Jump to content

porneste greu la cald


mihai318i

Recommended Posts

Ba chiar asta poate fi, Sonda Lambda. Atata timp cat motoru e rece, si sonda nu atinge ~300C, semnalu nu este luat in considerare de ECU. Daca ea nu functioneaza cum trebuie, se face amestecu prost, si normal ca nu porneste.

 

Mai poate fi stricat senzoru de la temp apa care raporteaza la ECU (nu cel din bord), desi nu cred ca ar afecta asa de mult incat sa nu porneasca.......poate doar sa aiba un consum mai mare datorita unui ameste mai bogat

 

Ce nu am intrebat, e daca iti patineaza bendix-ul ? eu am plecat de la presupunerea ca electromotru functioneaza perfect.

Edited by Emy4ever
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema similara,doar ca la mine porneste din prima(deci nu greu)insa "balbaie" putin(ca si cum nu se alimenteaza cum trebuie)dar isi revine imediat la turatia optima de relanti;si asta fara sa ating pedala de acceleratie...si totul se intampla numai cand motorul e cald. Ce poate fi?
Link to comment
Share on other sites

salutare,de curand am achizitonat un bmw 318i e36 m43,problema mea este ca la rece porneste la sfert de cheie,dupa ce merg cu ea 10/15 min ,o opresc si apoi nu mai porneste decat daca o accelerez in timp ce dau la automat.are cineva idee de la ce sa fie? va multumesc

 

Foarte posibil sa fie regulatorul de presiune.

Cand in sfarsit porneste, miroase puternic a benzina?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@cristiansan7:

Nush daca debitmetru ar fi de vina. Ar trebui sa se simta si in turatie mare, si la relanti, daca ar fi ceva cu el. Nu doar la pornirea la cald.

 

@catalin bum bum e36 bmw:

Face ceva in genu ?

http://www.youtube.com/watch?v=Qu9gI4ezwhM

Exact Emy,doar ca singura diferenta e ca a mea nu urca pana la 1500 de ture dupa care revine,ci balbaiala aia apare prima dupa care acul se duce exact in turatia optima de relanti;deci exclude accelerarea aia,in rest cam asa balbaie timp de 1-2 secunde dupa care isi revine la normal.

Link to comment
Share on other sites

Si la mine mai face cateodata asa, cand e f cald motoru.

 

Acolo cine a postat clipu a dat 3 cauze posibile:

1.debitmetru -> ar trebui sa manifeste simptome si in relanti/turatie mare daca el ar fi vinovatu

2.ICV - odata ce masina isi tine relantiu stabil, nu are cum el sa fie vinovat

3.Sonda Lambda -> cel mai probabil, majoritatea motoarelor au peste 200.000km. O sonda lamba este garantata 150.000km.....deci nu mai e la prima tinerete sonda, asa ca pot aparea unele probleme minore.

 

Dar atata timp cat nu se balbaie urat si constant relantiu(face relanti-ul ca toate alea din cauza sondei), nu afecteaza consumul, performanta, nu cred ca se merita o investitie de 5 milioane intr-o sonda noua BOSH. Nici macar nu se opreste motoru, apare doar o scadere de turatie la pornire si isi revine.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ai mai rezolvat ceva cu masina???si eu am aceiasi problema si am verificat pompa de benzina,regulator presiune nou senzor ax came si vibrochen nou,senzorul de temperatura de pe chiulasa,eu am impresia ca este de la injectoare,cand o pornesc la cald incepe sa tremure putin motorul ca si cum ar merge un injector prost sau ar fi sonda lanbda defecta care o am de maxim 20.000km

faza este ca la mine a aparut problema dupa curatarea injectoarelor cu ultrasunete si montarea a senzorilor de detonatii noi,creca au curatat aia injectoarele de tot :pirate:

Link to comment
Share on other sites

inca nu am rezolvat.am schimbat bujii,sonda lambda, bateria si la fel face.cand rezolv o sa spun ce a fost,sper ca in curand

 

la mine porneste perfect la rece iar daca opresc motorul si il pornesc imi porneste la sfert dar daca o las mai mult de 10-15 minute imi porneste doar daca tin la automat 6secunde,eu banuiesc injectoarele ca problema a aprut dupa curatarea injectoarelor cu ultrasunete.

iti fac o lista cu ce am nou pe masina sa iti faci o idee ce ar fi si sa nu cumperi si tu aceleasi piese in speranta ca se va remedia :sezor ax came si vibrochen ,am incercat cu alt debitmetru,sonda lanbda ar avea maxim 20.000km bosch,valva disa este noua deoarece vechia avea membrana rupta,senzorul de teperatura de pe chiulasa care idica la ECU temperatura,am pus pompa de benzina pe direct sa faca preiune in rampa si dupaia am dat la cheie si degeba (pompa este buna),regulator preiune in rampa nou si el,furtunuri benzina noi iar cele de vacum verificate,senzor clapeta accelaratie.

MAI ramane regulatorul de relantiu care citisem undeva mai demult ca ar ramane clapeta pe jumatate deschisa si asta ar fi cauza si injectoarele.

Regulatorul de relantiu il pot scoate din calcul ca am relantiul stabil si nu cred ca nu ar porni motorul de la el

mai rman injectoarele iar problema a aparut chiar dupa curatarea lor cu ultrasunete.sper sa fac rost saptamana asta sau cealanta de 4 injectoare si sa se rezolve.

daca rezolv ceve iti voi spune sa sti si tu cauza

Link to comment
Share on other sites

la mine porneste perfect la rece iar daca opresc motorul si il pornesc imi porneste la sfert dar daca o las mai mult de 10-15 minute imi porneste doar daca tin la automat 6secunde,

....

problema a aprut dupa curatarea injectoarelor cu ultrasunete.

 

problema asta am intalnit-o LA TOATE masinile la care s-au curatat injectoarele cu ultrasunete.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Buna baeti.Si relantiul meu face la fel ca cel din clipul de mai sus.Diferenta e ca mie imi face aceeasi traba continu si la cald si la rece ba chiar am patit de mi s-a si oprit motoru.Oare sa fie tot sonda lambda?Sau exista si alta explicatie?Multumesc anticipat:)

 

Buna baeti.Si relantiul meu face la fel ca cel din clipul de mai sus.Diferenta e ca mie imi face aceeasi traba continu si la cald si la rece ba chiar am patit de mi s-a si oprit motoru.Oare sa fie tot sonda lambda?Sau exista si alta explicatie?Multumesc anticipat:)

Link to comment
Share on other sites

salutare,de curand am achizitonat un bmw 318i e36 m43,problema mea este ca la rece porneste la sfert de cheie,dupa ce merg cu ea 10/15 min ,o opresc si apoi nu mai porneste decat daca o accelerez in timp ce dau la automat.are cineva idee de la ce sa fie? va multumesc

 

 

Ai incercat sa vezi daca este ok supapa de retinere a benzinei in rampa?Si la mine a facut figuri la pornirea la cald.Membrana cind se incalzeste si e fisurata ii da voie combustibililui sa se intoarca in rezerveor.Am descoperit problema din gresala dind jos furtunasul de pe supapa.Dadea benzina afara pe furntunas desi nu are voie.

Link to comment
Share on other sites

la fel face si la mine ca in acel video si toti mecanici mi au spus ca e sonda lambda

 

 

mersi de raspuns.Am sa incerc sa curat regulatorul de ralanti si daca nu se inbunatateste va trebui sa vad ce e cu sonda lambda.

Daca apuci sa schimbi sonda mai repede ca mine te rog sa imi spui daca aceea era problema. Mersi inca o data.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.