Jump to content

SUSPENSIE TUNING


c.sainz

Recommended Posts

M-ar interesa o suspensie, sa zicem cu valente sport, ce-mi recomandati pana in 2000 lei ?

 

As putea sa-ti sugerez de la masina pe care mi-am dezmembrat-o 330d 2002:

Arcuri sport din fabrica (masina era foarte joasa)

Bara antiruliu fata 23.5 mm

De restul banilor iti iei niste Bilstein-uri noi si vre-o bara de rigidizare..

Edited by Va`Ru`X
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cu 2000 roni iti iei un set de arcuri sport si 1 bara de rigidizare, atat.

Daca te uiti la o suspensie reglabia (coilovers) vei vedea ca sub 5000 ron nu prea ai ce sa iti iei cu valente sport.

Am avut la masina anterioara KW InoxLine V2, reglabila, a fost 1200E. Problema este ca nu prea stie nimeni (la service-uri) sa o monteze si sa o regleze corect :( , cel putin la noi in tara.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
salut, am achizitionat un 525d e39 de vreo 2 luni cu suspensie coilover. Am vazut ca si voi scriati de faptul ca nu sunt multi care stiu sa le regleze, am incercat mai multe service-uri si cunoscatori in zadar. Care e procedeul sa o ridici, am auzit ca incarci amortizorul mai mult? Brandex tu esti omul cu mana de aur :super: ? :) Edited by Vexxatu
Link to comment
Share on other sites

am inteles, ideea e ca arcurile sunt comprimate la maxim, nu face deloc cursa , parca e sudata si tot lasata e (vezi poza). Am slabit arcurile intr-o zi si s-a asezat pe burta :ike: . As fi vrut sa o mai ridic un pic, cat sa faca cursa deoarece la cea mai mica denivelare luata la o viteza de peste 30 km/h se aude o bubuitura cand loveste in oala.

post-52284-0-27660400-1324133895_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

am inteles, ideea e ca arcurile sunt comprimate la maxim, nu face deloc cursa , parca e sudata si tot lasata e (vezi poza). Am slabit arcurile intr-o zi si s-a asezat pe burta :ike: . As fi vrut sa o mai ridic un pic, cat sa faca cursa deoarece la cea mai mica denivelare luata la o viteza de peste 30 km/h se aude o bubuitura cand loveste in oala.

 

Nu stiu ce suspensie ai luat si care sunt caracteristicile tehnice, dar nu e buna pentru circulatia zilnica (mai ales in Romania). Coilover este pentru circuite, in principal si pt drumuri impecabile, in secundar. Asa ca ....:no:

Link to comment
Share on other sites

salut, am achizitionat un 525d e39 de vreo 2 luni cu suspensie coilover. Am vazut ca si voi scriati de faptul ca nu sunt multi care stiu sa le regleze, am incercat mai multe service-uri si cunoscatori in zadar. Care e procedeul sa o ridici, am auzit ca incarci amortizorul mai mult? Brandex tu esti omul cu mana de aur :super: ? :)

 

Treci intr-o zi pe la noi si o rezolvam - 0723.13.95.65

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

atunci ce mai intrebi daca stii raspunsul deja ?

Amortizoarele Mtech oricum nu sunt semnificativ mai scurte fata de stoc, diferentele sunt minore, daca sunt., in functie de model.

 

 

Stai linistit, ca nu se plange nimeni, la noi merge orice combinatie.

Daca nu te deranjeaza ca nu isi fac treaba ca lumea, practic din cauza cursei reduse nu is pot face treaba lor, ca mai fac cate un trosc din cand in cand, ca se uzeaza mult mai rapid, da, nu e nici o problema.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

pai scrie foarte clar si pe site la HR si la Eibach ce recomanda.. pentru drop mai mare de 3 cm trebuie amortizoare speciale, mai scurte.

Pe langa faptul ca sunt mai scurte au si alte setari la valve.

 

 

 

 

Daca iei un kit moderat, 2-3 cm merg si stock. Tu ai zis ca eibach pro kit, care e moderat, nu e suficient, vrei 4-5 cm. Deci conform recomandarilor oficiale si a studiilor facute pe mil de euro nu sunt bune cele stock.

Daca altii stiu mai bine decat aia care le fabrica.. si cunosc ei vreun specialist .. foarte bine, fiecare face ce vrea cu masina lui cata vreme trece inspectia tehnica.. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Cu 2000 roni iti iei un set de arcuri sport si 1 bara de rigidizare, atat.Daca te uiti la o suspensie reglabia (coilovers) vei vedea ca sub 5000 ron nu prea ai ce sa iti iei cu valente sport.Am avut la masina anterioara KW InoxLine V2, reglabila, a fost 1200E. Problema este ca nu prea stie nimeni (la service-uri) sa o monteze si sa o regleze corect :( , cel putin la noi in tara.

 

Readuc topicul sus pentru o problema asemãnãtoare. Din Întâmplare am schimbat marca ºi vreau sã ridic suspensia reglabila pe care o am pe maºinã, KW.

Citind si cãutând soluÞii, multã lume se plânge cã nu sunt specialiºti, ok, daca eu sunt departe de bucureºti, si nu pot ajunge la Brandex de exemplu, ce sugestii sau indicaÞii as putea sã Îi dau celui la care mã duc totuºi sã o regleze?

 

Sunt un pic ĂŽn dubii pentru cĂŁ sunt sigur cĂŁ o sĂŁ am probleme la iarnĂŁ, daca sĂŁ o ridic sau sĂŁ o las cum a reglat-o neamĂžul.

Apoi, poate cineva sã mã lãmureascã, daca o ridic, devine ºi mai rigidã? (arcurile se comprimã, cu telescoapele ce se Întâmplã?)

Link to comment
Share on other sites

Daca o ridici devine mai putin rigida; referitor la reglajul unei suspensii nu cred ca ai nevoie de specialisti, cu cheia de reglaj si un subler/ruleta rezolvi singur problema. Sau fara masuratori pur si simplu numeri cate ture invarti piulita de reglaj si astfel le ridici uniform.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.