult extraurban atunci diferentele sunt minime. ( evident puse in balanta cu intretinerea mai costisitoare la diesel )

 

Depinde de motor,spre ex 4.0d-ul meu la 110-120km/h consuma sensibil mai mult decat un megane 1.6 16v

Link to comment
Share on other sites

Da,dar pt unii conteaza mult pretul la achizitie,mai ales daca isi cumpara masina noua,apoi il doare in pix ca se joaca un golf TDI probabil de 170cp(care sunt mai rare) cu el.

 

 

 

Corect tine mult de sofer,de dispozitie,Mergeam cu 160km/h pe A2,m-au depasit masini

 

 

Depinde acum de motor,spre ex celebrul 1.9tdi 101-105cp are 4200rpm la 200km/h,cutie 5+1.La 320d 6+1 aveam 200km/h la 3600rpm.

Sunt tare curios cat consuma 535d la 200km/h,golful 1.9tdi lua 11.2%.

 

 

 

Depinde de motor,spre ex 4.0d-ul meu la 110-120km/h consuma sensibil mai mult decat un megane 1.6 16v

 

 

Cam multe ture avea 1.9 tdi-ul ala la 200 mai ales ca viteza maxima e 188 km/h :Devil: si nici nu consuma mult.

 

Esti sigur ca n-ai nimerit vreo coloana 4tuning, de fugeau toate loganele 1.4 si Fabiile de la 160 in sus ?:D

Link to comment
Share on other sites

Cam multe ture avea 1.9 tdi-ul ala la 200 mai ales ca viteza maxima e 188 km/h :Devil: si nici nu consuma mult.

 

Esti sigur ca n-ai nimerit vreo coloana 4tuning, de fugeau toate loganele 1.4 si Fabiile de la 160 in sus ?:D

Se pare ca baiatul are emotii, n-a mai zis nimic de reprizele alea cu 535d-ul lui...intre timp mi-am schimbat un pic stilul de condus, ceva mai agresiv..(tin cutia pregatita pt o eventuala invitatie surpriza)...de unde si incep sa inteleg ca a ta schimba agresiv vitezele in traficul de oras (sunt sigur ca ii dai ingura, nu ca mine care o folosesc mai degraba pe calitatile ei de long cruiser)..nu prea imi mai vine sa cred ca m-ar lua...adica te impingea bine in scaun, da nici vorba sa-ti forteze cervicala...la a mea daca ii dau blana din 4000 de ture in a doua, iti cam bruscheaza bine de tot gatul...kd in a doua e "ucigator", so let him come to me <_<

Link to comment
Share on other sites

Prinde-l cand o da in basme de fata cu prieteni si pune 300 euro jos pentru un 0-250. ( poate chiar 2 din 3 ) sau 50 - 250 desi te avantajeaza startul de pe loc din 2 motive : 2 viteze pana la 110-120 si pleci mai usor bine de pe loc cu 550i-ul. Chiar daca ii trage masina mai bine pe 0-100 km/h, dupa 130-140 esti peste el chiar si cu 380 cai cat zice el ca are. Sub nici o forma nu o da pana in 120-150 km/h pentru ca trebuie sa pleci perfect de pe loc ( cu piciorul pe frana) si daca nu iti iese nu mai recuperezi.

Asta merge garantat mai ales cand e nevasta lui sau prietena de fata ca e vorba de ego la mijloc. :Devil:

Bineinteles comparatia asta imaginara se va petrece in Germania pentru ca viteza legala in Romania e de 120 pe autostrazi.:angel:

Link to comment
Share on other sites

130 DSF nu 120, e misto 545i tau, puternic, cai, cuplu etc dar mi se pare ca ai ochelari de cal si o vezi masina suprema, comparand-o cu 911 chiar, nu ai nici o sansa in fata unui carrera simplu, sa numai zic carrera S.

Plus ca eu vorbeam de 550i vs Carrera. Si 550i e cu aproape 2 sec mai rapid pana la 200 km/h fata de 545i.

Posibil ala din film sa fi fost vreun Boxter.:D

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Nu are relevanta filmuletul :)) nu avem de unde sa stim daca ala din porsche era cu pedala de acceleratie la podea in momentul in care ai trecut pe langa el. Si oricum nici 550i nu cred ca ii face vreo problema unui carrera. Edited by ggolfuletz
Link to comment
Share on other sites

Plus ca eu vorbeam de 550i vs Carrera. Si 550i e cu aproape 2 sec mai rapid pana la 200 km/h fata de 545i.

Posibil ala din film sa fi fost vreun Boxter.:D

 

Bine, uite, cu un Nissan GT-R atunci. Scopul comparatiei nu era neaparat care 'face' pe care, ci comparatia cu o masina de aproape 2 ori mai scumpa.

Si chiar daca 'faci' un Carrera la demaraj, daca o iei ca masina pentru fun nu se compara..

 

Aniuei, ideea era de comparat masini...comparabile (sic!), nu avioane cu entry level din gama.

Link to comment
Share on other sites

Nu are relevanta filmuletul :)) nu avem de unde sa stim daca ala din porsche era cu pedala de acceleratie la podea in momentul in care ai trecut pe langa el. Si oricum nici 550i nu cred ca ii face vreo problema unui carrera.

 

Daca zici tu.

Un Carrera 911 Targa din 2005 face suta in 5.5 .

Porsche 911 Carrera 4 CoupĂŠ Automat in 5 trepte ( 2005-2008 ) face suta in 5.6 sec.

si cam toate Carrera simple au suta peste 5 sec daca nu ma insel.

Un 550i intre 5 si 5.5, iar un 545i intre 5.4-5.8 depinde de versiune (automat, SMG, manual)

 

Unde e problema, mai ales la viteza mare unde capacitatea motorului conteaza ?

Carrera Turbo intradevar e supercar, dar restul sunt "muritoare".

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de unde ai luat datele alea si nu stiu cat de exacte sunt dar esti hotz rau :))) ai luat 911 targa care e mai greu decat un carrera simplu.

Si 911 carrera 4 automat, la fel... si 4x4 si automat.

 

Sa lamurim putin lucrurile: 997 carrera face suta in 4.8 secunde si 997 carrera S face suta in 4.7 secunde. Nu stiu cum ai dedus ca toate in afara de turbo fac suta in peste 5 secunde cand de fapt e invers, toate fac suta sub 5 secunde.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_997#Performance

 

in concluzie 550i nu are nici o sansa cu un 997 carrera '05-'08 de la 0 la 290 ( bmw-ul se opreste la 250 260 )

Edited by ggolfuletz
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca eu vorbeam de masini din anii 2004-2008. Nu de modele 2011. Iar pe wikipedia in primul tabel sunt date 0-60 mph care nu e 0-100 km.

Scrie jos sub : Note: 0-60 mph acceleration times refer to the time taken to reach 60 miles per hour (96 kilometers per hour).

Daca le translatezi la 0-100 , multe sunt peste 5 secunde. Datele pe care le-am scris eu mai sus, sunt pentru cutiile automate probabil mai slabe ca performanta, dar nu mi se pare corect sa compar un BMW automat cu un Porsche cu cea mai rapida cutie.

 

In privinta ultimei afirmatii "bmw-ul se opreste la 250 260 " ma faci sa rad , deja n-am cu cine sa ma contrazic . Audi , BMW, Mercedes au semnat un "gentlemen agreement" prin care masinile sunt limitate electronic la 250-260 km/h, dar asta nu inseamna ca in 5 minute si cu 300 euro nu o poti scoate. (De obicei se elimina limita la resoftare). Porsche nu a aderat la chestia aia de mai sus si poate cat duce motorul.

