Jump to content

Mici "suturi"


Chinezupwnz

Recommended Posts

Incearca alta benzinarie! Am avut si eu o situatie asemanatoare si am observat ca se manifestau simptomele astea de zici ca dadea putin in nas, de fiecare data cand bagam benzina de la o anumita statie de Lukoil. Am schimbat benzinaria, am scapat de problema.

 

Nu bagam benzina de la Lukoil decat absolut ocazional, acum decat daca ar fi vreo urgenta maxima... :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Incearca alta benzinarie! Am avut si eu o situatie asemanatoare si am observat ca se manifestau simptomele astea de zici ca dadea putin in nas, de fiecare data cand bagam benzina de la o anumita statie de Lukoil. Am schimbat benzinaria, am scapat de problema.

 

Nu bagam benzina de la Lukoil decat absolut ocazional, acum decat daca ar fi vreo urgenta maxima... :hmm:

 

Am sa incerc sa schimb motorina daca nu mai vine si altcineva cu o alta idee.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut forum ! vreau sa intreb si eu ceva; poate ati mai avut daca pot spune problema asta: la mers cu treapta a 3 a mers constant 50 km/h 2000 turatii se simt mici "suturi" cateodata; de la ce poate sa fie ? motorina? precizez ca motorina de la mol evo diesel; am un E90

salut , aceeasi problema am avut-o si eu si nimeni nu a stiut sa-mi spuna concret ce este de vina......ma dispera si mai ales la rece iar in momentul cand ajungea in temperatura se potolea , bine asta la e90 nu poti vedea ca baietii nu au mai pus "ceas" de pt temp apei in motor, eu am e46 ,in fine ....problema s-a rezolvat , bineinteles cu sfatul unui prieten care este mecanic (si ce mecanic nota1000) cu schimbarea unui injector care la rece intorcea foarte multa motorina pe retur (injectorul 2). Sfatul meu e sa pui prima data testerul pe ea (recomandat unul original sau aproape). Mai este inca ceva....in momentul cand intra in "suturi" dai cateva "sprituri" rapide si scurte si tine-o constant si daca nu mai face e clar unul din injectoare. Motorina mai greu sau deloc intra in "suturi".....pt necunoscatori nu e ca benzina sa "suteze". Mult respect..

Link to comment
Share on other sites

salut,am si eu problema asta cu "suturile" la mers constant in jurul turatiei de 2000 insa la mine cat timp au fost temp. scazute si acum pana ce ajunge apa la 90 grade merge ok.dupa ce se incalzeste apare problema,mentionez ca atunci cand a aparut problema am fost la tester original iar injectoarele fct. in parametrii in schimb a iesit debitmetrul cu valori mici la turatie mare,masina nu consuma mai mult decat ar trebuii nu scoate fum daca merg mai sportiv nu se simte nimic merge si cu 230, am observat caci daca scot furtunasul de vacuum ce intra in egr nu mai face deloc si sincer banuiesc electrovala,oricum urmaresc cam de 18 luni subiectul si din cati au avut problema asta nu a revenit nimeni cu un raspuns concret sau o rezolvare a problemei....
Link to comment
Share on other sites

salut , aceeasi problema am avut-o si eu si nimeni nu a stiut sa-mi spuna concret ce este de vina......ma dispera si mai ales la rece iar in momentul cand ajungea in temperatura se potolea , bine asta la e90 nu poti vedea ca baietii nu au mai pus "ceas" de pt temp apei in motor, eu am e46 ,in fine ....problema s-a rezolvat , bineinteles cu sfatul unui prieten care este mecanic (si ce mecanic nota1000) cu schimbarea unui injector care la rece intorcea foarte multa motorina pe retur (injectorul 2). Sfatul meu e sa pui prima data testerul pe ea (recomandat unul original sau aproape). Mai este inca ceva....in momentul cand intra in "suturi" dai cateva "sprituri" rapide si scurte si tine-o constant si daca nu mai face e clar unul din injectoare. Motorina mai greu sau deloc intra in "suturi".....pt necunoscatori nu e ca benzina sa "suteze". Mult respect..

Da am facut asta dupa a 3 a incercare de sprinturi rapide nu a mai facut.

 

salut,am si eu problema asta cu "suturile" la mers constant in jurul turatiei de 2000 insa la mine cat timp au fost temp. scazute si acum pana ce ajunge apa la 90 grade merge ok.dupa ce se incalzeste apare problema,mentionez ca atunci cand a aparut problema am fost la tester original iar injectoarele fct. in parametrii in schimb a iesit debitmetrul cu valori mici la turatie mare,masina nu consuma mai mult decat ar trebuii nu scoate fum daca merg mai sportiv nu se simte nimic merge si cu 230, am observat caci daca scot furtunasul de vacuum ce intra in egr nu mai face deloc si sincer banuiesc electrovala,oricum urmaresc cam de 18 luni subiectul si din cati au avut problema asta nu a revenit nimeni cu un raspuns concret sau o rezolvare a problemei....

Poate chiar e de la injectoare cum spune domnu lorentin.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.