Salut, am si eu o problema la masina care ma chinuie de vreo cateva luni. Simptomele ar fi urmatoarele ( apar mai des in ultima vreme): 1. la relanti, turatia motorului variaza uneori (motorul cald), cade de la 750-800 cat e normal, pana la 400-500 - uneori moare 2. cand accelerez brusc, masina smuceste (turatia urca brusc cu 300-400 de rotatii) 3. la decelerare, cand calc ambreiajul si las masina sa ruleze din inertie, turatia motorului scade sub 500 rotatii/min - de cateva ori mi-a murit motorul in mers in Decembrie am dus-o la service, au schimbat MAF (debitometru), ambreiaj, bujii, distributia. Simptomele de mai sus n-au mai aparut pentru vreo 2 saptamani, pe urma au inceput din nou. Engine Light-ul nu e aprins pe bord, dar am conectat un cablu obd2 generic si singura eroare stocata era P0101 - Mass Air Flow (MAF) Circuit Range/Performance Problem Am curatat MAF-ul si chiar am facut un test cu el deconectat, fara nici o schimbare decat pentru cateva zile. Datele masinii: 316i din 2001, motor 1.9 (M43 cred). Daca aveti idei ... ca sincer m-am cam saturat sa schimb piese aiurea si problema sa fie tot acolo.