BMWClub: f30 328i vs e92 325xi - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

f30 328i vs e92 325xi

#21 User is offline   Masti 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 54
  • Joined: 22-November 18

Posted 16 May 2019 - 13:59

View PostScrupix, on 16 May 2019 - 08:29, said:

Salut,

Am cautat eu de curand (intr-un final am reusit sa gasesc ceva ok) si printre ele am dat si de asta.
Ai grija cu ea ca are de fapt peste 227.000 km, iti atasez conversatia cu el, am cerut VIN-ul, l-am bagat pe RAROM si la ultimul itp prin august 2018 avea undeva in jur de 220.000km parca, dupa care i-am scris si mi-a raspuns ceea ce vezi.

Eu te sfatuiesc ca in prima faza sa verifici pe rarom deoarece e cel mai la indemana, apoi incepi orice alte verificari, autodna, etc.


Exact de tipul asta de oameni imi este frica si incerc sa fug. Desi masina nu este un chilipir si va scadea si mai mult datoria normelor de poluare. Bine, nu stiu cat si cum ne va afecta pe noi pentru euro 5 in urmatorii 5 ani.


View PostSyncro, on 16 May 2019 - 11:46, said:

Salut,

Iti spun experienta mea, poate te ajuta cu ceva. Detin un F31 automat 328xi, N20, 93.000 km pe care l-am cumparat la 85.000 km fara frica, stiind de problemele de care se plang cativa cu motorul N20, insa i-am schimbat distributia imediat cum a intrat in posesia mea. O mica dezamagire este consumul, ma asteptam la un 15-16%, insa in zilele aglomerate din Bucuresti, imi consuma chiar si 20%. Alta mica problema pe care o am acum este cu amortizoarele electronice. Mi s-a recomandat sa le schmb si sunt destul de scumpe (in jur de 2400 lei unul) si solutii aftermarket nu exista.

In afara de asta, performantele motorului m-au impresionat de la prima plimbare, nu as putea sa fac o comparatie cu 325xi, nu am mers cu acest motor, insa, fata de 320 este total alta masina. Mult mai sportiva, mai agila, cobor mereu cu un zambet tamp pe buze. :)

Cred ca ar trebui sa iti faci o lista de prioritati si raspunsul ca veni de la sine. Te intereseaza caii putere, consumul, costurile de intretinere (sigur sunt mai mici pt 320) etc.


Multumesc pentru ca ai impartasit cu noi experienta ta. Presupun ca este automat. Un prieten are f30 328i luat cu 15.600euro, acum un an de zile cu 195k KM. Masina a fost intretinuta maniacal, lui ii arata consum 11-13%, mers mai mult seara, deci diferentele nu sunt neaparat mari.

Imi este frica ca diesl va fi interzis si la noi si nu as vrea sa dau banii aiurea pe o masina de care ma pot folosi 1-2 ani. In acelasi timp, motorul pe benzina il gasesc mai silentios si rafinat, chiar daca n47 are common rail, tot se mai aude din acel "fier pe fier" sunet de la diesel.


https://www.olx.ro/o...bo-IDbEVNa.html este la vanzare de anul trecut

This post has been edited by Masti: 16 May 2019 - 14:09

0

#22 User is offline   Syncro 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 24
  • Joined: 26-January 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 16 May 2019 - 14:07

Am uitat sa spun ca pompa de benzina la N20 este cam galagioasa, daca ridici capota poti sa juri ca e un motor diesel putin mai silentios :))
0

#23 User is offline   deeJayOg 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1195
  • Joined: 08-May 17
  • Gender:Male

Posted 16 May 2019 - 15:01

O să tot mergi bine mersi cu Diesel Euro 5 și 6 multă vreme de acum înainte.
1

#24 User is offline   Exilong999999 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 277
  • Joined: 11-January 19

Posted 16 May 2019 - 15:34

Din moment ce in 2019 se mai fabrica masini diesel fii sigur ca nu va fi interzis in urmatorii ani.. si daca va fi cel mai probabil asta se va intampla in Germania, Suedia si tari de genul, nicidecum Romania.
0

#25 User is offline   Magnusy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1045
  • Joined: 04-November 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 16 May 2019 - 15:38

View PostSyncro, on 16 May 2019 - 14:07, said:

Am uitat sa spun ca pompa de benzina la N20 este cam galagioasa, daca ridici capota poti sa juri ca e un motor diesel putin mai silentios :))


Nu cred ca pompa de benzina cat injectoarele in sine tacane destul de tare ca un mini-deasel.. asa e si la n55.. Se intampla din cauza faptului ca sunt sub inalta presiune pentru eficientizarea consumului
0

#26 User is offline   Syncro 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 24
  • Joined: 26-January 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 16 May 2019 - 16:00

View PostExilong999999, on 16 May 2019 - 15:34, said:

Din moment ce in 2019 se mai fabrica masini diesel fii sigur ca nu va fi interzis in urmatorii ani.. si daca va fi cel mai probabil asta se va intampla in Germania, Suedia si tari de genul, nicidecum Romania.


De aceeasi parere. Mai mergem 10 ani lejer pe diesel, mai ales ca ne place mult. :)
0

#27 User is offline   Cicerone 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 16
  • Joined: 11-May 19

Posted 16 May 2019 - 17:05

Despre motorul 2.8i iti spun sigur ca dupa 2015 s-a rezolvat problema ce o avea si sunt super motoare.
Iti spun cu siguranta asta,m-am documentat pe forumurile de afara,in special pe cele din U.S gasesti multe detalii.
Bafta la cautari
0

#28 User is offline   Magnusy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1045
  • Joined: 04-November 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 16 May 2019 - 17:07

View PostCicerone, on 16 May 2019 - 17:05, said:

Despre motorul 2.8i iti spun sigur ca dupa 2015 s-a rezolvat problema ce o avea si sunt super motoare.
Iti spun cu siguranta asta,m-am documentat pe forumurile de afara,in special pe cele din U.S gasesti multe detalii.
Bafta la cautari


vezi ca versiunile din US sunt diferite fata de cele de la noi

EDIT: de exemplu, modelul meu are cateva zeci de cai mai multe in state

This post has been edited by Magnusy: 16 May 2019 - 17:07

0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro