BMWClub: X1 23d E84 - BMWClub

Jump to content

  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

X1 23d E84 inca un cazan Rate Topic: ***** 1 Votes

#21 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5414
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 02 September 2018 - 16:53

Si am revenit, consum final 7.8 am plecat cu 8 din Lefkada drumurile pe acolo au saltat consumul de la 7.2 cat era la sosire la 8.Impresii:
-Motorul - foarte zgomotos , vad ca vine fara izolatie capota de fabrica sa vad cum rezolv asta, masina incarcata 2 adulti si 2 copii plus multe bagaje gafaie in mod evident in urcarile de pe autostrazile din Grecia, aparent pare sa se miste mai bine undeva sus in ture din nou comparatia este cu 2.5 6 in linie de doar 192 cai dar pe o caroserie mult mai usoara.
-Cutia - sincer nu ma inteleg de loc cu ea decat in DS(sport) am observat 2 probleme= schimbare 2 in 3 cu soc sau tarzie cateodata, cuplare in R cu soc dupa ce opresc masina si o las o ora sau doua dupa aceea merge ok, cred ca mai trebuie reglat ceva pe la selectorul de la cutie.

-Tinuta de drum - nu stiu ce sa zic inca mai ne cunoastem masina se inclina destul de mult in viraje dar paradoxal este rigida

La capitolul probleme mai am discuri fata ovalizate, si o mica vibratie cand virez pe loc posibil sa fie normala nu imi e clar.A conducte servo sau AC din fata motorului ruginite rau, de schimbat.

A sa nu uit , scuturile termice evacuare sunt praf, o sa le schimb anul asta cat de curând. pe langa ele ceva rugina de suprafata,noroc ca am de la urs ramasa ceva vopsea si ceara sa dau pe acolo :D

This post has been edited by alex230ro: 02 September 2018 - 16:56

0

#22 User is offline   calinus68 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1496
  • Joined: 17-July 16

Posted 02 September 2018 - 16:56

Ce sa reglezi la cutie e pe electric, crezi ca e Dacia, faci schimbul de ulei si filtru.
0

#23 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5414
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 02 September 2018 - 16:57

Uleiul si filtrul sunt schimbate. Asta https://www.newtis.i...mission/I3N1aEY Simptomul e ciudat si apare doar dupa ce se merge 300 400 km sau in conditii de caldura excesiva(Lefkada - peste 36 grade urcat pante) ma gândesc ca se incalzeste ceva pe acolo si nu ai place D cupleaza perfect.Am folosit la schimb ulei original BMW au intrat 9 litri parca in final, eventual reverific nivelul in cutie .
Edit: cum am zis nu am resetat nimic la cutie iar parerile sunt impartite unii spun ca la schimb nu reseteaza decat daca apar problme altii reseteaza si precizeaza ca , cateva sute km cutia se va comporta mai ciudat, in cazul meu plecând in vancanta nu am mai resetat ramanand sa vedem la intoarcere ce si cum.Revenind = trebuie sau nu resetat in cutie adaptii si ce mai e pe acolo?

This post has been edited by alex230ro: 02 September 2018 - 17:03

0

#24 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5414
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 08 September 2018 - 17:08

resetat cutie totul e ok acum.cu ocazia schimbului de distributie am stricat un https://www.realoem....469#51777171004 , aparent se prinde cu un pistol de nituri, mai special?unde gasesc asa ceva ? :)
0

#25 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5414
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 29 September 2018 - 09:11

Mi=am luat Carly,cu tot ce trebuie licenta adaptor :) la diagnoza apare o eroare pe HVAC= 009C53 EH(LIN)/PTC Heaters/PTC(LIN)Rear air valve engine center console left motor adress 1Chex/Motor stratification rear left/reserve 2. Are cineva idee la ce se refera? Masina a avut schimbat motorasul de la clima din ce am vazut in istoric .
0

#26 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5414
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 09 October 2018 - 07:46

A "resoftat" cineva cutia 6HP19 ? mai exact cu cei de la https://www.xhpflashtool.com/en/ vad ca au si prin Romania dealeri.
As mai vrea sa adaug o izolatie la capota de fabrica se pare ca nu gasim asa ceva , totusi vazusem undeva un cod pentru izolatia pe original.Daca stie cineva mai multe poate imi spune si mie.
0

#27 User is offline   MariusFR 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 122
  • Joined: 20-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 09 October 2018 - 08:02

Izolatie capota originala nu exista, am vazut pe Forumul din America ceva adus din China, sau poti pune de seria 1, am inteles ca merge cu ceva modificari. Cutia cum mai merge dupa reset?
0

#28 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5414
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 09 October 2018 - 08:10

Cutia merge mult mai ok, inca trebuie sa ma obisnuiesc cu ea, in D schimba cam lent din punctul meu de vedere si tine motorul prea subturat, daca ar fi dupa mine in DS as merge tot timpul. as incerca de mai sus cu comentariile

Stage 1
This Stage 1 file helps, to cure a lot of the issues, the N47 engine is suffering from, when paired with an Automatic transmission. Your Torque Converter clutch will now grab immediately after lift of in 1st Gear. This helps economy and get's rid of the "rubber-band" feeling, when accelerating from a stop. Shift Points are changed in all modes, to give you a more lively driving experience and to help disguising the Turbo-Lag in the lower rev range. In manual mode, you will notice 50% shorter shift times and quicker, rev-matched downshifts. You will love to drive in manual mode in the future.

Current Version: V1.0
Version: V1.0
- Gear Display in Dash in all Modes (D1..D6, S1..S6, M1..M6)
- Reworked shiftmaps in all modes. (D/S/M, Uphill, Downhill driving)
- Torque Converter Clutch closes immediately after lift off in 1st gear
- Quicker shifts overall, while retaining full factory smoothness
- Raised Auto-Shift RPM in D (4300), S (4500) and M (4900) - aici as lasa D-ul la 2800 3000 rpm
- Slightly raised minimum RPM in 5th/6th gear to reduce engine/drivetrain drone
- 50% faster shift times on all shifts in Manual mode (400 ms -> 200 ms)
- Rev - Matched (Throttle Blip) downshifts in Manual Mode
- Removed stock TQ Limit (Stock Limit: 465 Nm) - NU
- True Manual mode (no-upshift at Redline in M Mode) - NU

in ce zic ei eu cel mai mult am sesizat "rubber-band" feeling, when accelerating from a stop.

Mai studiez :)
0

#29 User is offline   anania 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 60
  • Joined: 31-May 17

Posted 09 October 2018 - 10:03

Nu suna rau descrierea pentru Stage 1. Daca mai afli ceva informatii/pareri despre ea, sa pui si aici, te rog. Parca m-ar tenta si pe mine sa o incerc. Tot pe E84 23d.
0

#30 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5414
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 09 October 2018 - 15:18

am intrebat , vor 1300 lei pentru resoftare cutie. cred ca iau eu aplicatia si cablu si ies la jumatate :)

This post has been edited by alex230ro: 09 October 2018 - 15:22

0

#31 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5414
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 28 January 2019 - 09:48

Bun as vrea sa fac:
- curățare admisie
- schimb ulei cutie transfer
Recomandari unde as putea face asta?
Pe lista ar urma
-retrofit cruise control
-soft cutie automata,am găsit un coleg care lucrează cu xhp iar prețul e ok.
Între timp am verificat și cutia cu cei de la Automatico că sa fiu eu liniștit ,totul e ok.

This post has been edited by alex230ro: 28 January 2019 - 09:49

0

#32 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5414
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 02 February 2019 - 19:11

Am făcut operațiunile de mai sus.Admisia era relativ ok s a simțit o mica schimbare la turație mica.

