BMWClub: Motor B47 - 190hp - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Motor B47 - 190hp

#1 User is offline   Creed 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 66
  • Joined: 28-August 13
  • Gender:Male
  • Location:București

Posted 20 September 2019 - 18:55

Salut, ce părere aveČ›i de noul motor Diesel de 2L Č™i 190hp , indicativ B47 ?
Eu mi-am luat un F30 cu acest motor Č™i vreau sa Č™tiu de la cei ce îl au de mai mult timp ce părere au despre el ca fiabilitate , dacă au întâmpinat ceva probleme . Mai exista “problema” DistribuČ›iei ca in cazul N47 ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#2 User is offline   Mircea-Si 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1809
  • Joined: 12-July 11
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Interests:BMW

Posted 20 September 2019 - 19:28

e fiabil de te ia greata
cati km are?

This post has been edited by Mircea-Si: 20 September 2019 - 19:28

-5

#3 User is offline   pedro_nr1 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 74
  • Joined: 08-May 18
  • Gender:Male
  • Location:Paris

Posted 20 September 2019 - 20:01

Intretinut corespunzator e un motor de nota 10+. Detin acest motor pe un F30 LCI 2015, am acum 92500km si merge exact ca unul nou nout !

Bafta !
1

#4 User is offline   mkdan2004 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 227
  • Joined: 16-November 17

Posted 20 September 2019 - 21:48

Un singur cuvant: EGR. Schimbat pe garantie la F15 si pe recall, la F25. Ambele cu B47.
0

#5 User is offline   wolfenstein99 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1003
  • Joined: 26-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Masini

Posted 20 September 2019 - 21:57

EGR se schimba pe recall cam la toate motoarele diesel BMW (N47, N57, B47, B57); practic e o problema de proiectare a EGR, nu a motorului.
2

#6 User is offline   seaman 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1149
  • Joined: 06-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BIHOR

Posted 21 September 2019 - 08:07

"Noul motor B47" are deja 5 ani. Pare sa nu mai aiba probleme cu distributia ca N47 si e ceva mai silentios .
0

#7 User is offline   pedro_nr1 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 74
  • Joined: 08-May 18
  • Gender:Male
  • Location:Paris

Posted 21 September 2019 - 12:47

Exact, racitorul de gaze a fost schimbat si la mine gratis !

Informatie foarte utila de la BMW oficial : daca ultimul grup de 2 cifre din terminatia seriei/numarului scris pe racitor este 10 sau mai mic de 10 atunci aveti sau veti avea recall pt schimbare, daca e mai mare de 10 inseamna ca racitorul a fost schimbat si nu mai necesita inlocuirea lui.

La mine cand am fost la recall nu l au mai schimbat deoarece este 13, asta insemnand ca a fost deja schimbat ... si da, a fost schimbat exact dupa cateva zile dupa ce am cumparat masina de la reprezentanta BMW, pt ca recipientul cu lichid de racire se golea la aproape 200km rulati.


Ca sa intelegeti mai bine despre care grup de 2 cifre este vorba am atasat o poza ... marind poza se poate observa ca sub numarul din dreapta sus apare mai jos cu o linie un grup format de 2 cifre, in cazul pozei (09) !



Posted Image
1

#8 User is offline   pedro_nr1 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 74
  • Joined: 08-May 18
  • Gender:Male
  • Location:Paris

Posted 21 September 2019 - 15:42

 Mircea-Si, on 20 September 2019 - 19:28, said:

e fiabil de te ia greata
cati km are?


Te rog frumos, ce ar fi sa te abtii din a da indicatii eronate ? Detii acest motor si pe tine personal te a luat greata ? sau vb. din auzite ?

E plina lumea de invidiosi care conduc masini din 1900 toamna si au pretentia ca la stiu pe toate.
1

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro