Jump to content

BMWhat / Carly - diagnoza, testare, verificare, stergere erori, soft-codding


Recommended Posts

pt cei care inteleg ceva germana (si nu numai)... ce poate face Carly pt modelele F (stiu ca nu e chiar o noutate pt unii)

 

 

cea mai proasta solutie de codare, daca ati vedea ce porcarii salveaza interfata asta pe module si cum strica semnatura la fisierele cafd si nu numai nu ati mai face atata reclama.

Cand exista toate softurile gratis pe internet si merg si pe un laptop ieftin cu un cablu DCAN sau ENET care costa 15-20 euro nu inteleg cum unii pot folosi mizeria asta de interfata care poate strica usor un modul de pe masina mult mai scump......

  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

neo...eu am si cablu+laptop si carly pe telefon...sincer e mult mai usor cu carly si mai la indemana decat ncs expert, cred ca asta e motivul pentru care il folosesc toti, numai vorbesc ca fata de ncs expert nu iti trebuie cine stie ce cunostinte sa folosesti carly.

Nu inteleg cum carly ar putea strica un modul gen ista-p cand faci update si se strica vreun modul.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Saptamana asta am avut un E90 si un E92 cu FRM codat de Carly, FRM-ul mergea dar gunoiul de Carly nu mai saveaza pe FRM codingindex la codare si drept urmare NCS nu mai poate citi FRM-ul iar ISTA zice simplu "replace control unit".

Codezi cu Carly tot felul de prostioare pe la becuri si cand ai nevoie de o chestie serioasa gen un reset de counter la scurtcircuit sau vreo adaptare de motor de geamuri constati ca NCS/ISTA nu mai merg iar Carly nu poate face din astea, concluzia o tragi singur.

 

Iar pe F-uri, fisierul de codare cafd trebuie semnat (electronic) altfel este rejectat de modul, Carly nu face asta, in schimb forteaza scrierea unui fisier nesemnat pe modulul respectiv cu niste biti de identificare fake, o mizerie ordinara.

Edited by neo_andersson
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pentru cine este interest am urmatoarele aplicatii in variant Full pentru diagnoza si codare (Android):

 

Torque Pro v1.8.56

 

BmWhat v15.88

 

Nu stiu daca este permis sa postez si linku de download, dar pentru cine este interest poate sa il ceara prin PM.

Link to comment
Share on other sites

Asadar..revin ☺ dupa aproape 1 luna asteptare, a ajuns in sfarsit si cablul comandat. Si...merge! Zboara!! Carly + cablu k dcan, functioneaza f bine. Am reusit sa sterg eroarea airbag, plus ca mi-a mai gasit cateva erori.

DAR.. 😓

Simteam masina de ceva vreme ca merge "infundat", nu mai trage ca inainte, plus ca consuma simtitor mai mult (max 600-650 km cu un plin, inainte mergeam pana in 800 km). La un momentdat am avut martorul DPF galben aprins, dar s-a stins.

Acum, jucandu-ma cu Carly, am vazut ca nivelul de soot mass aproape 60 grame, in plus arata 7 solicitari de regenerare, iar de la ultima regenerare, ca. 600 litri carburant consumat, plus ca valorile de presiune citite de senzorii DPF trec de 1000 hpa 😮

Dupa toate indiciile, masina nu mai face regenerare, probabil de aici si sunetul mai gros al motorului, infundat, nu mai merge lin, nu mai "trage" ca inainte.

Mai departe, dorind sa profit de noua jucarie, am dat comanda din Carly, pentru regenerare fortata, am iesit cu masina pe autostrada, dar nimic. Nu s-a facut nici o regenerare!

In schimb am observat altceva: temperatura lichidului de racire nu urca, ramane undeva la 50-60 grade! Din cate am inteles, ca regenerarea sa se intample, trebuie sa urce si sa ramana la 90 grade.

Am sa atasez si cateva poze cu parametrii.

Va rog daca se poate, sau cine se pricepe si are bunavointa sa ajute, ce se intampla?! De unde ar trebui sa incep, sau ce trebuie verificat/schimbat?

Eu sunt in austria, si inainte sa ajung in service, as dori sa stiu cat mai exact ce am de facut, sau ce trebuie schimbat, pentru ca aici este mentalitatea de a schimba pur si simplu tot, fara prea multe intrebari sau incercari de diagnosticare/reparare (ca exemplu, carbuni alternator dusi..recomandare service, pur si simplu inlocuire, la pretul exorbitant de 600 eur. Si asta la un service oarecare, nu reprezentanta! Cam asta e ideea)

Revenind, idei? Sau cineva care s-a mai lovit de asta, solutii?

Mersi anticipat tuturor!post-30531-0-46122900-1479329503_thumb.png

post-30531-0-86114200-1479329987_thumb.png

Edited by nutu_tim
Link to comment
Share on other sites

Si daca stii ca regenerarea ca sa aiba loc trebuie temperatura de minim 70G si tie nu-ti urca niciodata mai mult de 50-60G la ce mai intrebi aici? Ai o problema cu termostatul sau cu altceva, schimba-l si iti va face regenerare doar ca la gramele alea e cam compromis...

 

asta urmeaza sa fac, am si fost astazi la 2 service-uri pentru a cere o oferta pret. ideea este ca vreau sa fiu cat mai documentat, inainte de a ajunge in service, vreau sa stiu exact ce sa solicit, sa se schimbe. ma gandeam ca cineva care s-a mai lovit de asta stie exact ce trebuie, poate e ceva in plus, poate trebuie sa schimb si alte piese. clar ca termostatele le schimb amandoua, dar daca e ceva in plus ce ar trebui sa stiu, as prefera sa pot rezola odata cu termostatele pentru a evita o alta zi pierduta pe la service, alte programari, etc.

cam asta e motivul pentru care am intrebat.. si am multumit anticipat pentru amabilitate, insa in comentariul tau simt putina ironie. daca nu vrei sa postezi, e ok, pur si simplu nu posta, dar daca tot te obosesti sa scrii, sau sa imi dai un sfat, poti sa o faci cu mai multa bunavointa.

pana la urma despre asta e forumul, si asta ne aduna, pasiunea pentru bmw si dorinta de cunoastere.

Link to comment
Share on other sites

Pai ti-ai raspuns singur la problema care o ai si ne intrebi pe noi ce are:|! E ca si cum eu daca mi-as scoate DPF de pe masina si ar scoate fum as veni aici si as intreba "De ce scoate fum masina? Am anulat dpf-ul stiu ca normal scoate fum daca il anulez dar va intreb si pe voi" Intelegi ce vreau sa zic? Adevarat daca Ashe Mass are valoare buna (la mine tot asa avea sub 10g parca) ar trebui sa fie ok deoarece cenusa din Ashe Mass numai dispare niciodata cat cea din Soot Mass ar trebui sa dispara treptat insa nu doar dintr-o regenerare si din 60g de Soot Ashe gandeste-te ca vreo 10g-15g o sa se duca in Ashe Mass.
Link to comment
Share on other sites

inca nu vreau sa ma gandesc la schimbat filtrul.. alti bani, alta distractie. o iau pas cu pas, intai termostatele, ma gandesc ca si bujiile ar trebui schimbate. apoi incerc o regenerare fortata, in speranta ca se arde totusi ceva, si se poate salva filtrul. adevarul este ca si kilometrii masini (daca sunt reali!) spun ceva: 256.000. nu stiu prea multe despre istoricul masinii, dar in idrive arata inca 180.000 pana la schimbare. insa ma indoiesc ca este real, cred ca a fost pur si simplu resetat si atat.

oricum, multumesc. am sa revin cu info dupa ce reusesc sa schimb termostatele.

Link to comment
Share on other sites

Ceva nu e in regula intre km masinii si ash mass.

E imposibil sa aiba atatia km si ash doar 3g.

 

da, stiu. la asta ma gandeam si eu. din cate am inteles, pe la 200.000 fostul proprietar a facut o curatare chimica. in plus am impresia ca si Carly nu prea da cifre corecte, sau cel putin nu sunt constante. astazi am pus din nou aplicatia, in mod monitorizare parametrii, si arata 5 grame si ceva. ma indoiesc ca ar trebui sa se schimbe valoarea, din moment ce nu a facut regenerare.

mai studiez..mai intreb, mai citesc.. pana la urma documentarea ajuta.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Profit de acest topic si va intreb daca in Cluj-Napoca exista vreun membru al acestui forum care deține un adaptor Carly pt IPhone? As vrea sa fac un testdrive al acestui divice inainte de a-l cumpara.

Tot cu aceasta ocazie imi permit sa va ĂŽntreb daca aveti vreo idee despre acest adaptor

Interfata Diagnoza Multimarca ICar3 Vgate cu WiFi Hotspot White OBD2

http://www.emag.ro/interfata-diagnoza-multimarca-icar3-vgate-cu-wifi-hotspot-white-obd2-sku0356/pd/DFHJH2BBM/

Link to comment
Share on other sites

Pot sa confirm ca merge f bine si cu cablu. Cu alt adaptor, nu cel original, am incercat si eu dar fara rezultat, nu merge aproape deloc. Se pare ca cei de la Carly au implementat ceva soft de siguranta, si daca nu recunoaste aplicatia adaptorul original, nu functioneaza. Cel putin asta a fost experienta mea. In schimb cu cablu merge impecabil. Probabil tot asa cu adaptorul lor.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.