Jump to content

A venit din nou frigul, din nou probleme consum extrem


bossgavros

Recommended Posts

E ok cum procedezi tu.

Ce masina ai? Ca la E60 non-facelift ai pe marginea turometrului o gradatie care se retrage pe masura ce lichidul de racire se incalzeste.

uite aici procedura cu meniul secret: http://e90.wetpaint....en+menus?t=anon

nu stiu de ce e in franceza, inainte era in engleza.

Ideea e ca atunci cand bagi cheia/telecomanda in contact tii apasat pe butonul din bord (de resetare a km din trip). iti va aparea meniul 01.00. va trebui sa apesi din nou pe butonul din bord si tii apasat pana iti apare 01.__. Va trebui sa apesi de 19 ori pana vei ajunge la 19.00. Aici ai un timp scurt in care trebuie sa introduci codul (codul este suma ultimelor 5 cifre din VIN). Sa zicem ca este 25. va trebui sa apesi de 25 de ori pana va apare CODE 25. Te va da inapoi la meniul 01.00. Vei tine din nou apasat pe butonul din bord si iti va aparea 01.__. Vei apasa de 6 ori pana vei ajunge la meniul 07.00. Aici ai temperatura digitala a lichidului de racire.

P.S. asta e versiunea in engleza: http://e90.wetpaint....nus/revision/37

 

Am E90. Nu are gradatia aia rosie pe margine. Merci frumos pt link!

Edited by kristal_madness
Link to comment
Share on other sites

si eu la e90 320dA,am un consum mare,un 11-12l sa zic,fac 3-4 km tot timpul,si motorul nu se incalzeste..mi se pare cam mare,insa pe tester nu a dat never vreo eroare cu privire la pompa de apa sau vreun termostat,nici nu stiu daca ar aparea asa ceva.

e foarte ok consumul. E un consum normal pentru regimul rece. Mie imi ia 14-15l la rece.

 

pai nu stiu daca e90 are termostat egr,sau doar un singur termostat principal

Depinde de motor. motorul M47N2 (M47TU2) de 163cp are, motorul N47 de 177cp nu are. Vorbesc de motoarele 2.0d

 

Am E90. Nu are gradatia aia rosie pe margine. Merci frumos pt link!

Pentru putin.

Link to comment
Share on other sites

Ala de dacie il lasi in apa rece, si cand il fierbi vezi cum se deschide, are un arc care sare..

 

 

Are orice e90 EGR, chiar daca nu are termostat, are o valva macar care e si ea comandata de cineva, daca e mai puturoasa, sau blocata sau scapa pe acolo, apar destul de des probleme si la n47 cu ea.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

de 4 ani n-ai avut timp sau bani sa te duci la bmw la o diagnoza ? sau la un baiat priceput ?

trist.... platesti extrem la consum dar ca sa rezolvi problema nu .....

 

Bani si timp a fost si inca e , dar nici o reprezentanta nu mi-a dat o explicatie.

Am platit zeci de teste degeaba, ca sa aflu ca nu am nici o eroare si masina merge in prametri normali :)

La reprezentanta am facut si resoftare, upgrade la soft si degeaba

 

Orice masina e normal sa consume mai mult iarna.

De ce sa imi arata 10,2% si consuma 15%, de ce nu imi inica consum de 15%, consum facut la pompa, cu plinu, mers in oras si apoi facut plinul.

 

 

As fi cel mai usurat sa imi dea cineva o explicatie ca de pareri......

Link to comment
Share on other sites

exista u reset care se face la partea cu consumul. Procedura e detaliata in TIS, se face un fel de recalibrare cu testerul..

Se face plinul, mergi o vreme, faci plinul din nou si ii zici BC-ului noile valori si se recalibreaza, ceva de genul asta, chiar gasisem undeva descris pentru e90.

Asta se rezolva usor.

Link to comment
Share on other sites

Sa fie pierderi pe undeva? La cat de bine e inchisa masina, posibil sa nu simti mirosul de motorina inauntru daca are pierderi. In sensul ca se contracta un furtun de la frig si pierde pe la capete (sub presiune).

 

BC-ul nu va indica niciodata consumul real, decat cel dupa conditiile de trafic, adica mers bara la bara creste, mers la drum intins scade. Dar la mers pe frig, nu stiu cata acuratete are, la fel si daca sunt conditii atipice, gen pierderi sau probleme mecanice.

Link to comment
Share on other sites

la unele modele erau probleme la furtunul care iti vine in gura de alimentare, dar aveai probleme numai cand faceai plinul curgea pe acolo. Si era vizibil, gen ca se face imediat pta pe jos cand erai la pompa.. era vizibil cum dadea pe afar..

Normal daca scapa pe undeva e imposibil sa nu detectezi la diesel, nu e benzina si vara sa se evapore imediat..

Eu zic ca la partea cu consumul mediu rezolva cu o recalibrare, consumul daca a crescut brusc iarna e ori de la drumuri scurte ori ca nu se incalzeste suficient de repede...

O masina nu e neaparat perfecta daca nu da erori pe tester, ala te ajuta la diagnosticare, dar e doar o parte din ea.. ..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

exista u reset care se face la partea cu consumul. Procedura e detaliata in TIS, se face un fel de recalibrare cu testerul..

Se face plinul, mergi o vreme, faci plinul din nou si ii zici BC-ului noile valori si se recalibreaza, ceva de genul asta, chiar gasisem undeva descris pentru e90.

Asta se rezolva usor.

 

 

Asta ar putea fi o explicatie numai daca fenomenul s-ar produce si cand temperatura exterioara este de peste 6-7 grade.

