Jump to content

Mari probleme


Recommended Posts

Darkwave e in drum spre Buc., cu BMW-ul functionand bine :)

Singura potentiala problema este ninsoarea fantastica care s-a abatut asupra Vaii superioare a Prahovei.

 

E ceva de poveste, fulgi mari, luna plina :) Vine IARNAAAAA!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

AM AJUNS ACASA :) Masina e in garaj se odihneste... Dupa cum a spus si MuadDib....singura problema a fost ninsoarea...care s-a tranformat in ploaie spre ploiesti...si dupa aia s-a oprit de tot. Masina a mers binisor.... dar nu multumitor...saptamana asta o sa se uite mecanicul si va anunt exact ce are. Oricum...din ce mi-am dat seama rateurile le da cel mai mult cand e rece si daca apas brusc acceleratia...dupa ce se incalzeste (ajunge acul fix la jumate) relantiul fluctueaza uneori, dar nu mai da rateuri.

 

Ma duc la somn ca maine munca :blink:

 

P.s. Trebuie sa ii mai multumesc o data lui MuadDib... a fost super de treaba si sigur nu m-as fi descurcat fara el. Un om de nota 10. Si multumiri si celorlalti care au venit cu sfaturi. :)

Link to comment
Share on other sites

Salutare... astazi m-am apucat sa fac un fel de mica revizie :) Am schimbat la masina filtru benzina, filtru aer si bujiile (aveam bosch dar am pus NGK-uri exact cum scrie in carte). De asemenea am curatat si valva aia de control relanti dupa DIY lui deathrow.

 

Problemele au ramas aceleasi :blink: tot rateuri la rece, trage prost si tot asa. Marti am programare la filaret... dar eram curios daca mai are careva o idee.

 

Inca o chestie ar fi ca daca scot mufa de la debitmetru in timp ce merge motorul, masina incepe sa mearga si mai prost si da sa moara. Am dedus de aici ca debimetrul ar fi totusi OK. Nu vreau sa ma trezesc ca imi spun aia de la Filaret ca trebuie schimbat aiurea si el sa nu aibe nimic. E logica mea buna sau e eronata? :)

 

Merci anticipat :)

Link to comment
Share on other sites

Salutare... astazi m-am apucat sa fac un fel de mica revizie  :) Am schimbat la masina filtru benzina, filtru aer si bujiile (aveam bosch dar am pus NGK-uri exact cum scrie in carte). De asemenea am curatat si valva aia de control relanti dupa DIY lui deathrow.

 

Problemele au ramas aceleasi  :blink: tot rateuri la rece, trage prost si tot asa. Marti am programare la filaret... dar eram curios daca mai are careva o idee.

 

Inca o chestie ar fi ca daca scot mufa de la debitmetru in timp ce merge motorul, masina incepe sa mearga si mai prost si da sa moara. Am dedus de aici ca debimetrul ar fi totusi OK. Nu vreau sa ma trezesc ca imi spun aia de la Filaret ca trebuie schimbat aiurea si el sa nu aibe nimic. E logica mea buna sau e eronata?  :)

 

Merci anticipat  :D

174257[/snapback]

 

nu ma pricep dar logic ai dreptate in legatura cu debimetrul :) eu stiu ?!?!? ...

Link to comment
Share on other sites

stiu ca te-am mai intrebat dar te mai intreb o data... erau ude de ulei sau benzina bujiile vechi cand le-ai scos?

174445[/snapback]

 

Benzina... nu am probleme sa imi dea ulei sau faze d`astea. Problema tine NUMAI de benzina. Cand e rece motorul imi miroase a benzina la esapament de pic pe spate. Deci..problema e la ardere. Concluzia la care am ajuns eu ar fi bobina (dar din cate stiam eu asta pica de tot...se poate sa ma insel). Stie cinev acum pot sa testez daca bobina da curent cum trebuie? Sau macar daca apare pe tester ca e stricata? Nu mai stiu la ce sa ma gandesc... maine sunt curios cum o sa porneasca cu benzina asta de 100 (cica) de la omv...care si costa aproape 39.000 :blink:.

 

Astept in continnuare pareri... mai am timp pana marti dimineata :)

Link to comment
Share on other sites

Benzina... nu am probleme sa imi dea ulei sau faze d`astea. Problema tine NUMAI de  benzina. Cand e rece motorul imi miroase a benzina la esapament de pic pe spate. Deci..problema e la ardere. Concluzia la care am ajuns eu ar fi bobina (dar din cate stiam eu asta pica de tot...se poate sa ma insel). Stie cinev acum pot sa testez daca bobina da curent cum trebuie? Sau macar daca apare pe tester ca e stricata? Nu mai stiu la ce sa ma gandesc... maine sunt curios cum o sa porneasca cu benzina asta de 100 (cica) de la omv...care si costa aproape 39.000  :blink:.

