Jump to content

turbina sau geometria


oviddio

Recommended Posts

Salutare tuturor,vreau sa deschid acest topic in speranta ca cineva a mai intilnit problema mea si poate are si citeva raspunsuri,deci ,in primul rind trebuie sa spun ca am un e46 din 2004, 320D 150cp turbodiesel common rail cu 6 trepte ,cu 103000 km reali deci am pretenti de la ea ca este inca in putere dar... de citeva zile ,cind este rece ,deci de cum pornesc motorul,se aude cam ...asa cam ca un tractor si e cam zgomotoasa, cind bag in viteza si dau sa plec, motorul deja i-si schimba sunetul ,se aude parca ronzaie[nu foarte rau atit cit sa-l aud eu,ca am mai intrebat pe cineva si a zis ca nu aude nimic]dar problema acum vine ,bag 1treapta de viteza accelerez [rontaie] bag 2 treapta si cind accelerez ...nu raspunde [ se tureaza dar nu crste si viteza] ramine asa plafonata cam 3 secunde dupa care i-si da drumul dintr-o data, face citeodata nu mereu ,este adevarat ca are 6 viteze deci rapoarte lungi dar chiar si asa nu are nici pic de demaraj la plecare, nu are viata , dar o data ce a luat viteza urca bine in viteza, acum nu stiu ce poate sa fie ca am schimbat toate filtrele inclusiv acela de vapori de ulei[din ala care nu trebuie sal mai schimbi e tot din plastic] Bun,....eu banui ,geometria de la turbina sau injectoarele,nu scoate pic de fum nici la rece nici la cald ,uleiul l-am schimbat la bmw anul trecut in vara dar este negggruuuuu[ ma gindeam sa schimb uleiul inclusiv cu spalat de motor in interior].Motorul[exterior] este curat ca lacrima nu are pic de ulei scurs pe nicaierisi nu am spalat niciodata motorul-Deci ca un rezumat al aspectelor descrise, are cineva o idee de ce ar putea fi ca eu am disperat, nu mai stiu ce sa-i fac am dus-o pe la 5-6 testere si nimic [toti zic ca nu arata nimic] Va rog respectuos sa nu ocoliti problema mea ,cei care aveti o idee din ce si cu ce se maninca un bmw :download: fac cinste :popcorn: Va multumesc anticipat Edited by oviddio
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

volanta nu are cum sa fie, din cate stiu eu vibreaza masina cu ambreiajul la jumatate daca accelerezi asa stii daca are volanta probleme.

@oviddio electrovalva turbo e ok?

Link to comment
Share on other sites

Cosmine,chiar nu stiu, de electro vava, dar ma intreb ce face un motor zgomotos ,supapele , injectoarele sau turbina caci uleiul ca este negru si ars nu prea cred....aaaaa am uitat sa precizez ca cu ceva timp in urma mai precis acum 2 saptamini ,am pus in motorina la un plin cam 400ml de aditiv http://www.ebay.it/itm/ADDITIVO-DB7-SYNECO-PER-MOTORI-DIESEL-300ml-/200619147248?pt=Ricambi_automobili&hash=item2eb5d53ff0 ma gindesc ca poate a curatat pe acolo si mizeria a aruncat-o in turbina si nu mai se deschid aripioarele de la geometrie,ma scuzati daca zic prosti dar asta banui
Link to comment
Share on other sites

uleiul e normal sa fie negru, la diesel se innegreste dupa cateva sute de km, iar aditivul pe care l-ai pus nu are legatura cu ce probleme intampini tu acum, dupa cum stii sunt mai multe feluri de motorina, unele cu mai mult sau mai putin aditiv asa ca nu are legatura.
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor,vreau sa deschid acest topic in speranta ca cineva a mai intilnit problema mea si poate are si citeva raspunsuri,deci ,in primul rind trebuie sa spun ca am un e46 din 2004, 320D 150cp turbodiesel common rail cu 6 trepte ,cu 103000 km reali deci am pretenti de la ea ca este inca in putere dar... de citeva zile ,cind este rece ,deci de cum pornesc motorul,se aude cam ...asa cam ca un tractor si e cam zgomotoasa, cind bag in viteza si dau sa plec, motorul deja i-si schimba sunetul ,se aude parca ronzaie[nu foarte rau atit cit sa-l aud eu,ca am mai intrebat pe cineva si a zis ca nu aude nimic]dar problema acum vine ,bag 1treapta de viteza accelerez [rontaie] bag 2 treapta si cind accelerez ...nu raspunde [ se tureaza dar nu crste si viteza] ramine asa plafonata cam 3 secunde dupa care i-si da drumul dintr-o data, face citeodata nu mereu ,este adevarat ca are 6 viteze deci rapoarte lungi dar chiar si asa nu are nici pic de demaraj la plecare, nu are viata , dar o data ce a luat viteza urca bine in viteza, acum nu stiu ce poate sa fie ca am schimbat toate filtrele inclusiv acela de vapori de ulei[din ala care nu trebuie sal mai schimbi e tot din plastic] Bun,....eu banui ,geometria de la turbina sau injectoarele,nu scoate pic de fum nici la rece nici la cald ,uleiul l-am schimbat la bmw anul trecut in vara dar este negggruuuuu[ ma gindeam sa schimb uleiul inclusiv cu spalat de motor in interior].Motorul[exterior] este curat ca lacrima nu are pic de ulei scurs pe nicaierisi nu am spalat niciodata motorul-Deci ca un rezumat al aspectelor descrise, are cineva o idee de ce ar putea fi ca eu am disperat, nu mai stiu ce sa-i fac am dus-o pe la 5-6 testere si nimic [toti zic ca nu arata nimic] Va rog respectuos sa nu ocoliti problema mea ,cei care aveti o idee din ce si cu ce se maninca un bmw :download: fac cinste :popcorn: Va multumesc anticipat

