Jump to content

Review suspensii aftermarket


alex230ro

Recommended Posts

Da, am impresia ca sunt mai scurte.

Cred ca o combinatie ideala (am vazut ca se poarta si in afara) ar fi Koni FSD + ProKit-ul de la Eibach. Ar merge si pe arcurile MTech, dar eu personal le-as combina cu ProKit. Cu arcuri mai scurte decat ProKit le strici...

 

PS: Poti da un mail celor de la Koni pentru a afla cu siguranta.

 

 

http://www.tirerack.com/images/suspension/search_susp/large/koni_FSD_eibach_prokit_syst.jpg

 

http://www.tirerack.com/suspension/suspension.jsp?make=Koni&model=FSD+Damper+Set+%26+Springs

Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

cam asa arata masina la cateva ore dupa monatea arcurilor, din cate am inteles ele dupa ceva timp se mai lasa putin;

 

cu rotile de iarna pe 16 eu zic ca sint super k, cu cele de 18 de vara n-am pus sa vad cum vine, din cate am inteles o sa fie mai mare drop-ul

 

ce suspensie ai avut pe masina?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Eu am avut Eibach Pro kit + Bilstein b6 , nu mi-au placut deloc ( topaia masina la denivelari ca o capra in extaz ! ) , am avut Raceland reglabil ( never asa ceva , prima si ultima data cand mai pun pe vreo masina , 6 luni praf toata directia + caseta ) , am avut Vogland 40/30 cu amortizoarele Bilstein b6 , cam prea rigide si nu imi placea pe viraje ( parca avea tendinta sa rupa aderenta ) , aceleasi arcuri + amortizoarele Supersport ( nu SS Supersport ci cele Supersport din germania argintii ) nu prea incantat , cam acelsi lucru ca si cu Bilstein b6 , am incercat apoi si cu arcurile Eibach Pro kit , la denivelrile mari parca nu lucrau cum trebuie , parca ceva nu era ok ( sau poate fixurile mele doar ) , Fk AKX cu arcurile FK High Tech 30 cu 30 , rezonabila suspensie avand in vedere pretul de achizitie , amortizoarele au dus un an de zile :) , apoi am montat FK High Tech completa 60/40, cea mai ok dintre toate. Mai ales daca iau in calcul pretul de achizitie. Astea toate au fost montat pe fosta masina E46 318i in decursul a 6 ani cat am avut masina. In combinatie cu strut bar fata (aftermarket FK) si unele dintre ele si cu bari de stabilizare oem de m-tech. Sfatul meu , kiturike complete sunt cam cea mai buna alternativa. Si nu de la la firme de genul raceland , Ta-technix etc. Si cea mai buna dintre toate , montata pe o alta fosta masina , kit de la H&R 40 cu 40 pe o pisica 316. Ce e consacrat dupa mine , face diferenta chiar daca pretul este mai ridicat , dupa atatea incercari consider ca banii aia sunt justificati. Acum am suspensie sport oem , ( sport setings nu m-tech ) pe e90 + roti pe 18 si e destul de uman. Si nici nu cred ca mai vreau sa schimb cu nimic aftermarket. :) Edited by 22WTF
Link to comment
Share on other sites

Subscriu la ce zice WTF . Am avut la un moment dat , pe alta masina , kit complet Supersport . Tinuta de drum mult imbunatatita , DAR masina era extrem de rigida si incomoda . Urmatoarea masina , doar arcuri sport pe amortizoare de serie => tinuta de drum buna pentru condus sportiv , mult mai confortabil decat cu amortizoarele sport . Pe E90 am arcuri H&R care sunt perfecte pentru masina : tinuta de drum ceva mai buna si cu toate astea isi pastreaza 80% din confort .

P.M. Suspensie sport , eventual reglabila, pentru circuit sau show (sau spart pietrele de la rinichi). Pentru orice altceva arcuri sport si amortizoare bune .

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut Eibach Pro kit + Bilstein b6 , nu mi-au placut deloc ( topaia masina la denivelari ca o capra in extaz ! ) , am avut Raceland reglabil ( never asa ceva , prima si ultima data cand mai pun pe vreo masina , 6 luni praf toata directia + caseta ) , am avut Vogland 40/30 cu amortizoarele Bilstein b6 , cam prea rigide si nu imi placea pe viraje ( parca avea tendinta sa rupa aderenta ) , aceleasi arcuri + amortizoarele Supersport ( nu SS Supersport ci cele Supersport din germania argintii ) nu prea incantat , cam acelsi lucru ca si cu Bilstein b6 , am incercat apoi si cu arcurile Eibach Pro kit , la denivelrile mari parca nu lucrau cum trebuie , parca ceva nu era ok ( sau poate fixurile mele doar ) , Fk AKX cu arcurile FK High Tech 30 cu 30 , rezonabila suspensie avand in vedere pretul de achizitie , amortizoarele au dus un an de zile :) , apoi am montat FK High Tech completa 60/40, cea mai ok dintre toate. Mai ales daca iau in calcul pretul de achizitie. Astea toate au fost montat pe fosta masina E46 318i in decursul a 6 ani cat am avut masina. In combinatie cu strut bar fata (aftermarket FK) si unele dintre ele si cu bari de stabilizare oem de m-tech. Sfatul meu , kiturike complete sunt cam cea mai buna alternativa. Si nu de la la firme de genul raceland , Ta-technix etc. Si cea mai buna dintre toate , montata pe o alta fosta masina , kit de la H&R 40 cu 40 pe o pisica 316. Ce e consacrat dupa mine , face diferenta chiar daca pretul este mai ridicat , dupa atatea incercari consider ca banii aia sunt justificati. Acum am suspensie sport oem , ( sport setings nu m-tech ) pe e90 + roti pe 18 si e destul de uman. Si nici nu cred ca mai vreau sa schimb cu nimic aftermarket. :)