 

Ia vezi cat se duce un 550i cu limita scoasa asa de curiozitate.

sau
cumva ?

Daca as fi exagerat as putea spune ca daca ai destula autostrada cu un 550i ii dai praf in ochi la un Carrera Turbo GT3 pentru ca dupa tabelul tau are vmax 312 km/h , si n-ai putea sa ma contrazici conform datelor tehnice :D. 320-312 =8 km/h adica 2.22 m/s .

La restul de Carrera normale diferenta la viteza maxima e de 20-30 km/h adica in fiecare secunda ii dai cate un autobuz mai micut :poke:

Link to comment
Share on other sites

Cam multe ture avea 1.9 tdi-ul ala la 200 mai ales ca viteza maxima e 188 km/h :Devil: si nici nu consuma mult.

 

Toti stim ca exista o dif intre vit reala si vit indicata,valabila si la dacie si la vw si la bmw.

 

Esti sigur ca n-ai nimerit vreo coloana 4tuning, de fugeau toate loganele 1.4 si Fabiile de la 160 in sus ?:D

 

Si azi mergeam pe drum cu 4 benzi,trafic,m-a depasit o alfa 147 2.0 si un T5,efectiv nu ma intereseaza,cam asa e si posesorul de 520d,se bucura de masina si isi vede de drum.

 

Prinde-l cand o da in basme de fata cu prieteni si pune 300 euro jos pentru un 0-250. ( poate chiar 2 din 3 ) sau 50 - 250 desi te avantajeaza startul de pe loc din 2 motive : 2 viteze pana la 110-120 si pleci mai usor bine de pe loc cu 550i-ul. Chiar daca ii trage masina mai bine pe 0-100 km/h, dupa 130-140 esti peste el chiar si cu 380 cai cat zice el ca are. Sub nici o forma nu o da pana in 120-150 km/h pentru ca trebuie sa pleci perfect de pe loc ( cu piciorul pe frana) si daca nu iti iese nu mai recuperezi.

Asta merge garantat mai ales cand e nevasta lui sau prietena de fata ca e vorba de ego la mijloc. :Devil:

Bineinteles comparatia asta imaginara se va petrece in Germania pentru ca viteza legala in Romania e de 120 pe autostrazi.:angel:

 

De ce 0-250km/h si nu 0-400m ?

 

In rest comparatii care nu isi au rostul,carrera cu 545i/550i. :frantics:

 

Da dar peste 120kmh 1.6 benzina incepe si mananca benzina pe paine , aveam un Kangoo de 1.6 la firma consuma 14l la 160 kmh :laugh:.

 

kango nu este la fel de aerodinamic si are 15cp in minus.

 

la 110-120km/h meganeul lua 6.8-6.9% la ac viteza x6 7.2-7.3%

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca eu vorbeam de masini din anii 2004-2008. Nu de modele 2011. Iar pe wikipedia in primul tabel sunt date 0-60 mph care nu e 0-100 km.

Scrie jos sub : Note: 0-60 mph acceleration times refer to the time taken to reach 60 miles per hour (96 kilometers per hour).

Daca le translatezi la 0-100 , multe sunt peste 5 secunde. Datele pe care le-am scris eu mai sus, sunt pentru cutiile automate probabil mai slabe ca performanta, dar nu mi se pare corect sa compar un BMW automat cu un Porsche cu cea mai rapida cutie.

 

In privinta ultimei afirmatii "bmw-ul se opreste la 250 260 " ma faci sa rad , deja n-am cu cine sa ma contrazic . Audi , BMW, Mercedes au semnat un "gentlemen agreement" prin care masinile sunt limitate electronic la 250-260 km/h, dar asta nu inseamna ca in 5 minute si cu 300 euro nu o poti scoate. (De obicei se elimina limita la resoftare). Porsche nu a aderat la chestia aia de mai sus si poate cat duce motorul.

 

Ia vezi cat se duce un 550i cu limita scoasa asa de curiozitate.

sau
cumva ?

Daca as fi exagerat as putea spune ca daca ai destula autostrada cu un 550i ii dai praf in ochi la un Carrera Turbo GT3 pentru ca dupa tabelul tau are vmax 312 km/h , si n-ai putea sa ma contrazici conform datelor tehnice :D. 320-312 =8 km/h adica 2.22 m/s .

La restul de Carrera normale diferenta la viteza maxima e de 20-30 km/h adica in fiecare secunda ii dai cate un autobuz mai micut :poke:

 

Datele care ti le-am dat eu sunt la modelele 2004-2008, nu la facelift.

De ce dai link la carrera 4 ? de ce sa fie 4x4 ? nu e corecta comparatia, corect e carrera cu tractiune spate vs 550i.

 

http://www.fastestlaps.com/cars/porsche_997_carrera_s.html

 

Nu exista carrera turbo GT3, sunt 3 modele diferite, carrera e una, turbo e una si GT3 e una.

 

Nu ma mai contrazic cu tine ca nu are rost, esti subiectiv, comparatia e cel putin aberanta bmw E60 550i vs porsche 911 carrera. Carrera care e cel mai slab il spulbera pe 550 si tu ii zici ca ii dai praf in ochi la un carrera S sau unui turbo sau unui GT3

Link to comment
Share on other sites

De ce 0-250km/h si nu 0-400m ?

In rest comparatii care nu isi au rostul,carrera cu 545i/550i. :frantics:

 

kango nu este la fel de aerodinamic si are 15cp in minus.

 

la 110-120km/h meganeul lua 6.8-6.9% la ac viteza x6 7.2-7.3%

 

Pai ma chinui de vreo 3 pagini sa explic ca avantajul motorului aspirat de capacitate mare se vede dupa 140-150 km/h. Daca 535d -ul ala e dus in 380 cai si stie sa plece s-ar putea sa ii ia fata pana in 100 km /h. La fel si pe 400 m , viteza de iesire e undeva la 120-150 km/h cred si s-ar putea sa nu fie de ajuns, plus ca e important sa pleci bine pe distanta scurta.

 

Ideea la toata comparatia cu Carrera nu era de cursa de drag.. Esenta este ca un seria 5 , sedan cu 4 usi comfortabil de 1700 kg, nu prea se face de rusine in comparatie cu o masina sport care costa de 2-3 ori mai mult. Evident Porsche exceleaza la multe capitole si e o clasa superioara.

E vorba de experienta si feeling-ul pe care il ai cand mergi cu un 550/545i pe autostrada intalnesti un Carrera simplu si vezi ca te tii dupa el si il cam depasesti pe top end.

 

Senzatie pe care nu o s-o traiesti cu un RS6 care pleaca de langa un V8 BMW de parca tu mergi cu frana de mana si el are NOS.:D

Link to comment
Share on other sites

Nu intereseaza pe nimeni atat de mult 0-250km/h,oricum inseamna in jur de un km,cine vrea sa se dea se da pe 400m.

 

Logic ca porsche-ul carrera va fi mai putin confortabil,mai putin spatios,cu portbagajul mult mai mic,insa cu siguranta va fi mai sportiv,mai fun mai lipit de sosea,mai jos,mai cum vrei tu.Insa comparam mere cu pere.

 

Pana si un boxster de 3.4L 295cp si fara PDK te bate la un 0-200km/h si la 0-1000m (adica mai mult de 200km/h) si la 80-180km/h si pe circuit si pe ce vrei tu.Iar un carrera 997 de 325cp te bate si mai rau.

 

Inteleg sa iti iubesti masina,motorul,dar totusi nu este cel mai ce de pe lumea asta.

