Jump to content

Check Engine aprins 116i E87


Gen E87

Recommended Posts

Salutare! Am un bmw 116i din 2005 si de ceva vreme am intampinat niste probleme la care nu am raspuns si inainte sa o pun pe tester poate ma puteti ajuta cu niste informatii.

1) Pornind de la nivelul maxim de ulei, parcurg undeva la 300 si ceva de km dupa care se aprinde becul pentru completarea cu 1L. Dupa ce sta masina 1 zi in parcare, nivelul este iar la max dar scade la jumate dupa vreo 10 km.

2) Mi se aprinde check engine, care imi ia toata vlaga masinii, urmat de : "Cruise control failure", "DSC failure"

post-81987-0-63702000-1488996715_thumb.png

Edited by Gen E87
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa ajungi neaparat la diagnoza. Nivelul de ulei nu scade asa dupa 10km, nivelul trebuie verificat pe teren perfect drept dupa ce masina a stat cel putin 15-20minute oprita. Daca mergi 10km, opresti masina si scoti joja nu are nicio relevanta masuratoarea. Ce ai intampinat tu pare mai degraba o masuratoare eronata decat o problema tehnica.

In schimb cu dsc-ul si cruise-ul pot fi mai multe cauze... Din cate am observat la mine daca motorul nu functioneaza in parametri si merge in regim de avarie (Limp mode) nu se mai activeaza nici cruise-ul. Legat de dsc si cruise pot fi mai multe cauza, cu o diagnoza o lamuresti cel mai usor. Din ce oras esti?

Edited by All
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa ajungi neaparat la diagnoza. Nivelul de ulei nu scade asa dupa 10km, nivelul trebuie verificat pe teren perfect drept dupa ce masina a stat cel putin 15-20minute oprita. Daca mergi 10km, opresti masina si scoti joja nu are nicio relevanta masuratoarea. Ce ai intampinat tu pare mai degraba o masuratoare eronata decat o problema tehnica.

In schimb cu dsc-ul si cruise-ul pot fi mai multe cauze... Din cate am observat la mine daca motorul nu functioneaza in parametri si merge in regim de avarie (Limp mode) nu se mai activeaza nici cruise-ul. Legat de dsc si cruise pot fi mai multe cauza, cu o diagnoza o lamuresti cel mai usor. Din ce oras esti?

.,

Sunt din Fetesti. Joja e electrica, verific nivelul din meniul din bord si nu poti sa verifici decat cu motorul pornit... ma gandeam sa nu fie senzorul ala dereglat sau ceva de genul

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ai verificat cablajul? poate ai un fir intrerupt si cand nu face contact iti da eroare, am cautat si eu pe alte forum-uri si patise cineva ceva similar. Nu ai decat sa iei tot harness-ul la rand sa vezi pe unde merge la ecu. Altceva nu am idei...poate e cineva patit sau mai competent pe aici
Link to comment
Share on other sites

Am cautat si eu destul pe net si doar problema cu cablajul am gasit-o.Zicea ca trebuie schimbat cablajul de la motor.Dar cred ca se poate rezolva fara sa il schimb numa trebuie gasit firul care face figuri :)) destul de complicat.Ma gandeam ca se misca ceva ca imi apare cand dau in gropi sau cand pornesc motorul adica cand is vibratile mai mari,atunci se misca firele si nu mai fac contact.Problema e ca unde nu face contact? La ce mufa? Am mai gasit ca undeva la mufa ce intra in ECU dar nu ii sigur
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.