Jump to content

Daca se poate ?


Recommended Posts

Va rog frumos sa-mi raspundeti si mi la cateva probleme ce le am.

1) Am un e39 520i 150cp,"98,si as vrea daca se poate sa-mi schimb filtru de aer cel stas,cu unul sport.Daca da ce modificari trebuie aduse si ce trebuie sa cumpar.

2) Cum ajung la senzorul axa cu came si senzorul nivel de ulei.

3) Cum dau de ventilatorul din bord,trebuie sa dau jos bordul?daca da asa sa ramana.

4) Si ultima,am ceva spart pe la catalizator {teva (nu am flexibile)}si mecanicu mi-a spus ca dureaza doua zile pana o face sa-l cred sau iara este o -TEAPA-,ca-ci la din astea vad ca sant abonat

MULTUMESC MULT.

Link to comment
Share on other sites

Cand deschideti in topic nou (New Topic sau Subiect nou) alegeti un subiect SCURT si cat mai CLAR.

 

Titlul oricarui topic va reflecta pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul “Scartie cureaua de distributie" este de preferat fata de “Help !...” sau "Am o problema". Topicurile generice gen “Ajutor” , “Am o problema fratilor”, "Daca se poate", vor putea fi sterse fara preaviz. Respectati timpul celorlalti.

Link to comment
Share on other sites

problema 1: la K&N , daca spui modelul masinii parca iti dadeau filtru care sa fie compatibil cu "cutia" filtrului vechi.

 

 

problema 3: daca ai clima pe ea uite aici:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/69822-diy-eliminare-zgomotbazait-panou-control-clima-e39/

 

problema 4 :

 

ai intrat tu sub masina si nu ai racorduri flexibile sau ti-a spus un mecanic?

 

daca nu esti sigur ca ai sau nu ai racorduri flexibile, uite aici:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/91883-diy-racorduri-flexibile-esapament/

 

spor!

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

nu are flexibile la motorul asta, sunt prinderi numai prin flanse fara flexibile.

 

filtru sport pentru mine sunt bani dati degeaba.

 

senzorul nivel ulei este pe baie, trebuie sa dai uleiul jos, il gasesti pe partea stanga spate a baii, cum privesti masina din spate.

senzor sau senzori ax cu came depinde model este m52b20 sau m52tub20, 20 6 s3 sau 20 6 s4? daca este primul are un singur senzor, il vezi pe chiulasa in partea dreapta cum privesti motorul din fata, daca este cel de-al doilea motor ai 2 si in st si in dr.

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

problema 1: la K&N , daca spui modelul masinii parca iti dadeau filtru care sa fie compatibil cu "cutia" filtrului vechi.

 

 

problema 3: daca ai clima pe ea uite aici:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/69822-diy-eliminare-zgomotbazait-panou-control-clima-e39/

3) am si problema asat mi-am pus in cap sa o fac si o sa o fac,dar la mine este alta:eu caut ventilatorul(din bord) care sufla aerul in habitaclu

problema 4 :

 

ai intrat tu sub masina si nu ai racorduri flexibile sau ti-a spus un mecanic?

 

daca nu esti sigur ca ai sau nu ai racorduri flexibile, uite aici:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/91883-diy-racorduri-flexibile-esapament/

 

spor!

4) nu am racorduri flexibile,am fost si eu si mecanicu sub ea

Link to comment
Share on other sites

Cand ai spus filtru sport sper ca nu te-ai gandit la cel conic ? Se murdareste foarte repede acela plus ca am inteles ca nu-i cine stie ce crestere de putere . Asa cum a spus si colegul mai sus , cauta filtru sport in carcasa originala .
Link to comment
Share on other sites

Cand ai spus filtru sport sper ca nu te-ai gandit la cel conic ? Se murdareste foarte repede acela plus ca am inteles ca nu-i cine stie ce crestere de putere . Asa cum a spus si colegul mai sus , cauta filtru sport in carcasa originala .

 

pai daca este asa-cai Nu,pretentios este, adio.raman pe varianta voastra.

 

Cand ai spus filtru sport sper ca nu te-ai gandit la cel conic ? Se murdareste foarte repede acela plus ca am inteles ca nu-i cine stie ce crestere de putere . Asa cum a spus si colegul mai sus , cauta filtru sport in carcasa originala .

 

pai daca este asa-cai Nu,pretentios este, adio.raman pe varianta voastra.

Link to comment
Share on other sites

pai daca este asa-cai Nu,pretentios este, adio.raman pe varianta voastra.

 

 

Mai este oproblema .Mai am un 525tds "99 servodirectia OK,la 520i trag cam tare de volan asa sa fie sau iara bag mana in buzunar.Mentionez ca la 520 este ceva lichid scurs pe sub borcanul de la servo pe furtune.P.S. am schimbat uleiul rosu,am aeristo si ridicata si pe sol tot asa este

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.