Jump to content

lorentin320

Members
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova

Previous Fields

  • Masina
    320d

lorentin320's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Nu exista soft pt debitmetru sau resoftare. Se face o RECODARE. Recodare pt cine nu stie este o rescriere a piesei respective Recodare se face obligatoriu la schimbarea debitmetrului.....si ar mai fi ceva "imprumutarea" altuia nu merge treb iar facuta recodare chiar daca e acelasi cod 13 62 7 787 076
  2. acelasi zgomot il am si eu....Pt. necunoscatori acest zgomot se aude numai la schimbarea sensului de rotatie cutie cardan sau se mai aude dar mai rar in mers in momentul cand luam piciorul de pe acceleratie si apoi calcam brusc. Eu unu banuiesc acea bucse sau centering sleeve sau cum se mai zice rulment cardan ca ar fi de vina pt acel ''scartait'' Piesa cu pricina : Centering sleeve 26 11 7 526 611
  3. te pot ajuta cu placere.....tu mai departe iti alegi producatorul LESJÄ‚FORS KME 4208432 sau KME 4208445 Varianta heavy-duty sau KAYABA KYB RJ6201 ambele sunt luate din program pt BMW 3 Touring (E46), 320 d sper sa-ti fie de ajutor
  4. salut , aceeasi problema am avut-o si eu si nimeni nu a stiut sa-mi spuna concret ce este de vina......ma dispera si mai ales la rece iar in momentul cand ajungea in temperatura se potolea , bine asta la e90 nu poti vedea ca baietii nu au mai pus "ceas" de pt temp apei in motor, eu am e46 ,in fine ....problema s-a rezolvat , bineinteles cu sfatul unui prieten care este mecanic (si ce mecanic nota1000) cu schimbarea unui injector care la rece intorcea foarte multa motorina pe retur (injectorul 2). Sfatul meu e sa pui prima data testerul pe ea (recomandat unul original sau aproape). Mai este inca ceva....in momentul cand intra in "suturi" dai cateva "sprituri" rapide si scurte si tine-o constant si daca nu mai face e clar unul din injectoare. Motorina mai greu sau deloc intra in "suturi".....pt necunoscatori nu e ca benzina sa "suteze". Mult respect..
  5. mai stie cineva ceva ...........imformatii!!
  6. asa zici tu aer ....nu ai auzit de vapori de ulei ,intercoolerul fiind racitorul la turbo???? problema cu uleiul prelins la turbo e de la furtunul care vine de la intercooler si intra in turbo, acolo fiind o garnitura de vre-o 80 de lei care la un momendat imbatraneste si treb schimbata :) si inca ceva .....stai linistit ca intercooleru nu se sparge cum zic unii aberanti de la presiune, necunoscatori si vb si ei
  7. Baga testerul pe ea mai aleas problema cu bc
  8. te ajuta fratele tau si un sfat prietenesc : nu te mai uita in gura la toti.......vb aia multi stiu putini cunosc asa ceva am avut si eu cu ceva timp in urma acest scartait despre care spui si cu aceleasi simptome 100% garantat : scartaitul vine de la rulmentul de presiune, are ceva uzura.......si ca sa nu o lungesc cu multe explicatii, iti va treb kit ambreiaj si ai rezolvat problema ..........mai asteapta sa vezi daca vrei ca o sa inceapa sa-ti agate dupa ceva timp respect ...
  9. :) era bine daca mergea ......unitatea o gasisem pana in 200 de euro pe un e60 bubuit din 2004 :lol: .......sigur ii mai treb 2 motorase si cablajul pt dual zone din ceea ce am vazut pe realoem
  10. salutare tuturor. am un e60 care are clima normala si as vrea sa stiu daca se poate inlocui cu o unitate de clima dual zone, cea care este pusa la E60 dupa 2004?? :) masina este un 530d 12/2002
  11. iti spun eu ca am avut aceeasi problema ......iti scartaie rulmentul cand il impinge furca si treb bagata vasilina numai asa rezolvi problema asta daca scartaitul vine de pe sub masina si se transmite catre pedala
  12. lorentin320

    Onetwo

    la drumurile noastre nu-ti recomand 18 mai bine iti pui pe 17 si gume 225/45 R17 in loc de 225/40 R18 care o sa fie mai rigide si nu prea o sa ai comfort eu am avut 18 si le-am dat jos si am pus 17 iar stabilitate ai si cu 17 nu neaparat 18 daca pui 225 cat de aspect e frumos si 17 <_<
  13. intervin si eu .......bucuria e ca ai scapat da nu in totalitate problema 2 o sa fie cu balansul masinii mai ales virata cand o sa cobori ceva sau la vre-o denivelare daca ma intelegi et jantelor e mult prea mare pentru a ta , et de 47 se foloseste la E46 eu am un E46 si nu prea am fost incantat cand am vazut ca jantele pe care vroiam sa fac comanda aveau et 35 ,unde et pe original este de 47
  14. Acuma nu stiu daca prin apelativul "prietene" dai semne ca te-am enervat cu ceva prin postul meu. Stai linistit ca nu ma deranjezi cu nimic ..........vreau sa ajut lumea!!! Treaba cu arcurile alea asa este .....nu mai sunt in disc dar sunt in volanta si pentru cei care vor sa schimbe discu sa puna cu arcuri le spun ca nu se poate .....doar daca schimba totul .
  15. cand volanta e dusa trepideaza si la relanti nu numai in mers sau la plecare .....trepidatu ala il face din placa pt ca nu centreaza bine discu ...e de ajuns 0.05mm si gata iti si apare trepidatia parerea mea e sa stati langa mecanici cand schimba si sa fiti cu ochii pe ei ca degeaba iti pune placa noua cu discu vechi ca ala nou treb sa-l faca bani sau invers am 185 de mii reali si volanta e ok verificata de un mecanic foarte bun si corect conteaza mecanicul foarte mult .........si apropo aia de la bmw se uita sa te jupoaie si sa te insele .......daca ar sti el neamtu ce service fac astia <_< Pai si cu cei care au inlocuit-o(volanta+kit) si peste 2 luni a reaparut?! Pana acum s-au strans destui de multi care au patit asta! Asa de putin tine o volanta? prietene sa-i intrebi pe baietii care au schimbat kit + volanta ....cati dintre ei au stat langa mecanic ????
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.