Link to comment
Share on other sites

Pai situatia e aceeasi. Un 550i costa acum o data jumate mai mult decat 535d. Probabil cu 545i si 535d E60 situatia era similara, si cu toate astea 535d-ul ofera performante la fel de bune pana la 160km/h, adica acolo unde mergi 99% din timp. Nu mai vorbim de faptul ca se compara un motor de 4.4l si unul de 3l.

 

Un Carrera 'normal' costa cam 1.5 ori fata de 550i. Si nu se compara feelingul, oricum ai da-o.

 

Deci ce comparam pana la urma si ce concluzie tragem? :)

Link to comment
Share on other sites

Eh uite ce ti-a zis tovarasul DSF.... :)

normal ca te-a facut daca vati oprit la 160..

 

 

nu o da pana in 120-150 km/h pentru ca trebuie sa pleci perfect de pe loc ( cu piciorul pe frana) si daca nu iti iese nu mai recuperezi.

Asta merge garantat mai ales cand e nevasta lui sau prietena de fata ca e vorba de ego la mijloc. :Devil:

 

Link to comment
Share on other sites

Benzinare vs Diesel

---------------------------

Benzina:

Pt oras si pt masini sport/cabrio.

 

Diesel:

Pt suv si masini de mers la drum lung.

La drum lung cuplul te ajuta la depasiri + autonomia mare .. nu treb sa te ingrjiorezi sa alimentezi prea rpd.

 

 

Referitor cu ce spunea DSF, legat ca o benzinara mica va consuma la fel sau mai mult la viteze mari cu o masina puternica.

Am testat si la drum lung, daca tii un 1.6i benzina numai in depasiri si in ture, scoti si 7-8% consum afara.

 

 

Referitor la 550i vs carrera:

----------------------------

 

Porsche aspirate nu sunt f rapide in linie dreapta, exceptand linia GT3. Sunt rapide la plecare de pe loc ptca au motorul amplsat pe puntea spate+greutate relativ mica + diferential.

De aceea au 0-100 f bun. Un carrera are 0-100 ca m5, dar dupa 100 ii da fum m5-ul E60.

Sunt de acord cu ce zice DSF. Ca se tine dupa carrera fara probleme pe autobahn. Am facut si eu asta in Germania cu o carrera 4s 2010 .

Dar doar atat, pe drum virajat paaa ;) Bine oricum feelingu e priceless.

 

 

Referitor la 535d-550i:

------------------

Eu cand va ziceam ca dupa 100 535d-ul nu se plafoneaza.

Pai abia la 144km/h are cuplu max! Pe la 230-240 se duce suflul pt ca acolo nu mai conteaza cuplul.

 

Am pus mai jos un attachment cu fisa Dyno a unui tip din UK.

A iesit 371 cai si 718NM cuplu max la motor.

Zice ca scoate tot ~12s 100-200 ca si mine.

O sa fac si eu un dyno pt ca inca n-am apucat.

 

E modelul non-LCI de 272 cai si zicea ca stock a iesit 300 de cai la motor si ~250 la roata.

Dupa remap, 371 la motor si 316 cai la roata.

 

 

535d-gtr (mai offtopic, dar tot diesel vs benzinara:P)

--------

Am apucat sa ma dau cu o masina adev rapida si anume Nissan GT-R probabil stock (485 motor/400 cai la roata)... si nu pe 400m, ci pe vreo 30km diverse reprize. Fenomenala masina, se auzea evacuarea zici ca Jet air.. probabil cel mai bun sunet dintr-un V6.

Pt cine nu stie gt-r e destul de greu, are cam ca si 535-ul ~1730kg

 

Am apucat sa dam de vreo 2 ori un ~100-220

Valorile urmatoare sunt de pe kilometrajul meu:

100-160 - eram langa el

180 - o masina in fata gt-r

200 - 2 masini in fata

220 - ~3 masini

si apoi se ducea propportional in fata daca mai continuam

 

El evident ajungea la viteza mai mare. Apoi frana si tot asa.

