BMWClub: Sezonul 2013 - F1 - BMWClub

Jump to content

  • 27 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Sezonul 2013 - F1

Poll: Sezonul 2013 - F1 (75 member(s) have cast votes)

Cine credeti ca va castiga sezonul 2013?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#41 User is offline   djtaotao 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 855
  • Joined: 04-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Posted 06 February 2013 - 00:04

Tot despre volan...

This post has been edited by djtaotao: 06 February 2013 - 00:05

0

#42 User is offline   4EST 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 485
  • Joined: 24-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov, RO

Posted 06 February 2013 - 09:37

Acesta e "volanul" complet a lui Kimi

Posted Image


Acum noi glumim, dar butoanele alea chiar daca au alta semnificatie, exista. Cam cat timp iti ia sa inveti ce face fiecare setare? :p

Sunt 9 butoane care se rotesc, unele si cu 15 setari
si cel putin 12 butoane de apasat

This post has been edited by 4EST: 06 February 2013 - 09:39

0

#43 User is offline   dumi_id 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 352
  • Joined: 26-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 06 February 2013 - 10:13

"Sunt 9 butoane care se rotesc, unele si cu 15 setari
si cel putin 12 butoane de apasat"
Pe multe din ele le seteaza numai la boxe sau in timpul pit-stopului.
0

#44 User is offline   ionatan 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2383
  • Joined: 30-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov-P. Neamt tur-retur

Posted 06 February 2013 - 10:30

Oricum ar fi sa le utilizeze iti poti da seama ca exista o sumedienie de variante, ori ca sa stii care e varianta optima si ca sa si apuci sa faci setarea(actiunea propriu-zisa) in timp ce manevrezi masina cu viteze de 100-200-300km/h adaugand tehnicitatea traseului si fortele care se exercita asupra organismului fara sa mai punem la socoteala situatiile din dueluri sau aglomerarile de pe pista ma gandesc ca ar grebui sa avem rabdare cu Grosjean si mai multa ingaduinta. :smile:

This post has been edited by ionatan: 06 February 2013 - 10:32

0

#45 User is offline   mada_linn 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 323
  • Joined: 13-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars

Posted 06 February 2013 - 10:44

Imi aduc aminte in ultimii ani in care a concurat Schumi, de multe ori inginerii de imagine a transmisiunilor fixau camera on board pe el si se vedea cum, între 2 viraje, cu o mana schimba mereu setarile monopostului. Asta numesc eu arta in pilotaj. Ce drept, pe vremea aia nu erau chiar asa multe butoane pe volan ca acum.


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#46 User is offline   ionatan 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2383
  • Joined: 30-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov-P. Neamt tur-retur

Posted 06 February 2013 - 11:33

Jerez, prima zi - 05.02.2013 (sursă: Mercedes)



Pos.

Driver

Car

Time

Laps



1

Jenson Button

McLaren

1:18.861

37



2

Mark Webber

Red Bull

1:19.709

73



3

Romain Grosjean

Lotus

1:19.796

54



4

Paul Di Resta

Force India

1:20.343

89



5

Daniel Ricciardo

Toro Rosso

1:20.401

70



6

Felipe Massa

Ferrari

1:20.536

64



7

Nico Hülkenberg

Sauber

1:20.699

79



8

Nico Rosberg

Mercedes

1:20.846

14



9

Pastor Maldonado

Williams

1:20.864

84



10

Giedo van der Garde

Caterham

1:21.915

64



11

Charles Pic

Marussia

1:24.176

29
0

#47 User is offline   Schumi 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 617
  • Joined: 09-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Buzau/Bucuresti
  • Interests:cars..cars..cars :)

Posted 06 February 2013 - 11:42

View Postionatan, on 06 February 2013 - 10:30, said:

Oricum ar fi sa le utilizeze iti poti da seama ca exista o sumedienie de variante, ori ca sa stii care e varianta optima si ca sa si apuci sa faci setarea(actiunea propriu-zisa) in timp ce manevrezi masina cu viteze de 100-200-300km/h adaugand tehnicitatea traseului si fortele care se exercita asupra organismului fara sa mai punem la socoteala situatiile din dueluri sau aglomerarile de pe pista ma gandesc ca ar grebui sa avem rabdare cu Grosjean si mai multa ingaduinta. :smile:


Multe dintre setari ii sunt dictate de la boxe. Pilotul de obicei modifica distributia franelor fata/spate pe diferite sectoare ale circuitului, foloseste KERS, Radio si DRS. In rest, din ce am vazut eu primeste din cand in cand indicatii de genul "comuta butonul X pe pozitia Y", in functie de datele obtinute prin telemetrie de cei de la echipa de ingineri.
0

#48 User is offline   Viper05 

  • admin
  • Group: Members
  • Posts: 2744
  • Joined: 21-June 05
  • Gender:Male

