BMWClub: BMW 2002 1968 - restaurare - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

BMW 2002 1968 - restaurare 1968 retro Alpina

#1 User is offline   zupy349 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 22-March 16

Posted 22 March 2016 - 10:36

Salutare,

Am nevoie de sprijinul vostru..

Am achizitionat recent un BMW 2002 din 1968 pentru a-l restaura.

Momentan caroseria este gata mai putin ca nu este vopsita, si am toate piesele masinii, insa este complet demontata.

Cine cunoaste un mecanic de incredere care sa o monteze, eventual care a mai facut asta? (Motorul este deja montat si complet - 2.0 ~130 cp)

As mai avea nevoie de un electrician care sa reconstruiasca electrica masinii dupa cea veche pe care o am (deci sablonul este complet)

Ma puteti ajuta?

Multumesc frumos,

Stefan
2

#2 User is offline   Radu I 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 839
  • Joined: 03-October 14
  • Gender:Male
  • Interests:BMW e90

Posted 22 March 2016 - 10:49

Este superb modelul. Daca il cobori putin, si ii pui niste jante pe masura, o sa fie o masina foarte frumoasa. Spor la treaba!
0

#3 User is offline   wind-3er 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2005
  • Joined: 04-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Buc
  • Interests:BMW

Posted 22 March 2016 - 10:56

din unde esti ?
-1

#4 User is offline   Alina B 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 133
  • Joined: 17-June 14
  • Gender:Female

Posted 22 March 2016 - 11:44

View Postzupy349, on 22 March 2016 - 10:36, said:

Salutare,

Am nevoie de sprijinul vostru..

Am achizitionat recent un BMW 2002 din 1968 pentru a-l restaura.

Momentan caroseria este gata mai putin ca nu este vopsita, si am toate piesele masinii, insa este complet demontata.

Cine cunoaste un mecanic de incredere care sa o monteze, eventual care a mai facut asta? (Motorul este deja montat si complet - 2.0 ~130 cp)

As mai avea nevoie de un electrician care sa reconstruiasca electrica masinii dupa cea veche pe care o am (deci sablonul este complet)

Ma puteti ajuta?

Multumesc frumos,

Stefan


Felicitari pentru initiativa!!! :goodjob: Cred ca va iesi ceva frumos :rolleyes:
Multa bafta!
0

#5 User is offline   eneh 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 545
  • Joined: 08-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 22 March 2016 - 12:00

Ador modelul 2002, am zis ca o sa ma apuc si eu intr-o zi de unu :).
0

#6 User is offline   zupy349 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 22-March 16

Posted 22 March 2016 - 12:12

Mai e cale luuuuunga si multi bani pe care nu-i prea am momentan, insa pasiunea pentru model si gandul ca voi conduce la apus pe un drum serpuitor o mica bestie, ma incanta foarte tare.

Are 4 jante ATS classic de 7 pe fata si 8 pe spate, dar o sa caut sa o cobor, plus ca are evazarile de la aripi (nemontate inca)

Acum daca as vrea pot sa iau masina cu excavatorul ca e toata desfacuta in afara de caroserie, motor si cutia de viteze, insa abia astept sa gasesc persoanele care se pot ocupa si sa fie si seriosi, la cate probleme mi-au facut anteriorii experti :)

Eu sunt din Bucuresti insa masina inca nu am adus-o aici neavand un garaj unde sa o tin.

Daca stiti mecanici/electricieni priceputi si nu din cei "combinatori" de care stim toti, as aprecia foarte mult..
0

#7 User is offline   GABIVVX1 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 512
  • Joined: 30-March 12

Posted 22 March 2016 - 13:36

Din ce oras esti ?
Cunosc personal pe cineva care masina din poza si acum restaureaza un 1600.

Attached File(s)


0

#8 User is offline   zupy349 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 22-March 16

Posted 22 March 2016 - 15:17

Sunt din Bucuresti.

Daca e pe forum, sau daca poti sa ma pui in legatura cu el sa il intreb lucruri, ar fi perfect.

Vad ca masina respectiva e cu adevarat facuta pt circuit. Eu mi-as dori o combinatie, sa arate clasic, dar suspensiile sa fie mai joase si rotile sa fie late pt ca le am deja. Si apoi o sa ma gandesc daca ii pun si evazarile (flares) la aripi, ca la masina de mai jos. :)

Inca sunt la inceput si nu cunosc foarte multe particularitati si nu am asa multe informatii despre model, insa continui sa ma documentez
0

#9 User is offline   zupy349 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 22-March 16

Posted 28 March 2016 - 12:19

Nimeni nu stie pe cineva de incredere pentru aceste operatiuni?

Momentan cam asta e stadiul..

As vrea sa o fac ori alba cu albastru ori portocalie cu negru mat, ca in pozele de mai jos.. voi ce ziceti?

Attached File(s)


2

#10 User is offline   daniel popa 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 243
  • Joined: 31-July 15
  • Gender:Male

Posted 28 March 2016 - 12:31

alb-albastru, in culorile marcii :-)

Nu stiu cum cred altii, dar pe mine portocaliul ma duce cu gandul la nfs/masini japoneze tunate electronic + nos
2

#11 User is offline   23LKY 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 623
  • Joined: 04-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Focsani

Posted 28 March 2016 - 12:41

Portocalie cu negru mat :). Mai ales ca portocalie a fost de la bun inceput.
Spor la reconditionat! O sa iasa o masina superba.

L.E. Sau, poti s-o lasi cat mai stock cu putinta, adica portocalie simplu, codul original. Ma gandesc ca ar avea valoare mult mai mare, nu neaparat de revanzare ca presupun ca doresti s-o pastrezi. Personal nu-s adeptul modificarilor/stickerelor.

This post has been edited by 23LKY: 28 March 2016 - 12:43

1

#12 User is offline   Dan_316i 

  • Securist
  • Group: Contributors
  • Posts: 4640
  • Joined: 21-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:BMW e36

Posted 28 March 2016 - 13:26

https://www.facebook...ations/?fref=ts

Vorbeste cu Interceptor :)
0

#13 User is offline   zupy349 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 22-March 16

Posted 28 March 2016 - 13:52

Si eu sunt adeptul Stock cat se poate de mult, insa valoarea este si mai mare pentru cele 2 modele alb-albastru si/sau portocaliu/negru - fara stickere, avand si ff multe elemente Alpina deja achizitionate. E de considerat si valoarea masinii dupa reconditionare, insa o s-o fac ca sa o conduc eu (nu ma tenteaza cursele, sau evenimentele sportive), si nu planuiesc sa o vand.

Pentru stock ma gandeam la albastru marin metalizat, care e si in paleta originala de culori (nu stiu daca se aplica si la Retromobil pt ca albastru marin a fost de prin 1969 pus, iar masina e din 1968). Dar am renuntat la idee avand elementele de Alpina. Oricum mai ramane de vazut ce fac. Acum trebuie sa gasesc oamenii care ma pot ajuta fara tiganeala si neseriozitate.

Am pus si 2 poze cu varianta culorii stock (Atlantik Blau) pe care mi-ar placea sa o fac (dar coborata si cu roti late), daca o sa ma razgandesc de la modelul Alpina

Multumesc pentru recomandare, Dan!

Attached File(s)


0

#14 User is offline   alecxciocoiu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 43
  • Joined: 16-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Otopeni

Posted 28 March 2016 - 14:02

Salut. Mai sunt si baietii de la http://www.oldtimer.ro/ Poti sa iei legatura cu ei si vezi daca te pot ajuta. Bafta cu proiectul
0

#15 User is offline   lucianWRC 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2240
  • Joined: 24-January 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 30 March 2016 - 15:56

Cauta o culoare din paleta lu 2002, personal ... portocaliu o prinde cel mai bine
1

#16 User is offline   bartro2 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 654
  • Joined: 17-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Walhalla

Posted 30 March 2016 - 16:26

View PostDan_316i, on 28 March 2016 - 13:26, said:

Vorbeste cu Interceptor :)

+1, a mai umblat la modelul asta.
=edit=, are stopuri patrate? In '68 erau rotunzi. Admisie e pentru carburatoare orizontale vad, astea au fost pe 2002ti. Ce model ai pana la urma?

This post has been edited by bartro2: 30 March 2016 - 16:31

0

#17 User is offline   zupy349 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 22-March 16

Posted 31 March 2016 - 08:54

Super daca a mai lucrat pe modelul asta. I-am scris pe facebook dar nu a raspuns..

Masina are stopuri rotunde, la care am si aripi de gruppe 2 Schweinebacken dar inca ma gandesc daca le pun sau merg pe varianta stock care e mult mai frumoasa. Masina initial a venit cu motorul de 90cp cu un carburator insa cel de la care am achizitionat-o i-a pus alta axa cu came sau a modificat-o (nu stiu care e versiunea corecta nefiind mecanic :)) apoi pus galerie si carburatoare dublucorp. Apoi a inceput sa cam ceara viteza a 5-a si i-a cumparat si cutie Getrag cu 5 viteze. Deci motorul e modificat.
0

#18 User is offline   bartro2 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 654
  • Joined: 17-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Walhalla

Posted 31 March 2016 - 14:46

Un pic de putere in plus nu strica niciodata :)
Ce carburatoare ai la ea? Eu am mers un pic cu Solex PHH40, dar nu prea erau fiabile. Acuma am cumparat un set de Dellorto, le pastrez pentru viitor.
0

#19 User is offline   zupy349 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 22-March 16

Posted 31 March 2016 - 15:38

Pozele cu caroseria sunt in stadiul ei initial, mancata de rugina si vai de ea. Nu am poze cu stadiul actual, insa caroseria e gata si trebuie doar s-o ridic si s-o duc la vopsit. In Austria se facea "facelift" care era foarte dorit in anii 80, la upgrade cu stopuri patrate, insa proprietarul cica nu a gasit stopurile patrate la bani decenti, asa ca a luat tot spatele cu slot-uri rotunde si stop-uri tot rotunde, bandou de crom etc, de aici http://www.bmw02.de/...Hash=e766751825

Ce piese are acum fata de originalul de pe model:
- Pistoane NOS Mahle Racing
- 2 filtre de ulei NOS
- Flansa Alpina
- Filtru Aer Alpina
- Carburi TI dublucorp (vad pe net ca tot Solex ar fi - sper sa nu-mi faca probleme)
0

#20 User is offline   bartro2 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 654
  • Joined: 17-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Walhalla

Posted 01 April 2016 - 08:56

Solex-uri au probleme cu uzura la axe de la clapete, apara un joc, trage aer fals, si atunci este afectat mersul motorului la ralantiu si sarcina mica, si este greu sa le reglezi (AFR, sincronizare).
Am vazut ca unii le au buscat si au remediat problemele.
Dar, sunt si alte carburatoare care sunt bolt-on pe admisie, cum ar fi de la Mikuni (care au cumparat design de la Solex si il au imbunatatit), Weber DCOE, Dellorto DHLA.
Cunosc firma Cahsel - nu as zice ca au preturi mici in general..
Eu mai multe am luat de la Walloth & Nesch, dar si de la Automobile Bavaria.
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro