Jump to content

Problema cutie automata bmw f10


Recommended Posts

Eu asta intreb cum de te-a costat 2400 de lei si ce piese ti-au pus? Pentru ca uleiul original este 300 si ceva de lei litrul, iar kitul baie original vreo 1000 de lei. Deci?

La ZF e 98 + tva litrul de ulei si 480 + tva baia de ulei.

 

Am mai postat si pe alt topic detalii legate de recomandarile/preturile de la zf, daca e cineva interesat

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sunt posesorul unui F10 525d 218CP,an fabricatie 10.2012 avand 120000 km la bord,achizitionata in luna septembrie 2016.Din postarile de pe forum si in urma unui telefon la ZF Faur mi s-a recomandat sa fac schimbul de ulei la cutia de viteze automata.Cutia schimba bine,fara socuri,dar cred ca un ulei proaspat este binevenit intotdeauna.Singura temere este aceea de a nu avea probleme dupa schimbul de ulei,avand in vedere ca mai multi colegi de pe forum s-au trezit cu probleme pe care inainte de schimbul de ulei nu le-au avut.

Dupa voi ce imi recomandati,ulei si baie cu filtru originale bmw,sau ulei ZF(LIFEGUARD 8 ) si baie de ulei ZF,care ajung la cca jumatate pret fata de cel original bmw.

Imi puteti recomanda un service de incredere in Timisoara sau in zona pentru acest schimb.Mentionez ca am citit despre Samer din Timisoara dar mi-au facut o oferta telefonica de 3500 ron,ceea ce cred ca este totusi putin exagerat.

Multumesc.

Edited by markiul
Link to comment
Share on other sites

Cumpara ZF ulei si filtru , uleiul bmw este acelasi doar la pret dublu. Eu miam facut schimburile singur la toate masinile nu e mare scofala daca urmezi procedura si ai sculele necesare. La Samer cat iti ia manopera?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Mi-au spus doar pretul final,adica 3500 lei fara sa defalce cat sunt materialele si cat manopera.

Link to comment
Share on other sites

Si mie imi pare mult.Din acest motiv intrebam colegii de pe forum daca mai stiu un alt service in zona.

Am gasit si Mercom Arad.Stiti ceva despre ei?A facut cineva schimb de ulei la ei?Au si tester pentru cutia 8HP ?Fac diagnoza dupa schimbul de ulei?Ati fost multumiti?

Multumesc tuturor celor care pot sa-mi dea informatii folositoare.

Link to comment
Share on other sites

Sunt posesorul unui F10 525d 218CP,an fabricatie 10.2012 avand 120000 km la bord,achizitionata in luna septembrie 2016.Din postarile de pe forum si in urma unui telefon la ZF Faur mi s-a recomandat sa fac schimbul de ulei la cutia de viteze automata.Cutia schimba bine,fara socuri,dar cred ca un ulei proaspat este binevenit intotdeauna.Singura temere este aceea de a nu avea probleme dupa schimbul de ulei,avand in vedere ca mai multi colegi de pe forum s-au trezit cu probleme pe care inainte de schimbul de ulei nu le-au avut.

Dupa voi ce imi recomandati,ulei si baie cu filtru originale bmw,sau ulei ZF(LIFEGUARD 8 ) si baie de ulei ZF,care ajung la cca jumatate pret fata de cel original bmw.

Imi puteti recomanda un service de incredere in Timisoara sau in zona pentru acest schimb.Mentionez ca am citit despre Samer din Timisoara dar mi-au facut o oferta telefonica de 3500 ron,ceea ce cred ca este totusi putin exagerat.

Multumesc.

La 120.000km nu te atingi de cutie.

Edited by PrideR21
Link to comment
Share on other sites

La 120.000km nu te atingi de cutie.

cine zice asta?tu?

la 120.000 e limita maxima, recomandata, pentru revizie

 

daca as avea o masina de la 0 km, I-as face revizia la cutie la 60.000 km ca sa fiu eu linistit.

din pacate am luat o masina cu 200.000 km si fara schimburi, dar din fericire este in mintile ei si nu am probleme.

Edited by qwerty84
Link to comment
Share on other sites

pentru conditii normale de utilizare poti trece linistit de 120.000.

 

"ZF 5-, 6- and 8-speed as well as the ZF 4HP20 automatic transmissions are filled maintenance-free with specially developed

partially synthetic ATF oils. Maintenance-free fills are intended for normal operating conditions. Especially driving at very high

operating temperatures can result in accelerated aging or increased wear of ATF oils. It is recommended, in the event of severe

operating conditions, such as:

- frequent highway driving in top speed range,

- offensive, sporty driving style,

- frequent trailer operation,

being above average, oil purification (oil change) on automatic transmissions is recommended between 80,000 km and 120,000

km, or 8 years, depending on the load."

 

Nu ai dsg sa schimbi la 60.000 :shifty:

Edited by PrideR21
Link to comment
Share on other sites

Ne mai miram de ce fac atatia bani service-urile la noi. :))) Nu compari uleiul de motor cu uleiul de transmisie. La conditiile din Ro intradevar este recomandat la 10.000.

reviziile mi le fac singur...oricum e o discutie fara rost...am inteles, esti genul care respecta recomandarile BMW, ceea ce ma face sa cred ca asta este motivul pentru care service-urile de la noi sunt pline.

Link to comment
Share on other sites

recomandari, de care da tii cont este super ok...si este si mai ok daca in loc de 80-120.000 km faci schimbul la 60-80.000.

 

"Maintenance-free fills are intended for normal operating conditions" as elimina din start...ma gandesc ca este recomandare in conditii ideale de utilizare, ceea ce nu exista.

Edited by qwerty84
Link to comment
Share on other sites

same here. nici urma de smucituri, nici macar la rece. Probabil o fi fost schimbat in Germania.

cati km ai?

 

 

voi nu intelegeti un lucru...nu trebuie sa astepti sa aiba smucituri, ci sa faci preventiv reviziile.

daca apar smuciturile, nu se remediaza cu un schimb de ulei.

cum nici la motor nu astepti sa se strice ca sa ii schimbi uleiul.

unele chestii sunt atat de logice incat mi-e greu sa cred ca exista oameni care inca cred in marketingul ieftin.

Edited by qwerty84
Link to comment
Share on other sites

cati km ai?

 

 

voi nu intelegeti un lucru...nu trebuie sa astepti sa aiba smucituri, ci sa faci preventiv reviziile.

daca apar smuciturile, nu se remediaza cu un schimb de ulei.

cum nici la motor nu astepti sa se strice ca sa ii schimbi uleiul.

unele chestii sunt atat de logice incat mi-e greu sa cred ca exista oameni care inca cred in marketingul ieftin.

 

Asa e, insa una este sa il schimbi la 80 de mii care e minimul in conditii de exploatare drastice, si alta e sa il schimbi la 50 de mii :)))

Voi credeti ca uleiul din cutie este la fel ca cel pentru motor? E triplu ca pret, deci e clar ca este o mare diferenta intre cele doua. Si ca fapt divers, este acelasi habarnism ca la cei care posteaza poza cu uleiul din motor dupa 5 8 10 mii de km si zic " uite ce negru e. Pai scoateti uleiul dupa 2 mii de km si o sa vedeti ca e la fel de negru ca la 10 mii, aspectul macroscopic neavand absolut nicio legatura cu gradul de uzura.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.