 

Astept in continnuare pareri... mai am timp pana marti dimineata  :)

174455[/snapback]

daca ar fi stricata bobina ar trebuii sa apara pe computer :)

Intrebare u nu ai bobinele deasupra bujiilor ?? :D ca asa e posibil sa nu faca contact cum trebuie cu bujia :)

Link to comment
Share on other sites

daca ar fi stricata bobina ar trebuii sa apara pe computer :)

Intrebare u nu ai bobinele deasupra bujiilor ?? :) ca asa e posibil sa nu faca contact cum trebuie cu bujia  :blink:

174507[/snapback]

 

Am gasit aici o poza... ( http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...98&hg=12&fg=05) din cate stiu eu piesa 1 e bobina...nu am cate una pe fiecare bujie. Pe masina arata montate exact ca in poza....cum te uiti la motor bobina e in stanga, din ea ies fisele si intra in bujii 5 cm mai in dreapta. Daca stiu gresit... corectati-ma :)

Link to comment
Share on other sites

Am gasit aici o poza... ( http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...98&hg=12&fg=05) din cate stiu eu piesa 1 e bobina...nu am cate una pe fiecare bujie. Pe masina arata montate exact ca in poza....cum te uiti la motor bobina e in stanga, din ea ies fisele si intra in bujii 5 cm mai in dreapta. Daca stiu gresit... corectati-ma  :blink:

174550[/snapback]

eu zic sa verifici si fisele :)

Link to comment
Share on other sites

Da..m-am gandit si eu la fise... dar nu uita ca masina merge totusi mai bine cand e calda si nu mai da rateuri atunci cand acul de la apa e la jumatate. In plus ies destul de greu fisele de pe bujii sa pot sa le scot in mers sa vad daca dau scanteie.
Link to comment
Share on other sites

Ete INCREDIBIL. Ieri,dupa cum v-am spus , am alimentat cu OMV CARRERA 100. Din cauza ca era motorul cald nu mi-am dat seama de vreo diferenta. Dar acum, dupa 24 ore, cu motorul rece, am pornit masina... si surpriza. NU a mai dat nici un rateu. Masina merge chiar bine fara nici un fel de problema.Maine ma duc oricum la filaret sa o pun pe tester si sa vad ce si cum. Dar concluzia imdeiata este: NU MAI ALIMENTATI DE LA ROMPETROL... sau cel putin nu de la cel de pe Fundeni. Nu-mi vine sa cred...si sunt uimit total. Nu credeam ca benzina proasta (sau ce or fi pus aia in tancuri) poate crea asemenea probleme. Am turat masina de nu mai stia de ea...si nici urma de rateu sau sa para innecata. Ori si-a revenit peste noapte (greu de crezut tinand cont ca am problema asta de mai bine de o saptamana) ori benzina de la OMV a reparat ce au stricat astia de la Rompetrol. :blink:

 

Dupa cum am spus...este incredibil si inca nu imi vine sa cred.... asa ca maine va tin la curent...cand vin de la filaret va anunt ce si cum.

 

noapte buna

Link to comment
Share on other sites

Ete INCREDIBIL. Ieri,dupa cum v-am spus , am alimentat cu OMV CARRERA 100. Din cauza ca era motorul cald nu mi-am dat seama de vreo diferenta. Dar acum, dupa 24 ore, cu motorul rece, am pornit masina... si surpriza. NU a mai dat nici un rateu. Masina merge chiar bine fara nici un fel de problema.Maine ma duc oricum la filaret sa o pun pe tester si sa vad ce si cum. Dar concluzia imdeiata este: NU MAI ALIMENTATI DE LA ROMPETROL... sau cel putin nu de la cel de pe Fundeni. Nu-mi vine sa cred...si sunt uimit total. Nu credeam ca benzina proasta (sau ce or fi pus aia in tancuri) poate crea asemenea probleme. Am turat masina de nu mai stia de ea...si nici urma de rateu sau sa para innecata. Ori si-a revenit peste noapte (greu de crezut tinand cont ca am problema asta de mai bine de o saptamana) ori benzina de la OMV a reparat ce au stricat astia de la Rompetrol.  :blink:

 

Dupa cum am spus...este incredibil si inca nu imi vine sa cred.... asa ca maine va tin la curent...cand vin de la filaret va anunt ce si cum.

 

noapte buna

174974[/snapback]

cred ca aveai apa :)

Link to comment
Share on other sites

Am fost si la Filaret. M-am dus bou si am plecat vaca :) . Masina merge bine acum. Din testele lor... totul este in perfecta stare (mai putin senzoru de airbag de la scaunul din dreapta). :blink:

Concluzia este ca benzina de la Rompetrol (de pe Fundeni) a fost proasta (ori cu apa, ori cu plumb ori cu ceva motorina prin ea). O sa incerc sa vorbesc cu Apple sa ii dau o monstra sa ii faca ceva teste :) poate ne lumineaza si pe noi ce avea in compozitie pana la urma.

 

In rest toate bune... teoretic topicul se poate inchide...daca nu mai are nimeni nimic de zis. :)

Edited by DarKWavE
Link to comment
Share on other sites

mai am eu ceva de zis :) acum cred ca degeaba ii dai benzina pentru teste , pentru ca deja a fost amestecata cu asta de la omv :)

sau ai pastrat niste monstre din aia veche  :blink:

175233[/snapback]

 

Am pastrat benzina care s-a scurs cand am schimbat filtrul (inainte sa pun de la omv) :)

Link to comment
Share on other sites

Hmm, benzina asta! Eu alimentez numai de la MOL EVO 5, intotdeauna de la aceeasi statie cand sunt in Bucuresti sau in imprejurimi. Pana acum sunt multumit!

Sigur nu era ceva la injectoare?

 

@LE: Scuze acum am vazut ca ai inchis topicu'!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.