La mine fenomenul se produce numai cand incepe sa mearga webasto, dar mi-e foarte greu sa cred ca consuma asa mult webasto :)

Eu eram curios daca mai are cineva consum de 10% pe bord si real 15 :)

Link to comment
Share on other sites

E ok cum procedezi tu.

Ce masina ai? Ca la E60 non-facelift ai pe marginea turometrului o gradatie care se retrage pe masura ce lichidul de racire se incalzeste.

...

Salut,

Am un E60 525dA, pre facelift.

Gradatiile de la turometru am observat ca se retrag treptat, odata ce se incalzeste motorul. Intrebarea mea este cand stiu ca motorul a ajuns la temperatura optima? Cand nu mai scad liniutele acelea sub 5100 rpm?

De ce intreb? Ptr ca atunci cand o pornesc ptr prima data, gradatiile se ridica pana in dreptul a 4000 rpm, dupa care, treptat-treptat, scad. Cred ca cel mai jos le-am vazut dupa un drum lung, undeva pe la 5100 rpm.

 

Merci.

Edited by jon doe
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am un E60 525dA, pre facelift.

Gradatiile de la turometru am observat ca se retrag treptat, odata ce se incalzeste motorul. Intrebarea mea este cand stiu ca motorul a ajuns la temperatura optima? Cand nu mai scad liniutele acelea sub 5100 rpm?

De ce intreb? Ptr ca atunci cand o pornesc ptr prima data, gradatiile se ridica pana in dreptul a 4000 rpm, dupa care, treptat-treptat, scad. Cred ca cel mai jos le-am vazut dupa un drum lung, undeva pe la 5100 rpm.

 

Merci.

Gradatiile cu liniute scad pana la 4600 rpm. Atunci temperatura lichidului ajunge la 75 de grade Celsius. Mai jos de 4600 rpm nu scad. La 5000 rpm incepe gradatia rosie care e fixa.

Link to comment
Share on other sites

Aseara am intrat si eu in meniul secret... si cred ca am descoperit o posibila problema:

 

Am plecat din zona Baneasa. Dupa ce masina a stat vreo 8 ore nepornita, temperatura lichidului de racire era 18 grade Celsius.

Dupa circa 2km a ajuns la 35 grade.

Am mers pe traseul Piata presei - arc triumf, victoriei - romana - unirii - regie.

Cand am ajuns la unirii, temperatura indica 65 grade... si apoi a refuzat sa mai creasca. oscila intre 65 - 66 grade.

Dupa vreo 20 de min de mers am oprit, si apoi nu am mai intrat in meniul secret.

 

Nu e aiurea ca dupa 20 min de mers, temp sa fie doar 65 grade?

 

Si intrebarea urmatoare: sunt 50 - 55 grade suficiente pentru motor, in sensul ca o accelerare mai "apasata" sa nu duca la uzarea prematura a turbinei?

 

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Gradatiile cu liniute scad pana la 4600 rpm. Atunci temperatura lichidului ajunge la 75 de grade Celsius. Mai jos de 4600 rpm nu scad. La 5000 rpm incepe gradatia rosie care e fixa.

Se poate sa fi confundat eu 5000 cu 4500 rpm, tre' sa mai verific :)

Link to comment
Share on other sites

e clar ca nu ti se incalzeste motorul.. termostat sau egr ori ambele. probabil unul din ele nu poate inchide complet. Trebie sa ai peste 80 de grade orice ar fi..

 

 

 

 

NU e normal de loc.

 

ce porcarie cu masinile astea fara o joja de ulei, un indicator de temperatura.. te prindeai de mult ca ai o problema.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

e clar ca nu ti se incalzeste motorul.. termostat sau egr ori ambele. probabil unul din ele nu poate inchide complet. Trebie sa ai peste 80 de grade orice ar fi..

 

 

 

 

NU e normal de loc.

 

ce porcarie cu masinile astea fara o joja de ulei, un indicator de temperatura.. te prindeai de mult ca ai o problema.

 

Masina are 112500km. La 110.000 i-am schimbat ulei + antigel + curatat EGR. Acesta mai fusese curatat o data la aprox 60.000km.

 

Care sunt simptomele defectarii acestuia? al draq cred ca functioneaza, dar e posibil sa fie problema cu termostatul.

 

LE: ma duc sa dau o tura pana la ciolpani si inapoi sa vedem daca apuca 80 de grade.

Edited by kristal_madness
Link to comment
Share on other sites

Am revenit. Am parcurs 30km. Urca repejor pana la 65 de grade si acolo... pauza. Daca merg apoi 10 km la peste 3000rpm ajunge la 80 grade, dupa care scade si se stabilizeaza la 75 grade.

 

Am sunat la dl. Ilie, la care apelez mereu cu incredere si mi-a zis ca atunci cand mi-a curatat EGR nu avea nicio problema deci sa-l exclud pe el.

Au mai ramas cele 2 termostate. Intrebarea mea este acum care dintre cele 2 are probleme? cum pot afla?

 

Merci

Link to comment
Share on other sites

nu prea ai cum. il schimbi pe ala mia ieftin si speri sa se rezolve, apoi pe nr.2. oricum din consum iti scoti banii pe ele

Asta mi-a zis si el :)

 

Am gasit un topic pe un forum de afara. Proprietarul unui 535d avea simptome similare mie, si problema s-a rezolvat prin schimbarea termostat EGR.

http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?f=1&t=118248

postul: Postby milesr3 » Thu, 17 Feb 2011 13:29:59 UTC

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.