Jump to content

e39 probleme pornire


Recommended Posts

am o problema masina e 39 525 tds 97' 300 000km.are pompa rezervor schimbata si pompa de injectie reconditionata.de exemplu dupa ce merg cu masina si opresc motoru' si za zicem dupa 20 de minute o pornesc iar porneste mai greu.dar daca pun contact il iau si pornesc dupa porneste sfert.e problema de la buji???
Link to comment
Share on other sites

poi nu cred ca o schimbat capu hidraulic numai garniturile si nu mai stiu ce ca imi picura motorina pe acolo.dar stiu ca mi-o zis un mecanic ca am cel putin 2 buji arse.ca si dimeneata daca ii dau cheia de prima adica astept numai odata sa se stinga bujiile in bord porneste rau tare dar daca fac de 2 3 ori porneste fara nici o problema la sfert.

 

si cat ai dat pe capu hitraulic??ms pt raspunsuri

Link to comment
Share on other sites

poi nu cred ca o schimbat capu hidraulic numai garniturile si nu mai stiu ce ca imi picura motorina pe acolo.dar stiu ca mi-o zis un mecanic ca am cel putin 2 buji arse.ca si dimeneata daca ii dau cheia de prima adica astept numai odata sa se stinga bujiile in bord porneste rau tare dar daca fac de 2 3 ori porneste fara nici o problema la sfert.

 

si cat ai dat pe capu hitraulic??ms pt raspunsuri

anul trecut am dat undeva pe la 350-380 ron de la o firma din sinaia.

nu vreau sa dau numele pt ca se considera a fi reclama si nu am voie!

Link to comment
Share on other sites

capul hidraulic nu prea poate fi reconditionat,decat pentru o foarte scurta perioada de timp,ceea ce nu se face.ei iti schimba piesa ,practic.eu discutasem anul trecut cu sefu' lor si mi-a zis ca daca merg cu masina la ei,o las dimineata si o pot lua dupa masa pusa la punct.pretu era de 800 ron:cap hidraulic nou +manopera+centricubat pompa.pana la urma m-am enervat,m-am documentat si am cumparat capul hidraulic de la ei in ideea de a-l schimba eu.asa am si facut.l-am cumparat,l-am schimbat dupa care m-am dus la un meserias sa-mi regleze avansul ca trancanea si scotea fum.masina functioneaza impecabil si in momentul de fata!daca nu esti suficient de bine documentat legat de pompa de imjectie,sfatul meu este sa nu-ti bagi nasul pentru ca risti sa o strici definitiv.mai degraba dai un ban si stii ca treaba e buna decat sa faci vreo trasnaie si sa te coste mai mult.
Link to comment
Share on other sites

capul hidraulic este piesa componenta a pompei de injectie,partea de final.nu functioneaza independent.daca acesta prezinta uzura accentuata,nu mai functioneaza pompa asa cum ar trebui iar in final,nu mai porneste deloc.

ti-am zis,du-te si pune masina pe tester daca vrei sa faci ceva.pe ghicite nu merge.este foarte posibil sa ai vreo 2 sau mai multe bujii arse,probabil de aia porneste mai greu cand e rece.

Link to comment
Share on other sites

daca esti din bacau,noteaza un nr de tel si suna.numele lui este IONUT si te ajuta cu tot ce vrei la tds.iti schimba capu hidraulic,iti centricubeaza pompa,tareaza injectoare,ti-o regleaza din toate punctele de vedere.cu asa ceva se ocupa.

0747307256

bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.