Jump to content

BMW 325xi e46 automata


mojorisin

Recommended Posts

Am o mica intrebare pt cei mai cunoscatori: Ce este acea mica consola de plastic in 4 laturi de pe plafonul masinii ? Ma gandesc ca e ceva senzor de aer ?

 

Daca te referi la consola aceea neagra de langa lampile interioare, aceea consola are pe o parte un mic grilaj acolo este pus microfonul de la bluetooth asta in cazul in care ai pregatire din fabrica pentru asa ceva.Eu asa aveam, am dat-o jos si am observat acolo microfonul cu firele legate la el.Daca m-am referit gresit si nu am inteles intrebarea te rog sa ma scuzi, sper sa nu fi intrat in discutie aiurea.

Edited by skorpyon
Link to comment
Share on other sites

Este senzorul cu ultrasunete pentru alarma OEM.Vis a vis de trepidatie spunele sa bage/schimbe vaselina la toate burdufele planetarelor.Pune vaselina grafitata speciala pentru planetare.

Pentru faruri inceraca sa recodezi modulul de lumini.

Edited by FANATIC
Link to comment
Share on other sites

Acuma am vorbit cu baietii de la service. Au zis ca planetara stanga ar trebui schimbata. Au zis ca vaselina este destula.

Ce-as mai putea face eu e sa verific toate 4 burdufurile si eventual sa pun vaselina. Sa mai cer o parere ?

 

eu din cate stiu daca planetara este dusa nu ar trebuie sa se auda vreo bataie ceva, un zgomot (zic si eu)

Link to comment
Share on other sites

Nu face nici un zgomot doar ca cateodata cand masina este incarcata si mergi cu viteza mare intra intr-o trepidatie si face zgomot.Eu personal la ultima revizie m-am uitat la planetare si pareau in regula.Eu zic pentru inceput sa schimbi vaselina la planetare.Chiar pe aici mai era un topic cu aceasi problema si rezolvarea a fost schimbarea vaselinei de la planetare.Sau schimba macar pe fata ca probabil de acolo vine vibratia.
Link to comment
Share on other sites

Tocmai am revenit de la un drum de 1000 de km prin tara, respectiv Cluj - Nordul Moldovei si retur.

 

Date: 1000 de km

Consum : 9.6%

Incarcare: 2 persoane + bagaje

Pneuri: 16' - presiune 2.2 bari

 

Impresii generale:

Masina s-a comportat impecabil. Confort absolut cu minimum de zgomote din exterior. Bun comportament la vantul din lateral. Foarte comunicativa prin volan, foarte precisa pe traiectorie. Depasirile le-am facut aproape pe toate in kick-down pentru siguranta ,dar si pentru senzatie. In marea majoritate a timpului am mers cu viteze de 90-120 km/h (de 2 ori am mers cu 150 si 180 pentru distante f. scurte, nu ma simt bine la viteze de genul acesta, nu la noi in tara). Am incercat sa merg constant, in multe locuri am pus pilotul automat intrucat am impresia ca are un consum mai mic decat pot eu sa scot din pedala). Traseul a trecut prin Tihuta si Mestecanis asa ca am avut parte de traseu virajat montan de cea mai buna calitate (asfalt si peisaj) , lat de 2 benzi si destul de liber. Pe aceasta zona , pe urcare am trecut-o in Sport si distractia a fost maxima. Pe Sport, masina ramane in ture (schimba mai rar in sus si in jos), se comporta mai mult ca o cutie manuala in regimul in care as schimba eu. Rezultatul: raspuns imediat la pedala si acces instant la cuplul maxim. In curbe sta neclintita, nu imi dau seama unde ar pierde aderenta, probabil mai tarziu decat mi-as pierde eu echilibrul si ar incepe sa imi fie rau. In rest, plaja de ture e foarte placuta, schimba undeva la 6700 daca tii pedala la fund. Si ai nevoie de toate turele mai ales in urcare pe pante foarte abrupte. Pe o panta de acest gen, am urcat la blana si eu si un Passat 2.0 TDI si diferenta nu a fost foarte mare,dar a fost. In general am avut parte de respect din partea celorlalti participanti la trafic care realizau ca voi depasi mai repede ca ei desi sunt in spatele lor si nu s-au bagat sau efectiv mi-au facut loc si m-au lasat sa ma duc. Fara lipsa de respect din partea mea, dar daca ma ajuta masina si pot depasi in deplina siguranta am sa trec de toate masinile pe care le intalnesc. Nu tin minte sa fi fost depasit (desi nu acesta era scopul calatoriei mele si oricum media orara e de absoluta cacao undeva pe la 60) dar tin minte o duba vito pe care am vazut-o in fata si apoi s-a dus de n-am mai intalnit-o :) . Imi place mult masina, imi place sistemul de ventilatie foarte inteligent - chiar daca trebuie sa dea caldura, pe Auto are sa dea cald jos la picioare si sus la parbriz ,iar la mijloc are sa dea aer rece pentru a avea aer fresh de respirat.

 

Probleme:

 

CD-ul mi-a ramas blocat cu un CD inauntru. Nu a mai vrut sa il scoata pana nu a primit 2 pumni. (de notat: trebuie sa gasesc o solutie cu sistemul media in locul CD-ului original, poate mp3 , poate multimedia cu touchscreen, bluetooth si gps, poate cablu de magazie de CD-uri pe care se monteaza sistem XData Car Link).

