Jump to content

probleme turatie 316i


Recommended Posts

Salut,

 

am si eu o problema la masina care ma chinuie de vreo cateva luni. Simptomele ar fi urmatoarele ( apar mai des in ultima vreme):

1. la relanti, turatia motorului variaza uneori (motorul cald), cade de la 750-800 cat e normal, pana la 400-500 - uneori moare

2. cand accelerez brusc, masina smuceste (turatia urca brusc cu 300-400 de rotatii)

3. la decelerare, cand calc ambreiajul si las masina sa ruleze din inertie, turatia motorului scade sub 500 rotatii/min - de cateva ori mi-a murit motorul in mers

 

in Decembrie am dus-o la service, au schimbat MAF (debitometru), ambreiaj, bujii, distributia. Simptomele de mai sus n-au mai aparut pentru vreo 2 saptamani, pe urma au inceput din nou.

Engine Light-ul nu e aprins pe bord, dar am conectat un cablu obd2 generic si singura eroare stocata era

P0101 - Mass Air Flow (MAF) Circuit Range/Performance Problem

 

Am curatat MAF-ul si chiar am facut un test cu el deconectat, fara nici o schimbare decat pentru cateva zile.

 

Datele masinii: 316i din 2001, motor 1.9 (M43 cred).

 

Daca aveti idei ... ca sincer m-am cam saturat sa schimb piese aiurea si problema sa fie tot acolo.

Link to comment
Share on other sites

- fisele bujiilor sunt curate, sau cel putin erau in decembrie, inainte de a schimba bujiile

- n-am vazut nici o crapatura pe la furtunele de admisie (am schimbat si filtru de aer acum vreo 2 saptamani, ca era cam infundat)

- bobina de inductie n-am avut cum s-o verific, asa ca nu stiu cum se prezinta, dar ma gandesc ca daca ar fi o problema cu ea, simptomele ar aparea de fiecare data, nu doar din cand in cand

Link to comment
Share on other sites

- fisele bujiilor sunt curate, sau cel putin erau in decembrie, inainte de a schimba bujiile

- n-am vazut nici o crapatura pe la furtunele de admisie (am schimbat si filtru de aer acum vreo 2 saptamani, ca era cam infundat)

- bobina de inductie n-am avut cum s-o verific, asa ca nu stiu cum se prezinta, dar ma gandesc ca daca ar fi o problema cu ea, simptomele ar aparea de fiecare data, nu doar din cand in cand

 

 

cati km are masina de ti-au schimbat distributia? ce semne de uzura aveai?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Si eu am un BMW 316i 2000, e46 si am avut aceleasi probleme ca si tine. Am si postat un tutorial si am pus si poze cu valorile testerului INPA si cu ce am schimbat la motor.

Starea de functionare a masinii se manifesta exact ca la tine dar eu aveam becul check engine galben aprins.Il resetam iar dupa 100km aparea din nou.

Piese schimbate degeaba: valva PCV din spatele carburatorului, sonda Lambda.

Piesa care era defecta era DEBITMETRU. In prima faza m-am zgarcit si am luat unul Piersburg 5mil, care s-a dovedit a nu fi bun pe motoarele benzina si l-am schimbat cu unul original bosch 8 mil. Aceasta schimbare a rezolvat problema.De atunci am peste 5000 km facuti si nu mai am probleme.

Vreau sa precizez ca masina cu mufa scoasa si bagata la debitmetrul vechi se comporta bine, tragea, semnele erau ca si debitmetrul vechi functiona, poate avea distrus doar partea de temperatura a aerului, nu stiu ce sa zic, cert este ca prin schimbarea lui am scapat de erore si de probleme.

 

bafta multa!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.