Diesel Power E60 - 530d
#122
Posted 15 February 2012 - 11:09
#123
Posted 15 February 2012 - 11:22
Alex_wly, on 15 February 2012 - 11:09, said:
k si de unde stiu daca e in pozitie optima (la 4000, 4500,.. rot/min
c.sainz, on 15 February 2012 - 10:50, said:

bine ca esti tu mai cu mot

slefbb, on 15 February 2012 - 10:45, said:
da, apare pe marginea turometrului, dar unde trebuie sa stea, nu stiu
This post has been edited by pitbul: 15 February 2012 - 11:22
#124
Posted 15 February 2012 - 14:26
pitbul, on 15 February 2012 - 11:22, said:
pai eu as face in felul urmator:
intri in meniul ascuns de cand pornesti motorul rece si pana se incalzeste la temp optima.si vezi cam unde sta cand este rece...la 60C....90C si asa iti faci o idee.altfel nu vad cum ai putea.
#125
Posted 17 February 2012 - 08:53
Alex_wly, on 15 February 2012 - 14:26, said:
intri in meniul ascuns de cand pornesti motorul rece si pana se incalzeste la temp optima.si vezi cam unde sta cand este rece...la 60C....90C si asa iti faci o idee.altfel nu vad cum ai putea.
da, cred ca o sa fac treaba asta
mersi
#126
Posted 06 March 2012 - 19:44
#127
Posted 06 March 2012 - 20:20
BMW 740, on 06 March 2012 - 19:44, said:
Multumesc
Sunt la Sandu daca il cunosti
#128
Posted 07 March 2012 - 16:37
#129
Posted 07 March 2012 - 16:44
Barbie, on 07 March 2012 - 16:37, said:
serban voda in forja maxima pe linia de tramvai...sare in ochi 5aru asta al lui - iar o dai de gol pe Monica

Ce vrei mai Barbie daca stam in acelasi cartier ne zarim destul de des
#130
Posted 07 March 2012 - 16:55
pitbul, on 15 February 2012 - 11:22, said:
La 4600 inseamna ca e motorul cald. Adica fix ca la tine in poza.
Din pacate nu are nici o relevanta si e bine sa verifici in meniul ascuns deoarece la fel indica si la 75 de grade si la 90.
Acelasi lucru se intampla si la cei care au ceas separat pt asta.
In cazul in care pe autostrada temperatura scade atunci: termostat principal + termostat EGR.
This post has been edited by siulian: 07 March 2012 - 16:55
#131 Guest_Pole_*
Posted 15 March 2012 - 21:04

ps: asta e baiat civilizat, ti-a adus-o spalata, eu, ca porcu

This post has been edited by Pole: 15 March 2012 - 21:05
#133
Posted 16 March 2012 - 09:53
Dupa activarea in HUD a M style - in idrive a aparut butonul MDrive care nu poate fi activat + butonul diamant de pe volan nu mai functioneaza. Am citit e normal, deoarece butonul MDrive are mult mai multe functii (nu pentru diesel

S-a activat si semnalizarea pe HUD (interesant).
O alta optiune in idrive - Engine Oil nivel - dar nu cred ca merge la motoarele diesel - mai studiem.
La toate astea m-a ajutat Robert (recomand) + ridicarea pozitiei HUD-ului care era foarte jos pozitionat.
Acum astept sa o iau de la Robert

Cine mai are HUD, ce idei are, a mai facut cineva asa ceva?
Attached File(s)
-
IMG_0510.jpg (190.98K)
Number of downloads: 335 -
IMG_0511.jpg (123.75K)
Number of downloads: 409 -
IMG_0512.jpg (193.26K)
Number of downloads: 385 -
IMG_0515.jpg (193.08K)
Number of downloads: 364 -
IMG_0516.jpg (177.37K)
Number of downloads: 270
This post has been edited by pitbul: 16 March 2012 - 09:55
#134 Guest_Pole_*
Posted 16 March 2012 - 10:01
#135
Posted 16 March 2012 - 10:05
Pole, on 16 March 2012 - 10:01, said:
stiu cum sta treaba la M, problema e cand vrei sa le activezi la diesel, apar acele diferente la hartii (pentru turometru ma refer)
MDrive cred ca din acest motiv nici nu il pot selecta, tocmai din cauza acelor diferente la masina

This post has been edited by pitbul: 16 March 2012 - 10:06
#140
Posted 16 March 2012 - 20:46