Sincer m-am mirat si eu ca stau langa el pe 100-160, dar tind sa cred ca pierde ceva cai cu 4x4.

 

Referitor la sleepers, cam asa e si cu 535-ul. Dupa cateva reprize, a lasat-o moale cu gt-r sa vada ce emblema am pe portbagaj. Ce fatza o fi facut omu vazand diesel :rolleyes:

 

Mai mult decat puterea in sine, parca nu schimba treptele masina aia, are un flux continuu de putere. La fiecare schimbare de treapta a steptronicului pierdeam distanta.

 

Nu o sa afirm o clipa ca 535u e asemanator (nici macar comparabil) la perf cu gt-r, pt ca m-as imbata cu apa rece.

Dar in trafic real si nu pe circuit, adev e ca 535-ul se tine bine.

 

 

Pe viitor as vrea sa dau 535-ul si cred ca trec la 630i/645i CABRIO pt ca am ajuns sa merg mai putini km, iar daca pica turbo/injectoare s-a dus de rapa tot consumul minune al 535-ul. Chiar daca 535-ul resoftat e mai rapid decat 6 cabrio, am realizat ca nu prea ai unde sa mergi tare in RO. Rar folosesti toti caii. Plus ca imi doresc cabrio, iar cabrio + DIESEL .. no way :blink:

post-27632-0-53280700-1308744333_thumb.jpg

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Eh uite ce ti-a zis tovarasul DSF.... :)

normal ca te-a facut daca vati oprit la 160..

pai nu a fost de pe loc, ci de la 160... tragea ca un bivol dupa 130...tractoru dracu'...fix ca un tractor facea la ralanti...

Edited by radusky
Link to comment
Share on other sites

VESTI PROASTE! PE 60 160 M-A FACUT, IN DOUA RANDURI...DUPA 120 PLECA :(

 

Condoleantele mele, fugi la remapare ca nu mai e de stat.:hyper:. Banuiesc ca nu erai in a -6-a la 60 la ora si dupa aia i-ai dat kickdown, sau cel putin ai scos DTC-ul ?

Ti se pare ca trage,ca la 120 schimba cutia ta a-3-a si pleaca ala mai in fata. Da-o pana la 200 km/h macar sa vezi daca recuperezi ceva.

 

Nu intereseaza pe nimeni atat de mult 0-250km/h,oricum inseamna in jur de un km,cine vrea sa se dea se da pe 400m.

 

Logic ca porsche-ul carrera va fi mai putin confortabil,mai putin spatios,cu portbagajul mult mai mic,insa cu siguranta va fi mai sportiv,mai fun mai lipit de sosea,mai jos,mai cum vrei tu.Insa comparam mere cu pere.

 

Pana si un boxster de 3.4L 295cp si fara PDK te bate la un 0-200km/h si la 0-1000m (adica mai mult de 200km/h) si la 80-180km/h si pe circuit si pe ce vrei tu.Iar un carrera 997 de 325cp te bate si mai rau.

 

Inteleg sa iti iubesti masina,motorul,dar totusi nu este cel mai ce de pe lumea asta.

 

Banuiesc ca Boxter-ul ala e model 2011 , ca doar eu am F10 si e o comparatie corecta.:ike:

Eu ziceam doar de autostrada cand te provoci in trafic , da acum o sa ma opresc sa fac cu vreun Porsche 0-400m pe A3 in Germania. Momentan nu am nici o cunostinta cu Carrera simpla. Stiu doar pe cineva cu 997 Turbo si cu ala n-are rost sa mai consum benzina degeaba pentru ca rezultatul e previzibil. (Castiga Steaua :D)

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

.tractoru dracu'...fix ca un tractor facea la ralanti...

 

De asta zic eu ca in oras trebuie benzinara, desi cu geamurile inchise in habitaclu nu auzi nimic :frantics:

PS: Lamborghini inainte erau tractoare :):aww:

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.