Jump to content

Probleme E46 2.0D 136Cp


Necro

Recommended Posts

Salut. Cred ca am postat bine. Sunt putin disperat ca sa zic asa. Acum o saptamana am cumparat un un E46 - 320D - 100KW - 136CP motor 204 D1 pentru fiul meu si nepricepanduma la diesel ca multi altii cred ca nu am facut o alegere tocmai buna. Cand am fost sa vedem si sa testam ca sa zic asa masina, motorul a pornit si a mers rotund, frumos si fara intreruperi. Am vazut la acel moment ca masina scoate fum cand o turezi dar cel care o vindea ne-a spus ca masina este stata, ca toti care vin sa o vada o pornesc si o tin pornita fara a o scoate la plimbat si ca este normal sa scoata fum pana va fi scoasa la sosea si turata putin. Vanzatorul ne-a asigurat ca nu este nimic grav, ca este diesel si ca isi revine. Placandune masina am cumparato . De a doua zi au inceput problemele. Intrerupe - pleaca in 3 intre 1500 - 1800 rot/min, scoate mult fum cand o turezi si tacane cred eu un injector. Valva EGR am desfacuto la un mecanic care m-a asigurat ca de acolo este problema si avea depunere pe perete de cca. 2-3 mm de calamina. Dupa ce a fost curatata si montata am pornit masina fara a pune racordul acela din teava care vine de la racitorul de gaze la valva EGR. Cand am accelerat nu mai dadea fum pe teava de esapament dar in schimb il scotea pe la racitorul de gaze si in continuare motorul are momente cand intrerupe si merge in 3. Am montat la loc racordul dintre racitorul de gaze si valva EGR dar mecanicul a pus o tabla intre racitorul de gaze si racord zicand ca imi anuleaza EGr ul ca de acolo este problema. Dupa aceasta operatie motorul merge putin mai bine dar continua sa scoata fum atat la relantiu cat si cand este turat, avand in continuare momente cand intrerupe. Am mai observat ca partea din fata a motorului adica in spatele racitorului de gaze este plina zic eu de ulei...dar posibil sa fie si ceva motorina. In interiorul racordului intercooler - EGR este de asemenea ud cu ulei. Mai mult nu am putut vedea pentru ca mecanicul nu a stiut sa desfaca capacul mare de deasupra motorului 1f61e.png Am mai observat de asemenea sub masina doua pete mici de ulei...cred ca se prelinge pe undeva. Am pus link cu doua filmulete ca sa va puteti face o parere. Rog daca stie cineva un mecanic bun in zona Slatina-Olt sa imi spuna si mie. Multumesc anticipat.

https://drive.google...elJzUDlZaXZMWkk

https://drive.google...RGItZDVYRmx4amM

 

https://drive.google...dTQzektOSlpIdG8

Edited by Necro
Link to comment
Share on other sites

Primul lucru, schimba furtunurile de vacuum cu furtun siliconic de la Samco de 3,2mm sau Gates de la orice magazin de piese auto. Sunt necesari 4 m;

Al doilea lucru, schimba filtrul epurator situat pe capacul chiulasei;

Al treilea lucru , schimba retururile si saibele la injectoare;

 

Nu ar strica sa fie curatat si filtrul de pe electrovalva turbo.

 

Dupa, o diagnoza dedicata bmw , de preferinta DIS, in care sa se urmareasca avansul static al pompei de injectie si presiunea turbinei la diferite turatii.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu ti-am recomandat unde sa te duci pe alta retea de socializare dar nu vrei sa intelegi, masina e carpita, modificata sa mearga, iti trebuie un meserias care stie BMW sa ti-o puna la punct, pe forum nu gasesti rezolvare, doar pareri generale care nu te ajuta f. mult. O diagnoza buna iti evalueaza toate problemele.Ai sa alergi la toti nepriceputii sa cheltui o gramada de bani si nervi.
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Toate furtunasele de la vacuum schimbate

Anuleaza filtrul epurator, merge si fara, garantat

Curata filtrele la electovalve, turbo si egr

Egr-ul nu trebuie anulat, nu de acolo este problema si fara tot scoate fum daca motorul merge anormal,se incalzeste mai greu creste consumul si pana in1800rpm e lesinat motorul

Ai un senzor in spatele admisiei pentru preisune turbo, tb curatat

Debitmetrul poti sa-l cureti cu un Contact cleaner de ex. Fara sa pui mana, carpa, surubelnita sau ceva pe el, spalat cu spray si uscat cu jet de aer

Filtru de aer nou

Pe admisia la turbina ai o garnitura de cauciuc care se uzeaza si nu mai etanseaza tubulatura dintre debitmetru si turbina, rezultat trage aer fals si debitmetrul masoara fals volumul de aer

Injectorul cu fir tb sa aiba aprox 100 ohmi pe mufa, mufa se afla pe pompa de injectie, nu functioneaza corect scoate fum miroase intepator, merge prost motorul din experienta mea personala

Exista un test pentru pompa de injectie in DIS, se poate verifica si cu inpa valorile la avans, presiune, debitmetru

 

Schimba mecanicul, este mult prea prost daca nu stie sa demonteze protectiile din plastic.....

 

Merge in 3 trebuiesc demontate injectoarele si verificate, sau ca sa stii care este bulit slabesti pe rand tevile la injectoare si o sa te convingi care este vinovatul, dar banuiesc ca ai furtunele de vacuum sparte si exact asa urat se comporta cand nu lucreaza variabila la turbina....scoate fum si merge in suturi...

 

Deci incepe cu furtunasele de vacuum samd

 

Eu ti-am recomandat unde sa te duci pe alta retea de socializare dar nu vrei sa intelegi, masina e carpita, modificata sa mearga, iti trebuie un meserias care stie BMW sa ti-o puna la punct, pe forum nu gasesti rezolvare, doar pareri generale care nu te ajuta f. mult. O diagnoza buna iti evalueaza toate problemele.Ai sa alergi la toti nepriceputii sa cheltui o gramada de bani si nervi.

 

Alta retea de socializare cica, aici este Bmw Club prietene ce retea de socializare? Parship?

 

Mor pe astia de umbla cu un program piratat intr-un laptop cu windows piratat si care nu stiu sa interpreteze 3 erori

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Acesta este bun: https://www.pieseauto.ro/furtun-intercooler-turbo/furtun-siliconic-samco-cod-produs-vt3b2w-964970095.html ?

Primul lucru, schimba furtunurile de vacuum cu furtun siliconic de la Samco de 3,2mm sau Gates de la orice magazin de piese auto. Sunt necesari 4 m;

Al doilea lucru, schimba filtrul epurator situat pe capacul chiulasei;

Al treilea lucru , schimba retururile si saibele la injectoare;

 

Nu ar strica sa fie curatat si filtrul de pe electrovalva turbo.

 

Dupa, o diagnoza dedicata bmw , de preferinta DIS, in care sa se urmareasca avansul static al pompei de injectie si presiunea turbinei la diferite turatii.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Toate furtunasele de la vacuum schimbate

Anuleaza filtrul epurator, merge si fara, garantat

Curata filtrele la electovalve, turbo si egr

Egr-ul nu trebuie anulat, nu de acolo este problema si fara tot scoate fum daca motorul merge anormal,se incalzeste mai greu creste consumul si pana in1800rpm e lesinat motorul

Ai un senzor in spatele admisiei pentru preisune turbo, tb curatat

Debitmetrul poti sa-l cureti cu un Contact cleaner de ex. Fara sa pui mana, carpa, surubelnita sau ceva pe el, spalat cu spray si uscat cu jet de aer

Filtru de aer nou

Pe admisia la turbina ai o garnitura de cauciuc care se uzeaza si nu mai etanseaza tubulatura dintre debitmetru si turbina, rezultat trage aer fals si debitmetrul masoara fals volumul de aer

Injectorul cu fir tb sa aiba aprox 100 ohmi pe mufa, mufa se afla pe pompa de injectie, nu functioneaza corect scoate fum miroase intepator, merge prost motorul din experienta mea personala

Exista un test pentru pompa de injectie in DIS, se poate verifica si cu inpa valorile la avans, presiune, debitmetru

 

Schimba mecanicul, este mult prea prost daca nu stie sa demonteze protectiile din plastic.....

 

Merge in 3 trebuiesc demontate injectoarele si verificate, sau ca sa stii care este bulit slabesti pe rand tevile la injectoare si o sa te convingi care este vinovatul, dar banuiesc ca ai furtunele de vacuum sparte si exact asa urat se comporta cand nu lucreaza variabila la turbina....scoate fum si merge in suturi...

 

Deci incepe cu furtunasele de vacuum samd

 

 

 

Alta retea de socializare cica, aici este Bmw Club prietene ce retea de socializare? Parship?

 

Mor pe astia de umbla cu un program piratat intr-un laptop cu windows piratat si care nu stiu sa interpreteze 3 erori

 

cum se anuleaza filtru epurator?

Link to comment
Share on other sites

Va salut, sunt membru nou si total paralel cu marca BMW. Sunt aici pentru un prieten care, sa zicem ca are o varsta si nu poate butona.

Are un BMW E46 2.0 100kW, 136cp, din 1998 si cateva probleme tulburatoare:

1. Pe undeva pierde antigel, completeaza cam 1L pe saptamana. Nu se vad urme cum ca ar curge pe sol.

2. Motorul nu merge rotund.

3. Scoate fum.

4. Limp mode, deci lipsa putere. La deal ii e frica ca nu duce masina pana in varful dealului.

Tipul a fost la niste carpaci, care nu au fost in stare sa faca nici macar o diagnoza :|

"Ochiometric", mecanicii au zis:

1. Curata electrovalva turbo.

2. Schimba racordul flexibil.

3. Schimba un injector.

4. Rectifica chiulasa.

5. Curata EGR.

6. Schimba nu stiu ce 2 furtune--- Nu am idee la ce se refera.

 

Ideea e ca omul e la 1000km distanta de mine si nu are niciun ajutor, de aceea vreau sa imi dau tot interesul sa inteleg ce problema are si cum sa o rezolvam.

 

Imi poate spune cineva care este valoarea rezistentei electrice de la bobine?

Exista vreo metoda de self-diagnostic, fara OBD?

 

La masina s-a curatat EGR, electrovalva turbo, schimbat furtun intercooler, schimbat un injector (dar care cel mai probabil e mort, pt ca nu are valoare pe multimetru), s-a schimbat racord flexibil, filtru aer.

 

Eu i-am recomandat sa schimbe senzorul MAF, care ar putea fi rezolvarea unora din probleme, mai putin cea cu pierderea de antigel.

 

PS: M-am uitat in Autodata si la sectiunea motor vad ca apare MAF ca si problema uzuala.

PS2: E pt prima data cand ma interesez pt BMW, deci nu fiti duri la critica!

 

Orice experienta sau opinie e binevenita.

Cu stima.

Edited by Gabriel Vlad
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.