Jump to content

Turbina Mitsubishi 318d noua vs reconditionare?


Recommended Posts

Sunt nou atat pe forum cat si ca posesor de Bmw 318d 122hp care la doar 70.000 km reali, la care aceasta faimoasa turbina suna ca o sirena de politie. Din cercetari pe net si forum se pare ca la aceasta turbina destul de tarziu s-a inceput si reconditionarea ei, se pare ca nu este un model fiabil de nou...dar reconditionata banuiesc ca nu ii creste fiabilitatea, plus actuator electronic care nu se gaseste ca piesa separata...dilema mare...diferente de pret mari, asadar cei care ati trecut prin asa ceva poate aveti o sugestie privind remedierea acestei probleme. Mecanicul meu sugereaza piesa noua, eu inclin tot catre o turbina noua...alte idei, pareri?

 

https://plus.google.com/107149766867402176447/posts/eUSKxQBdDYy

 

Acesta este un link cu o filmare nu foarte profesionista...dar sunetul pentru cunoscatori este de referinta.

 

Spor si turatii care sa tina "fericita" turbina :frantics:

 

Revin cu link-ul privind filmuletzul cu sirena...

 

https://plus.google.com/107149766867402176447/posts/AzoVF4hJzVk

Link to comment
Share on other sites

Salut, m-am lovit si eu de aceasta problema insa prin 2011 daca nu ma insel, masina fiind tot e90 318d 122hp ( 200.000 km reali cand am patit nenorocirea) si am ales sa o reconditionez. Pot sa-ti spun ca masina merge super si astazi, nu are nicio problema, iar turbina nu da nici cel mai mic semn de oboseala ( masina are aprox. 250.000km in prezent ). Din punctul meu de vedere bazandu-ma si pe experienta personala iti recomand sa o reconditionezi, mai ales ca au aparut piese mult mai calitative in ceea ce priveste reconditionarea decat cele ce se gaseau pe piata in 2011 cand am reconditionat-o eu. Iti recomand sa schimbi tot miezul (CHRA care vine gata echilibrat si calibrat din fabrica) si totodata iti recomand firma Melett, au site poti vedea acolo despre ce este vorba! Te salut.
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de informatie, din cate am inteles conteaza mult si starea turbinei defecte...a mea doar fluiera de cateva zile si nici nu am mers mult cu ea asa...este de luat in calcul si reconditionarea.
Link to comment
Share on other sites

Eu am facut-o pe mea la ionut turbo

Prima oara mi-a schimbat axul si paletii si bucsile si dupa 200km a crapat iar

Dupa mi-a pus tot miezul nou, a pastrat doar carcasele in forma de melci si merge brici.

Am facut de atunci 40.000km

Cred ca este o problema la turbinele astea mitsubishi cu partea din mijloc.

Cred ca se deformeaza de la caldura si trag axul in lateral

Link to comment
Share on other sites

Eu am facut-o pe mea la ionut turbo

Prima oara mi-a schimbat axul si paletii si bucsile si dupa 200km a crapat iar

Dupa mi-a pus tot miezul nou, a pastrat doar carcasele in forma de melci si merge brici.

Am facut de atunci 40.000km

Cred ca este o problema la turbinele astea mitsubishi cu partea din mijloc.

Cred ca se deformeaza de la caldura si trag axul in lateral

Link to comment
Share on other sites

Eu am facut-o pe mea la ionut turbo

Prima oara mi-a schimbat axul si paletii si bucsile si dupa 200km a crapat iar

Dupa mi-a pus tot miezul nou, a pastrat doar carcasele in forma de melci si merge brici.

Am facut de atunci 40.000km

Cred ca este o problema la turbinele astea mitsubishi cu partea din mijloc.

Cred ca se deformeaza de la caldura si trag axul in lateral

Asta i-am recomandat si eu sa schimbe tot miezul si sa puna un miez de la melett nu vreo chinezarie si nu va avea probleme! Ps. Gasesti miez melett si pe ebay dar si la astia care reconditioneaza turbine, trebuie sa te interesezi. Si inca un aspect important, cand o reconditionezi trebuie sa te asiguri ca cel ce ti o reconditioneaza are aparat de calibrare a actuatorului electronic!

Link to comment
Share on other sites

Acum este in lucru masina, turbina va fi reconditionata in totalitate, cu piese "pe original" nu chinezarii...cel putin asta este afirmatia mecanicului. Din cercetarile pe net si forumuri bmw, am dedus ca singura turbina ORIGINALA a motorului este doar atunci cand masina este noua...odata stricata nu ramana decat speranta ca reconditionarea ei va fi cu succes. Masini care au mers cu turbina ORIGINALA peste 200.000 km am auzit, dar cu turbina reconditionata...cel mai mult am vazut la cineva pe forum cu 60.000 km, inca putin si se apropie de 200.000 :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca exista miez origial mitsubishi sau cel putin nu exista cand am facut-o eu.

Daca erau originale kiturile se bagau toti la reconditionat aceste turbine Mitsubishi.In 2011 cand am reconditionat-o eu erau doar doi ce faceau[reconditionau,curatau]aceste turbine.Am facut peste 50mii cu ea reconditionata,dar daca e sa-mi cada cumpar noua.De schimbat nu se schimba chiar tot in ea si spun 100% ca geometria variabila ramane.

Link to comment
Share on other sites

Daca erau originale kiturile se bagau toti la reconditionat aceste turbine Mitsubishi.In 2011 cand am reconditionat-o eu erau doar doi ce faceau[reconditionau,curatau]aceste turbine.Am facut peste 50mii cu ea reconditionata,dar daca e sa-mi cada cumpar noua.De schimbat nu se schimba chiar tot in ea si spun 100% ca geometria variabila ramane.

Eu am reconditionat-o pe a mea, inclusiv geometria variabila pentru ca a fost rupta la mine.

Link to comment
Share on other sites

Eu am reconditionat-o pe a mea, inclusiv geometria variabila pentru ca a fost rupta la mine.

Te cred dar nu ti-au pus geometrie noua ci tot din o turbina second.Dupa 2saptamani de la reconditionare masina mea nu mai tragea pana in 3000 ture,acelasi simptom inainte de a o reconditiona.Am fost de 3 ori la ei montantat demontat turbina,ba e actuatorul ba e geometria,nici ei nu stiau exact ce are.In final a fost geometria variabila si de aici stiu ca nu se schimba pt ca nu aveau .A trebuit sa le gasesc eu o turbina de la un coleg aici pe forum,ei au platit-o mi-au montat geometria si de atunci merge chiar ok.

Link to comment
Share on other sites

Te cred dar nu ti-au pus geometrie noua ci tot din o turbina second.Dupa 2saptamani de la reconditionare masina mea nu mai tragea pana in 3000 ture,acelasi simptom inainte de a o reconditiona.Am fost de 3 ori la ei montantat demontat turbina,ba e actuatorul ba e geometria,nici ei nu stiau exact ce are.In final a fost geometria variabila si de aici stiu ca nu se schimba pt ca nu aveau .A trebuit sa le gasesc eu o turbina de la un coleg aici pe forum,ei au platit-o mi-au montat geometria si de atunci merge chiar ok.

S-au schimbat multe din 2011 in ceea ce priveste reconditionarea, spun asta pt ca si eu tot atunci am reconditionat-o si intre timp m-am tot informat depre noile aparitii in materie de piese. Parerea mea este ca probleme apar din cauza ca majoritatea celor care monteaza kit-uri sunt neprofesionisti in sensul ca nu au aparate de calibrat actuatorul eloctronic care daca este gresit calibrat nu iti trage masina pt ca nu deschide geometria variabila cand trebuie si cum trebuie (pretext pentru multi meseriasi depasiti de situatie sa spuna ca este stricata partea electronica). Cat priveste geometria variabila nu prea am auzit sa fie probleme (asta nu inseamna ca nu exista cazuri nefericite) motiv pentru care in conditii normale cand nu s-a stricat geometria aceasta se curata. Ce avea mai exact geometria ta de era cu probleme? Te intreb asta pt ca mie mi-a montat gresit carcasa turbinei, un surub bloca geometria si nu deschidea pana la maxim.

Link to comment
Share on other sites

S-au schimbat multe din 2011 in ceea ce priveste reconditionarea, spun asta pt ca si eu tot atunci am reconditionat-o si intre timp m-am tot informat depre noile aparitii in materie de piese. Parerea mea este ca probleme apar din cauza ca majoritatea celor care monteaza kit-uri sunt neprofesionisti in sensul ca nu au aparate de calibrat actuatorul eloctronic care daca este gresit calibrat nu iti trage masina pt ca nu deschide geometria variabila cand trebuie si cum trebuie (pretext pentru multi meseriasi depasiti de situatie sa spuna ca este stricata partea electronica). Cat priveste geometria variabila nu prea am auzit sa fie probleme (asta nu inseamna ca nu exista cazuri nefericite) motiv pentru care in conditii normale cand nu s-a stricat geometria aceasta se curata. Ce avea mai exact geometria ta de era cu probleme? Te intreb asta pt ca mie mi-a montat gresit carcasa turbinei, un surub bloca geometria si nu deschidea pana la maxim.

 

In ian 2013 am reconditionat turbina nu in 2011 cum credeam, m-am uitat acum pe factura.Ai dreptate geometria se strica f rar dar se strica cazul meu.Se deformase f putin si agata nu-si mai facea cursa,fapt pt care baga actuatorul in avarie.Erau zile cand mergea perfect masina si cand se incalzea ramanea blocata ,adica tragea masina doar dupa 2800-3000 ture.Actuatorul da trebuie calibrat cu aparat special asa a fost si cazul meu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.