Jump to content

mgi

Contributors
  • Posts

    1293
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

mgi last won the day on August 4

mgi had the most liked content!

About mgi

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    E90

Recent Profile Visitors

10475 profile views

mgi's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

617

Reputation

  1. Nu stiu de unde iti iei tu informatiile, dar se gasesc panouri pe piata, ai de unde alege. Si in niciun caz nu costa 13-15k euro sa-ti pui 3-5 kwp
  2. trebuie daca se mareste puterea cu peste 40%
  3. Daca vrei peste 200 cp o sa trebuiasca sa-i faci omologare individuala
  4. Hai sa nu incurajam meltenismul, ca ajungem dupa aia sa avem toate masinile "tunate" ca cele din GR..
  5. Pai scrie clar: Produsele sunt pentru competitii sportive sau utilizare Off-Road (in afara drumului public) . Deci nu sunt legale
  6. Eu am schimbat o gramada la E90. Ultimii au fost senzorii de ABS cu coroanele de pe planetare. Inainte de asta au mai fost senzorul de presiune de ulei, o electrovalva, senzorul AUC (desi asta nu e nimic critic), senzorul de presiune de la DPF, senzorul de condens de la parbriz, senzorul de nivel de ulei si au mai fost. Si n-are "decat" 185k km.
  7. Mi se pare usor trist sa n-ai incredere sa pleci la drum cu un bmw de 5 ani.. Am si eu un E90 si un F30 din 2017 si am mai multa incredere in F. Tocmai m-am intors dintr-o tura de 4,000 km cu el. Pe de alta parte, E90-ul are 14 ani si poate oricand sa pice ceva la el - un senzor, o piesa de plastic, ceva.
  8. Ba da, se poate. Am pățit și eu în doua situații: când aveam galeria de admisie sparta și când aveam senzorul din rampa de injecție stricat
  9. Sunt multi speriati de bombe cand aud de N47, pentru ca se "documenteaza" de pe grupuri de farcebook sau tiktok.
  10. Spanul in instalatie poate sa apara brusc, fara sa dea semne. Cu toate astea, daca spui ca a mai fost umblat in motor, probabil ca stia de problema. Ma gandesc ca de-asta si ofera "solutia" cu facutul motorului din bucati. Eu as spune ori sa-i dai masina inapoi sa iti iei banii, ori - daca iti place masina - sa o repari cu un motor luat calumea, cu acte si garantie, pe care sa-l plateasca samsarul.
  11. Intr-adevar, e recomandare in planul de mentenanta (cel intern, de service). Ca nu face nimeni asta, e alta poveste. Durata de viata a galeriei depinde foarte mult si de conditiile de utilizare (si, din pacate, de tara). O masina care a facut 200k de autostrada in vest o sa aiba galeria de admisie curata. O masina care a facut 50k la noi in tara, oras/DN, o sa aiba galeria plina de mazga. Si la urma urmei, e un plastic pe care daca il umpli de mazga cat sa se forteze mereu clapetele, o sa cedeze. Mai sta si in temperaturi ridicate tot timpul.
  12. Galeria ar trebui schimbata la 100k km, e consumabil. Stai sa vezi la f30 ce frumos se coc și se rup furtunele de la instalația de răcire. Acolo poți sa zici ca e material prost cu adevărat
  13. Sunt cateva persoane pe grupurile de F30/F10 de pe farcebook care fac chestia asta
  14. Si loganul da ceata peste tot astuia cu 316i. Mult mai usor, motor mai nou, care nu merge 1/4 ulei si 3/4 benzina. Plus ca e motorul original, nu d-alea luate sh de la dezmembrari si care mai au doar jumate din caii originali.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.