Jump to content

[Vand/Schimb] e46 316i


Stefan_t

Recommended Posts

Cu durere in suflet, a sosit vremea sa ma despart de el. Totusi nu disper, sper ca, in continuare sa raman cu marca, intr-un fel sau altul.

 

Asadar, este un 316i, e46 din 1999, adus de mine personal din Germania in decembrie 2009 si folosit ca masina de week-end si de concedii. Colegii din Ploiesti stiu asta foarte bine.

 

Pun direct optiunile din VIN, ca sa nu las urme de indoiala:

 

 

Type code AL11

 

Type 316I (EUR)

 

Dev. series E46 (4)

 

Line 3

 

Body type LIM

 

Steering LL

 

Door count 4

 

Engine M43/TU

 

Cubical capacity 1.90

 

Power 77

 

Transmision HECK

 

Gearbox MECH

 

Colour ORIENTBLAU METALLIC (317)

 

Upholstery STOFF FLACHGEWEBE GEOMIX/LAVENDEL ( (E5LA)

 

Prod. date 1999-01-11

 

 

Order options

No. Description

286 LT/ALY WHEELS

 

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

 

415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW

 

423 FLOOR MATS, VELOUR

 

428 WARNING TRIANGLE

 

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

 

441 SMOKERS PACKAGE

 

465 THROUGH-LOAD SYSTEM

 

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

 

520 FOGLIGHTS

 

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

 

660 RADIO BMW REVERSE

 

801 GERMANY VERSION

 

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

 

879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET

 

 

Series options

No. Description

305 REMOTE CONTROL FOR CENTRAL LOCKING

 

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

 

In plus, adaug Ski-sac, pachet lumini interior, carlig remorcare detasabil. Erau pe masina de la inceput

 

Cand am luat-o avea undeva la 135.000 Km, acum are 148.000. Tind sa cred ca sunt reali, iar cand am pus-o pe un tester al unui coleg, mi-a confirmat acest lucru. In Germania a avut un singur proprietar, iar carte de service se opreste la 70.000 KM in 2005.

 

Intre timp, a suferit cateva modificari, de genul: Semnalizari albe laterale si lukasuri, un DVD 1DIN Kenwood, volan sport cu comenzi, inele AE.

 

Am schimbat tot ce era de schimbat atunci cand am adus-o, cum ar fi: toata fata - bucsi, bascule, etc, curele accesorii, discuri si placute spate (multumesc Caludiu BWR), bucsi spate (multumesc grozadan), arcuri spate, ulei, filtre, etc.

 

In cazul schimbului cu masini mai noi, minim 2003 si mai mari - 2000-2500cmc, ofer diferenta. Eventual, pot prelua si leasinguri.

 

Sau schimb cu un e30 decent si diferenta de primit.

 

In ambele cazuri, pretul de la care pornesc este de 5000 euro, negociabil.

 

Ma astept sa se abtina carcotasii de la comentarii. Stiu ce am investit in masina, stiu cum a fost ingrijita si consider ca valoarea ei reala este pe aproape. Nu ma grabesc sa o vand, nu sunt in criza de bani, asa ca va rog, abtineti-va de la comentarii rautacioase. Multumesc

 

tel pentru contact: 0723.453.444

post-31108-0-19527700-1298029829_thumb.jpg

post-31108-0-98723500-1298029840_thumb.jpg

post-31108-0-13925300-1298031006_thumb.gif

post-31108-0-45421800-1298031026_thumb.gif

Link to comment
Share on other sites

de comenzi volan si pilot automat nu ai spus nimik, functioneaza?....volanu e original? schimba mult aspect la interior :poke:

 

Comenzile sunt functionale, doar cele de pe partea stanga. Motorul este M43TU si nu are pilot automat. Volanul a fost schimbat ca in DIY de la noi de pe forum. Am precizat ca l-am pus eu volanul.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
si tu exagerezi, ti-a pus o intrebare perfect normala, acel volan are airbag dual stage iar pe modelul tau s-a pus single stage pana prin Jun/Iul 2000. Si nu vad de ce nu te-ai baza pe un airbag mai vechi de 10? ai impresia ca nu mai sar? te inseli atunci...am vazut destule masini accidentate mai vechi de 10 ani ale caror airbag-uri au functionat! Oricum trebuie sa te bazezi pe tine dar daca boul intra in tine atunci ar cam trebui sa te mai bazezi si pe airbag... :rolleyes: Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

ideea este ca un airbag nu mai este garantat dupa 10 ani ca va functiona normal....

din cate am citit si eu pe ici pe colo, diferenta dintre un single si un dual sunt etapele deschiderii si nu functionarea efectiva. dovada cea mai buna este ca nu am eroare in bord.

in alt ordine de idei, vorbim de un topic de vanzare si cred ca discutia era mult mai interesanta daca era legata de subiect, nu crezi?

Link to comment
Share on other sites

Pai tu nu te`ai gandit: "Ba~~~Daca doamne fereste lovesc un elefant...imi sare airbag`ul,sau stramb volanul cu nasu?!"?

 

OFFtopic:

Nu ajungi sa dai cu nasul in volan pentru ca de aia ai centura de siguranta. Airbag-ul este sa nu-ti faci varza cervicala!

 

 

ONtopic:

Bafta, Stefan_t!

Edited by Risti
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.