Jump to content

E87 - 2.0 D - Fum alb


Recommended Posts

Salutari,

 

Detin un 120 D din 2006.

 

Am o mica problema cu masina. Intre 1500 si 2000 RPM scoate fum alb (Motor si cald si rece). Cantitatea fumului alb este considerabila. In 10 secunde facusem o ceata de ziceai ca joc in Freddy Kruger. Dupa 2500 de turatii totul revine la normal, nu mai scoate fum alb. In bord, cu contactul pus imi ramane "Check engine" aprins dar dupa pornirea motorului dispare. In mers, dupa 2000 RPM, motorul se comporta de parca nu are putere. Daca ii dau mai mult gaz si trece de 2500 si porneste turbina, totul e ok. La relanti, masina are mici trepidatii facand caroseria sa se miste staga-dreapta, dar indicatorul de turatii nu are joc. Am sa merg cu ea la service, dar as dori sa stiu care ar fi problema, sa nu ma trezesc la service ca zice "inginerul" auto ca trebuie sa schimb tot motorul.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Edited by eminescu83
Link to comment
Share on other sites

Verifica daca nivelul de antigel a scazut. Deobicei, mult fum alb si cu miros deranjant inseamna faptul ca motorul "a luat-o pe antigel", adica posibil garnitura de _chiulasa_ ciupita sau _chiulasa_ crapata sau fisura in blocul motor. Sa speram ca e altceva, totusi...
Link to comment
Share on other sites

Verifica daca nivelul de antigel a scazut. Deobicei, mult fum alb si cu miros deranjant inseamna faptul ca motorul "a luat-o pe antigel", adica posibil garnitura de _chiulasa_ ciupita sau _chiulasa_ crapata sau fisura in blocul motor. Sa speram ca e altceva, totusi...

 

Am primit mai multe sugestii cum ca ar fi turbina...

Link to comment
Share on other sites

Mai poate fi si racitorul de gaze de la EGR spart/fisurat.

O turbina defecta nu are ca efect fum alb. Fumul alb este un semn ca in cilindrii se infiltreaza apa din sistemul de racire.

 

Salut.

Nivelul de antigel nu a scazut nici macar un milimetru.

Nivelul de ulei nu a scazut deloc

 

Dupa 2000 de turatii pana in 2500 trage greu + mici rateuri (parca se gatuie) + fumul alb. Daca am trecut de 2500-2700 de turatii totul revine la normal.

Edited by eminescu83
Link to comment
Share on other sites

Salut! La orice masina Check Engine ramane aprins in bord cand pui contactul, e normal, iar dupa pornire sa dispara.

Incepe asa sa verifici:

 

-injectoarele (vezi ce valori au)

-termoflot-racitor pe unde trece si antigelul (nu trebuie sa se vada impuritati sau sa creasca/scada nivelul ca sa ai o problema, trebuie sa fie extraordinar de mica problema si dauneaza)

-turbina

 

Tu verifica-le pe astea ca in 30 minute le verifici pe toate la un service,e simplu. Daca ar fi de la turbina normal ar trebui sa iasa fum negru, dar mai exista si anomalii in lumea asta si cine stie...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut! La orice masina Check Engine ramane aprins in bord cand pui contactul, e normal, iar dupa pornire sa dispara.

Incepe asa sa verifici:

 

-injectoarele (vezi ce valori au)

-termoflot-racitor pe unde trece si antigelul (nu trebuie sa se vada impuritati sau sa creasca/scada nivelul ca sa ai o problema, trebuie sa fie extraordinar de mica problema si dauneaza)

-turbina

 

Tu verifica-le pe astea ca in 30 minute le verifici pe toate la un service,e simplu. Daca ar fi de la turbina normal ar trebui sa iasa fum negru, dar mai exista si anomalii in lumea asta si cine stie...

 

Imi creste pulsul cand ma gandesc ca ar putea fi injectoarele. Stiu ca nu sunt ieftine. :(

Asa la o turbina mai e cat de cat ok...dar nenoricirile alea...

In fine, va multumesc tuturor de ajutor. Am facut programare la un service pe care l-au recomandat foarte multi si am sa fac un update sa stie si altii pe viitor daca patesc ce am patit eu.

 

Toate cele bune !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Revin cu un update!

 

Injector 1 : +2.92

Injector 2 : -1.47

Injector 3 : -0.92

Injector 4 : -0.28

 

Filtru DPF infundat

 

-----------------------------------

 

Au fost curatate injectoarele

Revizia completa efectuata

Aerisire motor + Antigel

In weekend am sa merg pe DN2 sa ii fac regenerarea la DPF

 

----------------------------------

 

Luna viitoare voi achizitiona 2 injectoare noi BOSCH

Link to comment
Share on other sites

Mda, stiam ca spun bine :hyper:

 

Pai cum au fost curatate injectoarele? Valorile sunt dupa curatare?

 

Am postat cam fara inteles ce am scris mai sus.

Ca sa fiu mai clar, Ce am scris prima data, inclusiv valorile injectoarelor, sunt datele inainte de remediere.

 

Valorile injectoarelor dupa curatare sunt:

 

Injector 1 : 1.01

Injector 2 : -0.94

Injector 3 : -0.71

Injector 4 : -0.48

 

Mecanicii de la BOSCH imi sugerau sa schimb injectorul 1 sau sa il reconditionez (repar). Poate pe viitor. :p

Edited by eminescu83
Link to comment
Share on other sites

pai si tu nu le-ai reconditionat? asta e intrebarea mea? cum ai curatat tu injectoarele diesel, daca nu le-ai reconditionat?

 

Sa stii ca se verifica si la rece, adica acolo vezi valorile reale in principiu.

 

Ma pricep la mecanica auto la acelasi nivel cu rocket science la NASA.

 

Am mers cu masina la BOSCH de pe Alexandriei si am lasat mecanicii sa isi faca treaba. Ce am scris mai sus e ceea ce mi-au transmis ei, dupa ce au terminat.

 

Masinia nu mai scoate fum, trage de minune, nu mai consuma 25L/100km - (acum scot undeva pe la 9.5-10.5)

Link to comment
Share on other sites

Pai au reglat injectoarele, le-au "reconditionat" sa spun asa insa ar fi bine la prima pornire dimineata in primul minut sa pui un tester original bmw (rheingold) si sa vezi valorile la rece, presupun ca alea erau valorile la cald, injectoarele 1-2 au o valoare mai ridicata, in principiu nu are rost sa cumperi doar un injector nou, ori cumperi cel putin 2 injectoare noi, ori cauti la dezmembrari sa aiba valoare sub 0.5.

 

Insa sfatul meu este sa le lasi in pace deocamdata, daca nu scoate fum, nu trepideaza, nu ai pierderi motorina pe la injectoare (pierdere compresie), nu lua nici un injector. Daca merge masina las-o asa deoarece s-ar putea sa nu mai ai pe viitor vreo problema la ele si incepi sa bagi bani degeaba in ea acum.

 

Bafta!

Edited by WIN60
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.