Intr-o dimineata, la rece, mi-a murit de 2 ori motorul la pornirea de pe loc. Am pus-o pe seama faptului ca nu era cald motorul si cutia si nu au facut fata solicitarilor de la directie si cutie. Am bagat solutie de curatat injectoarele si benzina EFix si problema nu a mai aparut.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

cunosc masina asta.ai luat-o din targoviste.tipul care oa avea sta chiar in blocul de vis a vis.masina este adusa din spania.cel putin avea nr de spania acum ceva timp.

arata bine masina la exterior.nu imi plac geamurile ionizate si jantele.

 

Sa o stapanesti sanatos

Faci o confuzie grava.Masina a fost cumparata in 2005 de la Automobile Bavaria de un prieten.Deci nu avea cum sa fie adusa din Spania.

 

:) doar iti ziceam din experientele personale cu 2tdi iar problema la rece nu sunt 100% sigur dar e legata de soft

Cred ca oprirea e din cauza senzorului de la axa cu came.

Link to comment
Share on other sites

"Imi place mult masina, imi place sistemul de ventilatie foarte inteligent - chiar daca trebuie sa dea caldura, pe Auto are sa dea cald jos la picioare si sus la parbriz ,iar la mijloc are sa dea aer rece pentru a avea aer fresh de respirat."

 

din cunostiintele mele de posesor de 318i nFL si 325i FL . nu cred ca exista asa ceva ci din contra cred ca este o problema , de vina este posibil sa fie FSU ( final stage unit ) " piesa cu tepi " sa urmaresti comportamentul in continuare , consum extern comparativ cu 325i manual este cu aproape 2% mai mare , dar consider ca merita din prisma confortului steptronic + 4x4

Link to comment
Share on other sites

dar tot putin e comparativ cu dieselu....are cuplu ca un ford focus diesel de 1.6.....asta e benzina, eu cand aveam 116 caluti diesel(300nm) intram cu mult mai mult curaj in depasiri, fata de cei 143 cai benzinari(200nm)......apropo overboost numai cele turbo au??

 

Motor: 1.6 Duratorq TDCi

- Capacitate cilindrica (cmc): 1560

- Cutie de viteze: 5M

- Putere maxima (CP@RPM): 109@4000

- Cuplu maxim (NM@RPM): 240@1750- Viteza max (km/h): 188

- Acceleratie 0-100km/h (s): 11.1

- Carburant: motorina

- Standard emisie noxe: Euro 3

- Consum intraurban/extraurban/mixt (l/100km): 6.2/4.0/4.8

- Suspensie fata/spate: independenta tip MacPherson cu bară anti–ruliu / independenta multi–braţ tip “Control Blade” cu bară anti–ruliu

- Frane fata/spate: discuri ventilate / tamburi

- Capacitate rezervor (l): 52.7

- Volum portbagaj (l): -

 

Family M54

Management

Displacement 2494 cm3

Cylinders 6

Valves 4

Arrangement inline 6

Stroke

Bore

Compression Ratio

Weight

Fuel petrol

Power 141 kW / 192 HP

at 6000 rpm

Torque 245 Nm

at 3500 rpm Redline

Topspeed 234 km/h

Acceleration 7.4 s (0-100 km/h)

Elasticity 8.1 s (80-120 km/h in 4th gear)

 

 

 

240 NM la 1750 rpm? si dupa 1750 ce face? pana la 80 km/h focus e deja in a 3a, 325 abia ce termina a doua, la 6000 rpm unde are puterea maxima.

 

 

si suta in 7.4 sec fata de 11.1 cat are focus, e diferenta cam mare, prt acelasi cuplu.

 

mai conteaza si la ce RPM ai cuplu max disponibil.sa compari un focus 1.6 si 325 M54...

 

http://www.bmwheaven.com/database/show.php?id=338

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Faci o confuzie grava.Masina a fost cumparata in 2005 de la Automobile Bavaria de un prieten.Deci nu avea cum sa fie adusa din Spania.

cat de grava?si de ce este asa grava?

vrei sa iti spun adresa exact de unde ai luat masina?daca te-ai dus si ai luat-o de la el de acasa,bineinteles.masina asta era mereu parcata pe strada mea in targoviste.pe langa complex Diana.

Link to comment
Share on other sites

Motor: 1.6 Duratorq TDCi

- Capacitate cilindrica (cmc): 1560

- Cutie de viteze: 5M

- Putere maxima (CP@RPM): 109@4000

- Cuplu maxim (NM@RPM): 240@1750- Viteza max (km/h): 188

 

Elasticitatea 80-120 in a-4-a :laugh:, are sens doar daca faci comparatie benzina vs benzina si diesel vs diesel. La benzina vs diesel valoarea spune ca diesel-ul are cuplu mai bun la turatii joase, dar asta stim deja.

Probabil 80 % din diesele sunt mai rapide ca un 325i in a-4-a dupa testele asta. Intrebarea e : cine dracu sta in a-4-a cu un motor pe benzina la 80 km/h, mai ales cand e vorba de timp cronometrat ?

 

Un Golf GT TDI de 170 are elasticitatea 80-120 - 5.3 secunde

545i are 5.8 secunde. Evident amandoua in a-4-a.

Daca privesti cifrele asa cum sant, ajungi sa vorbesti prostii de genul " Un TDI face un 545i, si umileste rau 325i pe reprize 80-120. Diesel rules :LMAO:". Evident fara nici o relevanta, in conditia in care un 545i ia 110-115 cu a-2-a.

Nici n-ai cum sa testezi la o automata, chiar pe modul manual, kick-down la 80 in a-4-a , retrogradeaza singura in a-2-a.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.