Jump to content

Am nevoie de ajutor... 😭😭😭


M. I. F

Recommended Posts

Salut am cumpĂŁrat acum 3 sĂŁptĂŁmâni um bmw f10 530d din 2011 cu 60k km, mergea perfect nici-un zgomot s-au smacitura dupĂŁ 3 sĂŁptĂŁmâni ĂŽn care am parcurs 800km a ĂŽnceput sa nu pot merge ĂŽn ® doar turat la 2000 de ture p/m și la (D) ĂŽnainte smaceste foarte tare și ĂŽn timpul mersului.

Fiind ĂŽncĂŁ ĂŽn garanție am dus-o la ei, ce ar putea fi? Ceva grav?

Va mulțumesc anticipat...

Link to comment
Share on other sites

Daca zici ca trebuie turata la 2k pentru a pleca in R asta e simptom de presiune insuficienta a uleiului din cutie.

La cutiile 6HP26, 6HP28, 6HP32, 6HP34 problema asta se trage de la o garnitura care se crapa.

Smuciturile in D sunt partial de la aceeasi garnitura la care se mai adauga inca 4 garnituri care in timp se taseaza si nu mai fac contactul corect intre mecatronic si cutie astfel scapa ulei pe langa ele. Aceste garnituri tin presiunea uleiului in ambreiaje.

Tot ce am zis mai sus se aplica la 6HP adica cutia cu 6 viteze.

 

La f10 din ce stiu eu ai cu 8 viteze. Probabil e cam aceelasi principiu ca la cea cu 6 viteze. Nu am desfacut cutie 8hp70.

La cutia cu 6 viteze toata lucrarea costa cam 1000 lei piesele (baie ulei + suruburi + manson mufa, 7l ulei, garnituri) Schimbul garniturilor rezolva smuciturile din 1-2 2-3 3-4 si socurile N-R R-N

 

 

Va rog daca am gresit cu ceva corectati-ma dar fara arogante si "profesori". va multumesc

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca zici ca trebuie turata la 2k pentru a pleca in R asta e simptom de presiune insuficienta a uleiului din cutie.

La cutiile 6HP26, 6HP28, 6HP32, 6HP34 problema asta se trage de la o garnitura care se crapa.

Smuciturile in D sunt partial de la aceeasi garnitura la care se mai adauga inca 4 garnituri care in timp se taseaza si nu mai fac contactul corect intre mecatronic si cutie astfel scapa ulei pe langa ele. Aceste garnituri tin presiunea uleiului in ambreiaje.

Tot ce am zis mai sus se aplica la 6HP adica cutia cu 6 viteze.

 

La f10 din ce stiu eu ai cu 8 viteze. Probabil e cam aceelasi principiu ca la cea cu 6 viteze. Nu am desfacut cutie 8hp70.

La cutia cu 6 viteze toata lucrarea costa cam 1000 lei piesele (baie ulei + suruburi + manson mufa, 7l ulei, garnituri) Schimbul garniturilor rezolva smuciturile din 1-2 2-3 3-4 si socurile N-R R-N

 

Dimpotriva, bravo penrru efortul de a explica ce ai inteles!

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

In Pitesti unde poti fi contactat, sa te consult intr-o problema cu o cutie?

Poti spune aici ce priblema ai. Eu doar nu suport meseriasii care cer pe un schimb de ulei la cutie 16-17 mil si pe cei care spun ca atunci cand smuceste sau da suturi mai bine iei alta sh.

Link to comment
Share on other sites

Inainte sa te duci cu ea la mecanic verifica daca ai ulei cat trebuie.

Cu motorul pornit cutia sa aiba temperatura intre 40-50°c desfaci busonul de umplere si daca nu curge nimic. Completezi pana incepe sa picure ca un fir subtire, pui busonul si faci proba. Operatia asta costa sub 120 lei (1 litru ulei zf)

 

Temperatura e critica. NU desfaci daca depaseste 50°c

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.