Posted 06 February 2013 - 14:39

desi eram 99% sigur ca nu-l mai vad in 2013 acum e oficial

http://sports.ndtv.c...-senna-quits-f1

cica quits f1, quits pe dracu, nu i-a mai trebuit la nimeni

I want to move forward and get back to winning races

say what? prostul pamantului
0

#49 User is offline   andubalauru 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 179
  • Joined: 12-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Posted 06 February 2013 - 15:51

View Postmada_linn, on 06 February 2013 - 10:44, said:

Imi aduc aminte in ultimii ani in care a concurat Schumi, de multe ori inginerii de imagine a transmisiunilor fixau camera on board pe el si se vedea cum, între 2 viraje, cu o mana schimba mereu setarile monopostului. Asta numesc eu arta in pilotaj. Ce drept, pe vremea aia nu erau chiar asa multe butoane pe volan ca acum.


Sent from my iPhone using Tapatalk



3 butoane, 4 vrajeli. daca la schumi era arta pilotajului, ce sa mai zicem Clark, Fangio, Stewart, Senna, Lauda? cand pe vremea aia murea cel putin un pilot pe sezon..
0

#50 User is offline   Viper05 

  • admin
  • Group: Members
  • Posts: 2744
  • Joined: 21-June 05
  • Gender:Male

Posted 06 February 2013 - 16:26

pai stai ca si schumacher e un pilor analog daca vrei
0

#51 User is offline   mada_linn 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 323
  • Joined: 13-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars

Posted 06 February 2013 - 16:46

View Postandubalauru, on 06 February 2013 - 15:51, said:



3 butoane, 4 vrajeli. daca la schumi era arta pilotajului, ce sa mai zicem Clark, Fangio, Stewart, Senna, Lauda? cand pe vremea aia murea cel putin un pilot pe sezon..

Fara suparare, dar nu poti spune despre un tip care a luat 7 titluri si a pierdut la limita cateva, un om care deČ›ine mai toate recordurile competiČ›iei ca făcea 3 butoane 4 vrăjeli. Eu pe vremea aia urmăream frecvent F1 si am remarcat treburile astea. Iar in cazul in care nu stii, Schumi colaborare strâns cu Rosa Beawn, Jean Todt si echipele de ingineri a adus Ferrari pe culmea pe care a fost la vremea respectiva, pt ca el a fost un pilot foarte complex care era un bun dezvoltator.
Ca a facut greČ™eala sa revină la 40+ de ani într-o competiČ›ie schimbată radical este o alta poveste, am vrut sa evidentiez altceva.
Stilul asta de piloti din ziua de azi ar fi Button si Alonso. Raikonnen este foarte bun si scoate performanța din orice, dar nu le are cu pusul umarului la dezvoltare si lucrat in echipa


Sent from my iPhone using Tapatalk

Scuzati greselile, am auto corect-ul asta stupid si am mai pocit unele cuvinte.


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#52 User is offline   andubalauru 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 179
  • Joined: 12-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Posted 06 February 2013 - 19:39

chestia cu "3 butoane, 4 vrajeli" era pt poza cu volanu lui kimi. si nu am zis nimic de talentu lu schumi, dar mi s-a parut prea egoist atribuita expresia "arta pilotajului" cand inainte de el au existat piloti care conduceau fara sisteme electronice, setari, etc. :)

ps: nu mai scrie cu diacritice ca nu se vad pe forum.
0

#53 User is offline   Viper05 

  • admin
  • Group: Members
  • Posts: 2744
  • Joined: 21-June 05
  • Gender:Male

Posted 06 February 2013 - 19:51

pai si schumi conducea fara sisteme electronice . controlul tractiunii mi se ca a fost reintrodus in 2002 sau 2003 dupa care e fost iarasi interzis prin 2007, asta dupa ce a fost interzis prima data prin 1993

deci toata lumea conduce fara sisteme electronice

sisteme electronice au fost la greu in era lui senna, care a condus doar masini pline de electronica

deci inante sa ne spui care e artist si de ce , mai studiaza cine si ce a condus

This post has been edited by Viper05: 06 February 2013 - 20:04

0

#54 User is offline   andubalauru 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 179
  • Joined: 12-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Posted 06 February 2013 - 20:07

anunta-ma cand termini de editat postu ca sa pot sa-ti raspund :)
0

#55 User is offline   Viper05 

  • admin
  • Group: Members
  • Posts: 2744
  • Joined: 21-June 05
  • Gender:Male

Posted 06 February 2013 - 20:08

am terminat
0

#56 User is offline   andubalauru 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 179
  • Joined: 12-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Posted 06 February 2013 - 20:18

ok.