ai verificat si debitmetru..

Curata si tu EGR-u o fi infundat..si nu lucreaza bine..(oricum nu afecteaza performantele decat daca este infundat..)

Link to comment
Share on other sites

Debitmetrul este nou nout schimbat acum 6 lumi ,egr verificat [ era aproape curat] iar aditivul l-am bagat in motorina tot din cauza zgomotului de tractor care ma dispera credeam ca curata injectoarele si face ceva...si a facut am simtit-o un pic mai nervoasa ,si atit Edited by oviddio
Link to comment
Share on other sites

Orice verificare i-ai face, nu o sa-ti iasa pe nicaieri nereguli, toata problema este de la turbina, necesita reconditionare.

La turbina, verifica cu atentie axul daca oscileaza "sus-jos" sau inainte-inapoi si ma refer la o miscare accentuata a axului.

Toate astea daca tot nu-i dai de cap, ca ultima solutie, dar buna :thumbsup: Succes!

Link to comment
Share on other sites

Da, poate ca este turbina, ionus dar ,nu e cam devreme sa se duca? are 100000km si este bmw nu ...fiat,dar de ce are lagul ala mare de ce nu raspunde la pedala si raspunde brusc dupa 3 secunde ce sa fie ...geometria?
Link to comment
Share on other sites

Da, poate ca este turbina, ionus dar ,nu e cam devreme sa se duca? are 100000km si este bmw nu ...fiat,dar de ce are lagul ala mare de ce nu raspunde la pedala si raspunde brusc dupa 3 secunde ce sa fie ...geometria?

Ai dreptate, primul gand asta ar fi, sa fie ceva mai putin costisitor, sa speram ca e ceva mai simplu si nu chiar turbina.

Acum nici tu nu ne-ai spus daca ai masina de noua sau sh, daca e SH, nu mi-as pune prea mari sperante pe nr de km. Totusi, verifica sa nu ai ulei pe langa turbo, nu verifica ci schimba, furtunele de presiune, EGR-ul si ca ultima solutie reconditioneaza turbina. Acestia au fost toti pasi prin care a trecut un alt model 320d E46 2003, care prezenta exact aceleasi simptome ca a ta, prindea viteza fara cuplu, iar cuplul intervenea in plaja 3400-4000 turatii, deci foarte scurt. Pana nu a cedat turbina si crede-ma se ajunge acolo, nu si-a revenit. Deci turbina pica si din cauza utilizarii necorespunzatoare si din constructie, acuma depinde din ce categorie face parte vehiculul tau. Iti urez multa bafta la rezolvarea problemei!

Link to comment
Share on other sites

Daca poti da-mi un pm cu ultimele 7 sa vedem exact ce luna este. Dupa iunie 2004 e varianta de turbina cu motoras electronic ( cum bine zicea mai sus un coleg).

Daca ai aceata varianta de turbina ( controlata electronic ) in porportie de 99% e stricat motorasul. Nu am mai azit aceasta problema pe e46 ca sunt destul de rare , dar comapar cu aceleasi probleme aparute la alte marci cu tipul asta de turbosuflante.

 

Salutare tuturor,vreau sa deschid acest topic in speranta ca cineva a mai intilnit problema mea si poate are si citeva raspunsuri,deci ,in primul rind trebuie sa spun ca am un e46 din 2004, 320D 150cp turbodiesel common rail cu 6 trepte ,cu 103000 km reali deci am pretenti de la ea ca este inca in putere dar... de citeva zile ,cind este rece ,deci de cum pornesc motorul,se aude cam ...asa cam ca un tractor si e cam zgomotoasa, cind bag in viteza si dau sa plec, motorul deja i-si schimba sunetul ,se aude parca ronzaie[nu foarte rau atit cit sa-l aud eu,ca am mai intrebat pe cineva si a zis ca nu aude nimic]dar problema acum vine ,bag 1treapta de viteza accelerez [rontaie] bag 2 treapta si cind accelerez ...nu raspunde [ se tureaza dar nu crste si viteza] ramine asa plafonata cam 3 secunde dupa care i-si da drumul dintr-o data, face citeodata nu mereu ,este adevarat ca are 6 viteze deci rapoarte lungi dar chiar si asa nu are nici pic de demaraj la plecare, nu are viata , dar o data ce a luat viteza urca bine in viteza, acum nu stiu ce poate sa fie ca am schimbat toate filtrele inclusiv acela de vapori de ulei[din ala care nu trebuie sal mai schimbi e tot din plastic] Bun,....eu banui ,geometria de la turbina sau injectoarele,nu scoate pic de fum nici la rece nici la cald ,uleiul l-am schimbat la bmw anul trecut in vara dar este negggruuuuu[ ma gindeam sa schimb uleiul inclusiv cu spalat de motor in interior].Motorul[exterior] este curat ca lacrima nu are pic de ulei scurs pe nicaierisi nu am spalat niciodata motorul-Deci ca un rezumat al aspectelor descrise, are cineva o idee de ce ar putea fi ca eu am disperat, nu mai stiu ce sa-i fac am dus-o pe la 5-6 testere si nimic [toti zic ca nu arata nimic] Va rog respectuos sa nu ocoliti problema mea ,cei care aveti o idee din ce si cu ce se maninca un bmw :download: fac cinste :popcorn: Va multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

IONUS ,multumesc in primul rind de raspuns,deci masina este SH ,am cumparat-o la 63000km ,avind in vedere ca masina eSte luata de aici din italia unde concesionariile de masini nu se joaca ca la noi ci km-trajul masini ca risca prea mult chiar inchiderea firmei de catre camera de comert in urma unei plingeri adeverite din partea unui cumparator,si pe linga asta am cerut eu la bmw reprezentanta de la Pescara sa-mi spuna km reali ai masini [ cu pretul de 30 euro],. iar in ceea ce priveste utilizarea masinii eu cred ca am avut grija de ia mai bine decit nevasta, nu stiu cum a utilizat-o primul proprietar dar eu intotdeauna inainte de plecare am lasat sa se incalzeasa motorul cel putin 2-3 minute,nu am ridicat motorul la mai mult de 2500 rot/min pina nu sa incalzit motorul suficient iar dupa drumuri mai lungi sau cind am alergat-o am lasat motorul cam 3-4 mit pina sa-l inchid ca sa se raceasca turbina ,ulei schimbat la timp ,filtre tot timpul schimbate 1 dat/ pe an absolut toate,mai mult de atit ce sa-i fac sa o iau de nevasta sau.. sa o vid sa-mi iau ...un fiat :nea: .IONUT http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin=pm86117[ PM86117 ] Edited by oviddio
Link to comment
Share on other sites

oviddio nu e bine sa lasi motorul pe loc sa se incalzeasca, el se incalzeste cel mai bine in mers, cu conditia sa nu depasesti 3000 rot/min pana ajunge la temperatura optima.

si ca sa protejezi turbina e bine ca dupa un drum mai lung sa o lasi la ralanti cca 1 min inainte de a opri motorul pentru a se raci treptat turbina.

 

uite bazat pe vin-ul tau piesa nr 1 este ok? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3332&hg=11&fg=45 aia e electrovalva turbo

 

el nu are aceasta piesa, are turbina cu actuator electric

uite aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3332&hg=11&fg=45

link-ul e dupa vin-ul lui, asa ca are

Edited by Cosmin22
Link to comment
Share on other sites

motorul tau este supraalimentat si daca schimbi sub 1500rpm o sa aiba un lag de 3 sec pana ajunge turbina in zona de lucru adica peste 1500-1700

si trebuie sa stii ca in anumite situatii cand pleci de pe loc, cand ai luat picioarul de pe acceleratie, e in panta sau schimbi treptele pompa de injectie se avanseaza singura automat si are un tacanit usor de identificat care dispare cand accelerezi

Link to comment
Share on other sites

:sweat: salutare baieti,nu am mai raspuns ca a trebuit sa vin in tara ,acasa la parinti ,cu o problema ,dar nu asta este important,important este ca masina sa comportat execrabil de rau pe drum ,deci aceeiasi pro blema,accelerez si se gituie se aude motorul cum trage din greu si caraie[cu a de la ciine]se aude urit ,dupa care incepe sa-si dea drumul,ma rog mu am gasit alta descriere mai prozaica,deci am fost sa fac un test la baietii de la la un service renumit din bucuresti,le-am explicat problema iar ei au spus clar ca este regulatorul de egr,au pus testerul unde au gasit multe erori .le-au sters ai...au luat-o in proba ,unde surpriza masina mergea bine :blink: ,dupa care cind au repus testerul nu mai avea niciu o eroare ,oricum nu am inteles mare lucru cert este ca pe la sinaia a inceput sa faca iarsi nu mai spun la intoarcere ,...un chin i-mi era frica sa fac o depasire ca nu ma bazam pe ia in scurt ...accelerez si nimic ramine gituita dupa care i-si da drumul,nu mai stiu ce sa cred si sint asa suparat ca nu stiu ce poate avea.Vreau sa spun ca pe autostrada nouo care inconjoara fagarasul am prins 210km/h deci se duce, dar in scurt ...e jale.Ce credeti ca poate fii, EGR sau turbina ,dar nu scoate nici pic de fum,nu fluiera ,dar nu stiu ca eu unul am disperat sa treb ce pote fii.Ceva idei VETI????????????? :sweat:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.