Jump to content

e46 2004 ( 2A67 Valvetronic internal fault )


Hackstar

Recommended Posts

Este seara, tarziu, doar ajuns acasa dupa o zi de alergat prin service-uri si testere fara nici un rezultat.

Masina nu poate fi utilizata normal, motorul intrand in LIMP MODE + martori EML + CheckEngine

 

Martorul EML a inceput sa apara inca de anul trecut (prima data a fost cand urcam o panta abrupta la munte), am oprit pe dreapta si am asteptat 20 min, dupa care nu l-am mai intalnit in urmatoarele 4 luni. A reaparut in aceleasi conditii tot la munte fiind in concediu, iar de atunci a inceput sa persiste, sa apara din ce in ce mai des, dar, niciodata la prima pornire.

De curand (~14 zile) am fost la service si mi-au identificat cele 2 erori ( 2A67 Valvetronic internal fault, 2A6B power limitation. ) iar in concluzie au spus ca trebuie schimbat motorasul de valvetronic, ceea ce am si facut, si de atunci 'EML' nu mai dispare. Am incercat pe cele 3 testere calibrarea motorasului dar primesc eroare de initiere.

 

Maine dimineata ma duc la un electrician sa imi verifice partea electrica + acel releu din Fig.4

 

Daca ati fost in aceasta situatie, sau aveti cunostinte de asemenea simptome, ma puteti ajuta cu orice sfat.

 

Multumesc!

 

--------------------------------------------------

Motorizare:

e46 316i 1.8 benzina 2004 (N4618A)

--------------------------------------------------

Simptome:

motorul intra in LIMP MODE

--------------------------------------------------

Martori:

martor galben EML + CheckEngine

--------------------------------------------------

Coduri de eroare:

 

Tester1 - INPA

1. 2A67 Valvetronic internal fault

2. 2A6B power limitation.

 

 

Tester2 - DELPHI

1. 2A67 Valvetronic internal fault

2. 2A6B power limitation.

 

 

Tester3 - BOSCH (Fig.3)

1. 2A67 Comanda cursa supapa

Accesare/comanda defectuoasa

2. 2A6B Limitare putere motor activ

 

--------------------------------------------------

Piese schimbate:

1. Servomotor valvetronic (11377548387) Fig.1 No.9

2. Eccentric shaft sensor (11377527016) Fig.2 No.7

 

+ Curatare clapeta acceleratie

 

--------------------------------------------------

post-48156-0-56120000-1404165521_thumb.png

post-48156-0-66315000-1404165530_thumb.png

post-48156-0-75928000-1404165589_thumb.png

post-48156-0-95893200-1404165753_thumb.jpg

post-48156-0-27297300-1404165760_thumb.jpg

post-48156-0-24668600-1404165765_thumb.jpg

post-48156-0-21957200-1404165770_thumb.jpg

Edited by Hackstar
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Salutare, am nevoie de ajutor.

Am un E46 318i 143cp 1995cc 2002 valvetronic, recent am ajuns in reprezentanta cu masina pentru niste probleme la unitatea de control VVT.

Simptomele erau ceva de genul: S-a aprins "check engine-ul" iar aleator in timpul mersului imi aparea martorul EML iar masina scadea al relanti si nu mai putea fi accelerata.

Am dus-o la tester si a rezultat ca am probleme la unitate de control valvetronic, (DME: Variable valve gear - control unit, internal fault/DME: Variable valve gear - power limitation in limp-home operating mode).

Cei de la reprezentata au spus ca trebuie schimbata unitatea cu una noua pentru ca una veche nu se mai poate reprograma pentru ca deja a fost programata pe un alt motor si isi ia seria de sasiu.Asta cu seria de sasiu si cu reprogramarea nu o cred, dar am mai vb cu unii care se ocupa de resoftari si de chipari etc si au spus ca nu s-au lovit de asa ceva inca, plus ca am mai fost la vreo 2 service-uri aici in Oradea foarte bune si au spus ca nu se baga.

Stie careva ceva legat de chestia asta?

P.S: as avea nevoie de o conducta servodirectie daca stie cinev, sau are de vanzare dati un reply.

Merci.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Am avut aceeasi problema, martor check engine + EML , nu urca in turatie, schimbat calculator si totul ok ( nu primea tensiune decat 9 volti valvetronicul si are nevoie de 13 volti)

 

Salut, am rezolvat problema pana la urma la reprezentanta BMW din Oradea.Calculator nou + recalibrare cica 2380lei.

Plus ca ma puneau sa schimb conducta servo, care nu era defecta, pentru ca nu au stiut sa faca diferenta intre uleiul servo care ii rosu si miroase putin, si uleiul de motor.

Scurgerile de ulei le-am avut la garnitura baie ulei, si simering fulie vibrochen!Le-am schimbat la un service la care merg de 5 ani deja!

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
Buna. Am si eu un e46 316ti din 2004. Aceeași problema, se aprinde check engine si martorul EML. In momentul ala nu se mai tureazĂŁ mai mult de 1500 iar viteza maxima este 30 km/h. Ideea ii ca se stinge becul EML si masina funcționeazĂŁ normal la un moment dat. De exemplu ieri dimineața masina a mers ok, dar dupĂŁ-masa becul a rĂŁmas stins, dar nu voia sa se tureze mai mult de 5000 de turații si se simțea pe masina ca nu trage cu trebuie, are un mers oarecum, ĂŽnfundat... Care sa fie problema ei? Mulțumesc.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.