atunci cand schumi era la benneton ford in '94 se batea cu senna. si in primele doua curse l-a batut schumi pe senna. au aparut insa niste zvonuri ca benneton avea pe masina atunci un sistem de control al tractiunii neaprobat de fia si imbunatatit fata de celelalte sisteme de pe celalte masini concurente.

tu vorbesti doar de controlu tractiunii, care a fost interzis in mai multi ani, dar eu nu ma refeream doar la asta. ci de toate sistemele electronice care s-au pus pe masini.

vrei sa-mi spui ca poti sa compari pilotii de dupa 2000 cu pilotii din anii 50, 60, 70, 80, 90? normal ca nu exista termen de comparatie pt ca pilotii de atunci erau invatati sa conduca masinile de atunci si in opinia mea era mult mai greu ca acum. dupa aceeasi judecata daca l-ai pune pe niki lauda sau jackie stewart intr-un monopost de acum ar fi greu daca nu imposibil sa se obisnuiasca cu masinile si tehnologiile din era asta.

am intervenit si i-am raspuns colegului madalin pt ca nu doar schumi pilota in adevaratu sens al cuvantului in anii 90, ci si predecesorii lui nu sunt de lepadat.
0

#57 User is offline   Viper05 

  • admin
  • Group: Members
  • Posts: 2744
  • Joined: 21-June 05
  • Gender:Male

Posted 06 February 2013 - 21:00

nici un pilot de f1 nu e de lepadat , nu e neaparat un pilot de f1 dintr-o era mai bun decat un pilot de f1 din alta era

dar tot nu vrei sa intelegi ca in anii 80/90 masinile alea erau mult mai controlate electronic decat sunt in 2013
0

#58 User is offline   andubalauru 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 179
  • Joined: 12-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Posted 07 February 2013 - 01:36

una e sa zici ca in anii 80 au inceput dezvoltarile unor sisteme gen sasiu activ sau controlu tractiunii si in 90 s-au perfectionat, dar nu poti sa zici ca erau pline de electronica asa cum sunt astea de acum. in anii 80 se incepuse dezvoltarea aerodinamicii si a sasiului sau a cockpitului, cu toate astea nu au scapat senna, villeneuve sau altii care au mai murit atunci.

ma rog, revenind, asta e parerea mea. si e si logic. ce tehnologii erau pe atunci si cate au aparut acum? adica crezi ca nu s-a dezvoltat deloc chestia asta?
0

#59 User is offline   Viper05 

  • admin
  • Group: Members
  • Posts: 2744
  • Joined: 21-June 05
  • Gender:Male

Posted 07 February 2013 - 03:26

nu a avut ce sa se dezvolte omule totul a fost interzis de FIA. masina anului 2013 in F1 e cat se poate de raw daca vrei

cum nu poti sa zici ca erau pline de electronica? cand la inceputurile anilor 90 masinile de F1 erau echipate cu toate driving aidurile posibile ca in nfs

The 1992 Williams-Renault FW14-B which took Nigel Mansell to his drivers' championship title were even more electronic-packed than the current cars - featuring computer-controlled active suspension in addition


si pe langa alea mai avea si ABS

in 90 senna pe masina lui avea, controlul tractiunii, abs, suspensie activa

nimic din toate astea nu mai exista pe masinile de F1 de ani de zile

zi-mi si mie ce tehnologie este acuma pe masina de F1 care sa-l ajute pe pilot sa conduca mai bine?

cu ce era mai bun senna care conducea cu toate driving aidurile posibile mai bun decat vettel de exemplu care inafara de o cutie secventiala nu are nimic pe masina care sa-l ajute sa conduca mai bine
0

#60 User is offline   ionatan 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2383
  • Joined: 30-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov-P. Neamt tur-retur

Posted 07 February 2013 - 09:51

Jerez, ziua a doua - 06.02.2013 (sursa: Mercedes)



Pos.

Driver

Car

Time

Laps



1

Romain Grosjean

Lotus

1:18.218

95



2

Paul Di Resta

Sahara Force India

1:19.003

95



3

Daniel Ricciardo

Toro Rosso

1:19.134

83



4

Mark Webber

Red Bull

1:19.338

101



5

Nico Hülkenberg

Sauber

1:19.502

99



6

Lewis Hamilton

Mercedes AMG

1:19.519

15



7

Sergio Perez

McLaren

1:19.572

81



8

Felipe Massa

Ferrari

1:19.914

78



9

Pastor Maldonado

Williams

1:20.693

71



10

James Rossiter

Sahara Force India

1:21.273

19



11

Giedo Van Der Garde

Caterham

1:21.311

88



12

Luiz Razia

Marussia

1:23.537

31


He he Grosjeam s-a dat bine daca tii cont de nr de tururi efectuate si diferenta de timp poti sa zici ca e norocos sau i-a lipsit miza cursei pentru a "faulta" pe cineva.
0

Share this topic:


  • 27 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro