Jump to content

Review suspensii aftermarket


alex230ro

Recommended Posts

M-am gandit sa deschid topicul asta ca sa ajutam colegii care vor sa isi ia o suspensie si nu stiu mai nimic despre ea.Modelul e luat de mine de pe e46fanatics,sa vedem poate prinde si la noi.Cei care vor posta dupa pot sa pastreze formatul meu sau sa il schimbe ,cum le e mai usor.Incepem :)

Model:BMW 325ti Suspensie:sport stock de fabrica,bascule originale,schimbate doar bucsele .Suspensia cumparata:H&R Cup Kit cod:31019-1 pret 594 euro data achizitiei luna 4 2009.Montajul facut in service autorizat iar garantia a fost de 12 luni.Pana acum am facut cam 20.000km cu aceasta suspensie

http://forum.e46fanatics.com/showpost.php?p=9715488&postcount=21 poze cu H&R vs oem

Pareri:suspensia face treaba destul de ok,principala mea nemultumire fiind ca se inclina un pic cam mult in viraje(pana la un anumit punct iar de acolo nu se mai misca) inclinarea asta mai e influentata si de balonul cauciucului 225/50/16 ,am facut test cu niste jante pe 17- 225/45/17 si diferenta a fost destul de mare.Suspensia e gandita astfel incat pe denivelari mai mici sa fie confortabila,in schimb pe denivelarile medii/mari este dezastru.Pot spune ca momente in care regret ca am luat-o ,ca si stabilitate am castigat destul de mult iar masina pare sa se "simta" altfel ,directia pare mai precisa,masina a ramas subviratoare desi binenteles ca se poate schimba foarte usor acest comportament mai ales la iesirea din viraje :D.La ITP-ul facut inb vara amortizoarele au iesit cu 80% eficienta sau undeva pe acolo oricum destul de bine

Alte modificari:bari intre amortizoare fata/spate

Link to comment
Share on other sites

B4 sunt amortizoare Bilstein "normale"(cred ca astea le am si eu in kit)

 

http://web1.carparts-cat.com/default.aspx?230=1&34=0,11,121&36=854&35=0&32=15925&14=21&10=B120A04C499ECA65E040A8C00A3E34B9018021&12=130

 

 

oricum combinatia aleasa de tine e foarte ok :)

Bilstein face amortizoare bune iar Eibach sunt la fel o alegere foarte buna .

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

B4 sunt amortizoare Bilstein "normale"(cred ca astea le am si eu in kit)

 

http://web1.carparts-cat.com/default.aspx?230=1&34=0,11,121&36=854&35=0&32=15925&14=21&10=B120A04C499ECA65E040A8C00A3E34B9018021&12=130

 

 

oricum combinatia aleasa de tine e foarte ok :)

Bilstein face amortizoare bune iar Eibach sunt la fel o alegere foarte buna .

 

Merci, sint normale dar fiind de m-tech sint putin mai dure.

Edited by Alex Iulian
Link to comment
Share on other sites

E46 320i M54 Koni Sport Kit

 

- ajustabile pe rebound (momentan fata e pe soft / spatele pe mediu)

- kitul a fost instalat impreuna cu placi de ranforsare fata/spate (ma felicit in fiecare zi pentru asta)

- strut bar OEM punte fata

 

Impresii generale: drop excelent, se simte inchegata tot timpul (nu numai pe viraje sau stabila la drum intins), insa fiecare denivelare promite o injuratura sigura. Uneori cred ca e prea tare pentru drumurile noastre, mi-as fi dorit sa pastrez drop-ul si sa cresc un pic confortul. Urmatorul pas va fi reprezentat de coilovers, cu siguranta.

 

http://s11.postimage.org/7o156wju7/IMGP4813_Custom.jpg http://s11.postimage.org/fs99bn69b/IMGP3690_Custom.jpg

 

PS: Inainte de Koni am avut Eibach Pro Kit pe telescoape normale. Singurul lucru care m-a deranjat a fost drop-ul insuficient.

Link to comment
Share on other sites

E46 320i M54 Koni Sport Kit

 

- ajustabile pe rebound (momentan fata e pe soft / spatele pe mediu)

- kitul a fost instalat impreuna cu placi de ranforsare fata/spate (ma felicit in fiecare zi pentru asta)

- strut bar OEM punte fata

 

Impresii generale: drop excelent, se simte inchegata tot timpul (nu numai pe viraje sau stabila la drum intins), insa fiecare denivelare promite o injuratura sigura. Uneori cred ca e prea tare pentru drumurile noastre, mi-as fi dorit sa pastrez drop-ul si sa cresc un pic confortul. Urmatorul pas va fi reprezentat de coilovers, cu siguranta.

 

http://s11.postimage.org/7o156wju7/IMGP4813_Custom.jpg http://s11.postimage.org/fs99bn69b/IMGP3690_Custom.jpg

 

PS: Inainte de Koni am avut Eibach Pro Kit pe telescoape normale. Singurul lucru care m-a deranjat a fost drop-ul insuficient.

 

Da, placile de ranforsare sunt un lucru foarte bun, si eu am pus pe spate (pe fata inca n-am umblat).

Capacelele alea de sus din poza 2 sunt originale? La E36 sunt diferite.

Un sfat gasit pe net nu stiu cat de adevarat este: flansele de la amortizoare de pe spate sunt mai bune de la E46 cabrio fata de berlina si coupe. (se potrivesc pe orice E30, E36 si E46).

 

Din pacate eu am gasit informatia dupa ce le-am cumparat pe cele originale.

Link to comment
Share on other sites

Capacelele au venit cu amortizoarele.

Flansele sunt Meyle HD, ce pot sa spun e ca pana acum au rezistat cu brio data fiind duritatea suspensiei.

 

Si placile de pe fata:

http://s9.postimage.org/n7jutw6hr/suspension_e46_strutplate_lg.jpg

Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

flansele pe fata se tin bine de regula, cele pe spate se cam duc. si devin zgomotoase.

 

 

Daca umbli acolo mai bine iei si le schimbi, pentru 1 mil te trezesti ca mai stai in service pana vin altele sau evantual mai platesti o manopera.+timp pierdut..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca exista pt compact,sau nu tin minte sa fi vazut,oricum pana nu probez nu am de unde sa stiu :D

 

edit:

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=51717036781&showeur=on

 

 

masina speciala compactul asta

 

piesa e in diagrama dar nu e in lista

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AT31&mospid=47656&btnr=31_0408&hg=31&fg=10

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

E posibil sa aiba alta forma oalele de compact si nu s-ar mula pe interior.......

 

PS: Sau nu, piesa 2 are acelasi cod si pe sedan.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AT31&mospid=47656&btnr=41_1096&hg=41&fg=10

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AV11&mospid=47637&btnr=41_1096&hg=41&fg=10

Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

Poate imi dati si mie un sfat... am un e39 530d cu suspensie M Tehnic 1 si voiam sa trec pe M Tehnic 2. MT2 e exact ce-mi doresc, e foarte stabila si in acelasi timp o consider confortabila. MT1 ce-l am acum e cam moale. Mentionez ca ma dau f tare pe curbe si de aia parca mi-e frica sa aleg Coilovers Raceland sau TA Tehnics, ma gandesc ca la banii astia s-ar putea sa nu am nici confortul de pe M2. Problema cu M2 e ca o sa-mi stea masina cam ridicata, am roti pe 18, si la banii aia (in jur de 1000 euro) pot sa iau KW v1 sau Bilstein B14. Ce ziceti? Sunt mai neconfortabile decat M2? Stau in Iasi si strazile sunt destul de proaste.

 

Mai concret... as trece pe Bilstein B14 imediat daca as sti ca nu e cu mult mai dura decat MT2 iar performantele sunt aceleasi.

Edited by bedwap
Link to comment
Share on other sites

din ce stiu eu Bilstein B14 este o suspensie foarte buna,ca si confort nu pot sa ma pronunt :)

 

@Bogdan,mai multe piese par sa fie identice de la sedan la compact problema e ca ceea ce exista pt sedan/cabrio/coupe nu exista pe compact.Ultimul exemplu descoperit de mine: BMW Performance Short Shift aparent merge doar pe sedan/cabrio/coupe,acum sunt in dilema daca sa arunc 600 si ceva de lei pe asa ceva doar ca sa vad ca nu merge la mine :)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.