 

eu am eibach pro kit cu amortizoare bilstenin b4 , si nu imi topaie deloc, intradevar e mai rigida ca M-pack

Link to comment
Share on other sites

eu am pro kit cu b8

cam dura pentru romania..in DE era super ok.

.cand or crapa amortizoarele astea, desi nu cred ca se va intampla prea curand, o sa pun normale, b4, daca ma mai prinde momentul aici...

 

 

cred ca depinde si masina cat e de grea .. poate o combinatie ok pentru seria 5 nu e asa confortabila pe seria 3.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare,

 

Intrucat am un amortizor curs pe fata iar celelalte nu stiu cat de bune mai sunt, m-am hotarat sa-mi schimb si eu suspensia standard (e cam barca :)

 

Asadar, mi-am cumparat arcuri Eibach Pro Kit, iar acum ma tot gandesc cu ce amortizoare sa le imperechez. As tinde catre Bilstein B4 ca am tot citit ca e buna combinatia, mai ales pe seria 5, de la care nu am mari pretentii de sportivitate.

 

Imi place ca masina sa fie ferma pe sosea, dar nici nu as vrea sa imi rupa rau rinichii...de aia cred ca nu merita sa iau B6 sau B8. Vara va rula cel mai probabil cu jante pe 17.

 

Sunt mai multe variante de Bilstein B4? Oare se pupa bine cu arcurile astea, care am inteles ca vor cobori masina cam cu 30mm?

 

Orice sfat sau parere mi-ar fi de folos, inainte sa cumpar amortizoarele.

 

10x

Link to comment
Share on other sites

Asta e oferta primita de la Racing Nick. Suspensia B8 ar costa cam dublu fata de B4...in cel mai rau caz cam asta ar fi bugetul, in jur de 800 euro, daca se justifica diferenta. Nu m-ar deranja insa nici sa iau B4 mai ieftin, daca imi va oferi un plus de fermitate fata de configuratia stock si totodata confort.

 

Nu sunt foarte lamurit cu lungimea amortizoarelor. Alea B8 vad ca sunt mai scurte cu 3cm, la fel ca si arcurile...dar B4 oare merg?

 

"Buna ziua,

 

 

 

va putem oferi amortizoare sport :

 

Bilstein B8 fata 220 Euro incl.TVA / bucata

 

spate 197 Euro incl.TVA / bucata

 

*** amortizoare cu tije up-side / down ,mai scurte ca cele de serie cu 3 cm.

 

 

 

sau amortizoare aftermarket pe gaz :

 

Bilstein B4 fata 477 RON incl.TVA / bucata

 

spate 364 RON incl.TVA / bucata

 

 

 

Cu stima,

 

RACING NICK"

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am mai citit pe forumuri, inclin spre B4 din doua motive: confort sporit si totodata fermitate in combinatie cu arcurile Eibach Pro Kit, iar al doilea deloc de neglijat ar fi pretul...mai putin de jumatate fata de B8.

 

Acum apare o noua dilema...am vazut ca sunt mai multe tipuri de B4. Cei de la Racing Nick le zic simplu B4, colegul mai sus zice de B4 M-Tech si am mai auzit ca ar fi B4 HD (heavy-duty), care cica ar fi cam cu 25% mai dure decat B4 standard.

 

@Alex Iulian: ale tale sunt galbene sau negre?

 

As putea sa gasesc pe undeva la preturi mai bune decat oferta primita deja?

 

merci

Link to comment
Share on other sites

Eu ii evit...dar unde sa intreb in alta parte? :)

 

Care e diferenta intre B4 normal si B4 M-tech? Merg oare ambele modele pe masina mea, care acum are suspensia standard?

 

 

pentru 22-111074 + 19-067346, te pot ajuta la preturi decente

sunt amortizoarele B4 standard

Link to comment
Share on other sites

Oare daca optez pentru astea Bilstein B4 M-tech, le voi putea monta pe masina mea care are acum suspensie standard?

 

Cred ca ar fi perfecte si mai scurte un pic si mai tari, impreuna cu kit-ul asta de arcuri Eibach.

 

Pana acum am primit oferte doar de B4 standard...astea B4 M-tech pe unde as putea sa le gasesc?

 

@Claudiu: tu nu poti aduce si varianta asta M-tech?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.