Jump to content

ajutor debitmetru bmw e46 2.0d 150 cp


Recommended Posts

ma poate ajuta cineva pt o proba cu un debitmetru de 320d e46 150 cp va rog frumos?sa stiu sa nu il cumpar aiurea pe al meu...sau vreun coleg care imi poate reseta valorile cu diss in Bucuresti???

 

va rog daca ma puteti ajuta as fi foarte recunoscator...mi-a scos peri albi masina din cauza ca nu trage...aceasta ar fi ultima problema "neverificata"....

MUltumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Si eu am o posibila problema cu debitmetrul. Se manifesta altfel.. Masina trage perfect doar ca la un moment dat in talpa iese din parametrii si masina da foarte mult fum negu. Cand imi fac timp o sa configurez DIS ul si voi incerca resetarea valorilor. Daca nu e prea tarziu, te ajut eu...
Link to comment
Share on other sites

Si eu am o posibila problema cu debitmetrul. Se manifesta altfel.. Masina trage perfect doar ca la un moment dat in talpa iese din parametrii si masina da foarte mult fum negu. Cand imi fac timp o sa configurez DIS ul si voi incerca resetarea valorilor. Daca nu e prea tarziu, te ajut eu...

 

incearca sa-l cureti intai, poate sa fie murdar

Link to comment
Share on other sites

incearca sa-l cureti intai, poate sa fie murdar

A fost curatat acum cateva saptamani. Tot atunci am facut si revizia. Pot spune ca de-atunci nu mai da asa mult fum si a mai scazut si consumul insa tot nu este cum ar trebui sa fie. Vreau sa incerc si faza cu resetatul valorilor din DIS insa intampin dificultati cu instalarea softului pe PC cu Windows7. Dupa incarcarea imaginii am un ecran negru si atat. Poate ma poate ajuta cineva.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Si mie uneori imi da fum la talpa dupa ce am mers putin prin oras, dar in general cam dupa 3-4 kickdownuri pana la 4000rpm se termina.

 

 

Uneori si dupa ce merg mai mult timp constant si ii dau talpa mai da putin fum.

 

EGR curatat, debitmetru schimbat, galerie curatata, pe tester valorile sunt ok, tot euro 3.

 

Cred ca nu ai ce sa ii faci...

 

O sa mai curat intercoolerul si o sa fac proba cu alt senzor de pe admisie sa vad daca e vreo diferenta, dar cert e ca in general dupa 3-4 kickdownuri nu mai da fum.

 

La tine esti sigur ca nu e din soft?

Link to comment
Share on other sites

Masina este Euro 4. Remaparea este facuta de ~2 ani si-mi aduc aminte ca inainte si imediat dupa procedura masina nu scotea fum. A inceput dintr-o data si-n plus de asta consuma si mai mult. Recent am schimbat consumabilele, si s-a curtat si senzorul debitmetrului. De atunci scoate mult mai putin fum si consumul a scazut (8% mixt). Chiar si asa totusi, daca as avea unde s-o calc, ea da fum atata timp cat tin apasata acceleratia in podea.

@Ken - EGR, admisie, senzor admisie, intercooler sunt verificate si curatate.

@V@sy - Daca apas acceleratia in podea intr-a doua, fumul negru este evident.

In ultima instanta comand debitmetru si sper sa se rezolve problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.