This post has been edited by alex230ro: 02 February 2019 - 19:16

0

#33 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5414
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 12 February 2019 - 19:32

Resoftat :
fabrica - 201 cai si 393 Nm

cu soft- 234 cai si 436 Nm

Urmeaza : discuri si placute fata , placute spate, tampoane motor,soft cutie :)

Mai la primavara - rezolvat cu toate pietricelele si zgarieturile

Attached File(s)


This post has been edited by alex230ro: 12 February 2019 - 19:34

1

#34 User is offline   Cristian.O 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1435
  • Joined: 05-October 09
  • Gender:Male
  • Location:targu mures
  • Interests:B.M.W.

Posted 12 February 2019 - 20:27

Să o alergi cu plăcere!!ai vrut tu o remapare mai soft?🙂sau atât s-a putut în condiții decente de fiabilitate.
0

#35 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5414
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 12 February 2019 - 20:42

Mersi, eu am vrut sa stau sub cei 450 Nm suportati de cutie si cat mai aproape de 230 cai
0

#36 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5414
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 February 2019 - 10:49

Discuri si placute fata si placute spate schimbate saptamana trecuta.
Luna viitoare ajung si la tampoane soft cutie, apoi revopsit capota, spoiler= ciuruite de pietre si o usa zgariata/infundata.
Resetat duminica trecuta consumul - pe bord zice 8.9 daca nu ma insel , trafic mixt dn1 si oras plus dimineata vreo 10-15 min stat pe loc :) acceptabil in aceleasi conditii 2.5ul se ducea catre 11.5
edit - si cruise control ar mai fi pe lista dar pare greu de gasit

This post has been edited by alex230ro: 23 February 2019 - 10:59

0

#37 User is offline   mraz 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 122
  • Joined: 28-April 18

Posted 25 February 2019 - 17:29

View Postalex230ro, on 02 September 2018 - 16:53, said:


-Tinuta de drum - nu stiu ce sa zic inca mai ne cunoastem masina se inclina destul de mult in viraje dar paradoxal este rigida



Am venit cu a unui prieten din Germania, si paradoxal, mi s-a parut ca statea neasteptat de bine in curbe la viteza mare. Ce-i drept avea suspensie sport a lui, tu ai normala
ma gandesc ?
0

#38 User is offline   dan.l 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 343
  • Joined: 21-August 15
  • Gender:Male

Posted 25 February 2019 - 18:18

Ai runflaturi? E diferența mare intre runflat și anvelope normale, mașina fiind grea, se simte in curbe ca se înclină mai tare cu cele normale. Dar și scutură mai tare, ce-i drept...

This post has been edited by dan.l: 25 February 2019 - 18:19

0

#39 User is offline   Saylor Man 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 287
  • Joined: 26-March 16
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 25 February 2019 - 20:27

View Postalex230ro, on 09 October 2018 - 07:46, said:


As mai vrea sa adaug o izolatie la capota de fabrica se pare ca nu gasim asa ceva , totusi vazusem undeva un cod pentru izolatia pe original.Daca stie cineva mai multe poate imi spune si mie.


De asta ce parere ai ?
0

#40 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5414
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 February 2019 - 21:00

View Postmraz, on 25 February 2019 - 17:29, said:

Am venit cu a unui prieten din Germania, si paradoxal, mi s-a parut ca statea neasteptat de bine in curbe la viteza mare. Ce-i drept avea suspensie sport a lui, tu ai normala
ma gandesc ?

Pai odata suspensie normala- cred, apoi cauciucuri normale. Ar mai fi de mentionat ca am comparat cu masina avuta inainte care avea suspensie sport de fabrica plus bari intre amortizoare fata si spate.Cu masina merge un general sotia iar ea s-a declarat foarte multumita de comportamentul masinii.


@Saylor Man, nu pot deschide linkul dar oricum m-am obisnuit/resemnat cu zgomotul si vibratiile motorului
0

Share this topic:


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro