Jump to content

Tacheti M54B30


Romulus

Recommended Posts

Nu ei sunt specialistii?

220573[/snapback]

 

Asta habar nu am...

 

Desi uleiul este recomandat pentru motorul tau,exista exceptii uneori.Daca apar probleme la Vanos,uneori solutia era schimbarea tipului de ulei cu 0w40,asta ca o paranteza.

 

Daca motorul a functionat 85.000km cu uleiul respectiv,eu nu l-as inlocui daca apar probleme.

Cei de la service ce au spus,este din cauza uleiului,sau...?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Deci am de schimbat urmatoarele:

 

1. Set garnituri capac - 1 buc.

2. Furtun ventilatie g. - 1 buc.

3. Element hidraulic di - 24 buc. (tacheti)

4. Garnitura modul vano - 1 buc.

5. Filtru ulei motor - 1 buc.

6. Valva vacuum - 1 buc.

7. Furtun conexiune - 1 buc.

8. Furtun retur - 1 buc.

9. Ulei motor 5w30 - 7 l

 

In total 3.000 lei.

Link to comment
Share on other sites

Deci am de schimbat urmatoarele:

 

1. Set garnituri capac - 1 buc.

2. Furtun ventilatie g. - 1 buc.

3. Element hidraulic di - 24 buc. (tacheti)

4. Garnitura modul vano - 1 buc.

5. Filtru ulei motor - 1 buc.

6. Valva vacuum - 1 buc.

7. Furtun conexiune - 1 buc.

8. Furtun retur - 1 buc.

9. Ulei motor 5w30 - 7 l

 

In total 3.000 lei.

220824[/snapback]

 

 

Din curiozitate intreb,de ce ai schimbat valva de vacuum,banuiesc ca este vorba de valva PCV?

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca valva vacuum inseamna valva PCV. Mi s-a spus ca e cea care "simte" si atunci cand deschizi capacul de la ulei si motorul merge. Mi s-a mai spus ca se schimba la revizii la nu stiu cati km. Culmea e ca n-au schimbat-o la ultmia revizie, acum 2 saptamani si 1.300 km desi aveam si "vehicle check" in revizie.

 

Tachetii? Nu stiu inca cat e manopera, dar au spus ca merita schimbati toti. Sunt 85 lei bucata. Daca vreau imi schimba doar cati trebuie, dar nu vreau treburi pe jumatate. Mi s-a spus ca au masini cu 13.000 km la care bate un tachet.

 

Am lasat masina acolo pana vin piesele, ca n-am de gand sa merg cu ea asa... Miercuri posibil sa ajunga piesele si sa se apuce de ea.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Deci am de schimbat urmatoarele:

 

1. Set garnituri capac - 1 buc.

2. Furtun ventilatie g. - 1 buc.

3. Element hidraulic di - 24 buc. (tacheti)

4. Garnitura modul vano - 1 buc.

5. Filtru ulei motor - 1 buc.

6. Valva vacuum - 1 buc.

7. Furtun conexiune - 1 buc.

8. Furtun retur - 1 buc.

9. Ulei motor 5w30 - 7 l

 

In total 3.000 lei.

220824[/snapback]

 

enorm. totusi, le-ai schimbat pe garantie ?

 

E masina noua, si dupa cum imi dau seama, intretinuta exemplar ! tie nu ti se pare un pic ciudat sa pice atatea piese in atat de putin timp ?

Link to comment
Share on other sites

Masina a iesit din garantie. Am intretinut-o asa cum doar un pasionat de BMW adevarat o face. Ii dau cezarului ce e al cezarului.

 

De fapt, e un singur tachet de schimbat si manopera aferenta. Dar...

 

Garniturile, se pierd in procesul de schimbare. Uleiul la fel. Filtrul nu stiu, daca se va schimba. Furtunele se schimba daca tot ai ajuns la ele. Valva vacuum se schimba la un anume numar de km.

 

Deci de fapt, asta inseamna un techet care bate si trebuie schimbat.

Link to comment
Share on other sites

Asta e. Mi-e ciuda doar ca o piesa asa de mica implica un cost asa de mare. Altfel, nu cred ca nu stie nimeni cand cumpara un BMW ca nu va fi chiar totul roz. Dar nu ma porniti ca tocmai am un horror story un un Megane benzinar.

 

Altfel, factura asta e doar pentru ca-i dau cezarului ce-i al cezarului. Daca vroiam lucruri ieftine, recuperam uleiul, nu schimbam filtrul, nu schimbam furtune, puneam doar garnituri noi, schimbam doar tachetul respectiv si atat. Dar nu vreau sa fiu zgarcit cand e vorba de masina mea.

Link to comment
Share on other sites

Oricum nu merita schimbat doar un tachete, pentru ca daca aia se apuca si dau axele cu came jos si mai ales dublu vanosul, pai e lucrare serioasa. Trebuie distributia reglata din nou, nu mai zic de vanos cat de greu e de pus la loc. Si sper sa nu fie ca si la masinile vechi, ca sa scoti axa cu came fara sa dai chiulasa jos, trebuia sa demontezi complet botul masinii, pentru ca motorul fiind mai jos, nu o poti trage afara.
Link to comment
Share on other sites

Oricum nu merita schimbat doar un tachete, pentru ca daca aia se apuca si dau axele cu came jos si mai ales dublu vanosul, pai e lucrare serioasa. Trebuie distributia reglata din nou, nu mai zic de vanos cat de greu e de pus la loc. Si sper sa nu fie ca si la masinile vechi, ca sa scoti axa cu came fara sa dai chiulasa jos, trebuia sa demontezi complet botul masinii, pentru ca motorul fiind mai jos, nu o poti trage afara.

220854[/snapback]

 

Exact.

 

personal mi se pare de r....t  :) ca la doar 85k km sa bata un tachet, mi se pare inacceptabil asta in conditiile in care Romulus a avut grija de ea,eu ce sa mai zic cu masina mea din 1900 toamna,sa vina aia cu Remat-ul dupa mine?? :blink:

220890[/snapback]

 

Si mie mi se pare ciudat, dar admit ca unele piese se pot uza prematur. Eu nu sunt suparat deloc. O sa am tacheti noi. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE

Romi adica nu ai schimbat si axa cu came????

nu pot sa cred ce imprudenta ai putut face....Tachetu ala care bate, bate in axa cu came si produce o uzura prematura

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.