Jump to content

Recommended Posts

Problema cea mai mare este lipsa bunului simt in relatia cu clientul... Recunosc ca am un BMW si nu un Rolls Royce dar cred ca oamenii de la AB ar trebui sa-si dea seama ca painea lor e platita de noi si meritam ceva maimult respect...aia care le platim salariul sa aiba ce da de mancare copiilor acasa. Poate ca aveam Dacii sau orice masina ieftina dar atata timp cat eu ii platesc painea ma astept sa fie profesionisti si atat...

 

Asta mi se pare o abordare gresita si un pic deplasata."Le platesti painea".

Nu le platesti tu nimic.Daca masina este in garantie, BMW-ul plateste pentru eventualele reparatii.Daca masina este sh atunci platesti pentru serviciile pe care le ceri.Nu te obliga nimeni sa te duci la ei la service, sa "le platesti painea". :)

Nu stiu, mi se pare total gresita abordarea, desi ai intampinat tot felul de dificultati si probabil ai dreptate.Injuraturile si comportamentul de jungla nu pot rezolva o problema mai repede.

Nu stiu de ce toata lumea se asteapta ca ei sa isi schimbe atitudinea cand sunt injurati ca la usa cortului, si personal si pe forum.

Daca eram in locul lor nu inghiteam asa ceva, ti-as fi facut "viata" si mai grea. :lol:

 

 

Bavaria, masina mea e cumparata de la ei din Romania si crede-ma puteam sa imi iau orice masina doream eu in banii aia... deci, le platesc painea si pe de alta parte faptul ca mie imi place BMW nu trebuie sa le dea lor prilejul sa ma trateze ca pe un papagal care sa stea la coada lor si ei sa se gainateze pe mine... Deci, atata timp cat conduc un bmw si cumpar piese si servicii de la BMW cu atat mai mult ar trebui sa fie respectuosi si macar sa demonstreze ca ei vor si din diverse motive nu pot... sentimentul pe care il ai in fata lor este ca nici nu vor sa te ajute si nici nu pot... Si apropos, nu e o scuza, dar e valabil in toata Romania asta... Nu prea stim sa tratam clientii si de aia serviciile sunt muci...

Link to comment
Share on other sites

Chiar nu le iau apararea, uneori insa trebuie sa astepti deoarece banuiesc ca nu esti singurul de acolo cu probleme.

Injuraturile si aroganta asta, "va platim painea", nu cred ca ajuta la ceva bun.

Este doar parerea mea, uneori trebuie sa te pui si in locul lor.Nici tu nu ai reactiona foarte bine la firma unde lucrezi daca ai face o greseala si clientul te-ar injura sau te-ar alerga cu o bata.

Link to comment
Share on other sites

Chiar nu le iau apararea, uneori insa trebuie sa astepti deoarece banuiesc ca nu esti singurul de acolo cu probleme.

 

 

Normal ca nu esti singurul din service, dar una e sa ti se zica: " domnule, in 5 zile e gata masina" si sa fie gata intr-o luna si alta e sa ti se zica din start "domnule intr-o luna e gata" si atunci iti usurezi viata imprumutand o masina de exemplu si scutindu-te de telefoane inutile si nervi.

Link to comment
Share on other sites

daca ai face o greseala si clientul te-ar injura sau te-ar alerga cu o bata.

 

din tot ce s-a relatat pe topicul asta , majoritatea au apelat cu buna credinta la serviciile lor, ulterior nu si-au mai dorit nici o colaborare din diverse motive . Cum definim politica asta ? vino la noi macar o data si ai sa vezi de ce ne evita toata lumea :)

 

ps ..in Ro am observat ca un prestator de servicii recunoaste f greu ca a gresit sau ca ceva nu a decurs normal si corect . De multe ori sfideaza logica si ridica din umeri , daca mai revii la service e fix problema ta si nu a lor . Si faptul ca au acordat lui Pole un tratament preferential nu-mi pare un succes . Transparenta asta trebuie aplicata tuturor . In toate reprezentantele in care am fost eu afara am fost invitat la masina sau poftit intr-o sala de unde vedeam ce se executa la masina

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

Aia este o magarie.Sa tratezi posesorii de BMW in functie de masina pe care o conduc, de cati bani au, de cata gura au facut,..etc.

Eu asta nu inteleg si nimeni se pare ca nu are un raspuns.De ce sa te mai duci iar la service-ul ala dupa ce ai avut atatea experiente negative?

Exista si MHS, exista si in Pitesti unul, Brasov,..etc.

 

daca ai face o greseala si clientul te-ar injura sau te-ar alerga cu o bata.

 

Si faptul ca au acordat lui Pole un tratament preferential nu-mi pare un succes . Transparenta asta trebuie aplicata tuturor .

intr-o tara civilizata e un serviciu normal...

 

Bata? :)

Link to comment
Share on other sites

Da, nu este placut si nici profesional din partea lor.Din cauza asta trebuie actionat ca atare, reclamati la manageri, daca nu se rezolva, in Germania.Daca nici asa nu se rezolva, singura solutie este evitarea service-ului respectiv.

 

Parca suna mai bine "AUTOMOBILE BAVARIA nu a reusit sa imi rezolve problema" decat "Nea' Chirita de la colt mi-a reparat masina si acum nu mai merge".. Inca nu am intrat in contact cu AB (si normal ca nu-mi doresc), dar daca va trebui sa aleg intre AB si Nea' Chirita.. aleg AB. Din pacate observ (din ce citesc aici) o asemanare intre AB si sistemul de sanatate public romanesc. Tot din pacate unul e privat si altul e public.. Tot din pacate, AB detine un fel de monopol. Daca ar avea ceva concurenta sunt sigura ca ar oferi mai mult. S-ar lupta un pic pentru clienti.

Link to comment
Share on other sites

Chiar nu le iau apararea, uneori insa trebuie sa astepti deoarece banuiesc ca nu esti singurul de acolo cu probleme.

Injuraturile si aroganta asta, "va platim painea", nu cred ca ajuta la ceva bun.

Este doar parerea mea, uneori trebuie sa te pui si in locul lor.Nici tu nu ai reactiona foarte bine la firma unde lucrezi daca ai face o greseala si clientul te-ar injura sau te-ar alerga cu o bata.

 

 

Pai ei mi-au promis masina in 4 zile (daca nu ma insel am adus-o marti si trebuiau sa mi-o dea vineri) si apoi, dupa acest termen am mai stat inca vreo 10 zile pana am inceput sa dau telefoane pentru ca deja ma saturasem de asteptat... dupa care dupa multe telefoane si alte cateva zile am ajuns la ei la service unde am mai stat o ora dupa o hartie care trebuia sa ajunga in 5-10 minute... pana in acest punct (deci intarziere muuuuult peste ce au promis plus o ora de stat acolo cuminte fara nici o vociferare, doar studiind cataloage si oferta magazinului de accesorii si toale) nu am zis nimic... dupa ce mai era de zis...:)

Link to comment
Share on other sites

Este total neeleganta atitudinea asta de gen "le platesc painea" .

 

este o atitudine neeleganta, in cazul unui client care nu s-a bucurat de tratamentul de 2 lei, din partea AB. si sunt sigur ca sunt si din astia. dar in cazurile descrise mai sus, e o atitudine normala, chiar prea pacifista. adica e frustrant ca pe banii tai sa primesti servicii de rahat, si e si mai frustrant, ca nu ai de unde sa alegi. si asta e valabil la orice reprezentanta, fie ea si dacia.

Link to comment
Share on other sites

previzibil. :)

 

in primul rand, discutam de atitudinea neeleganta a unui client, fata de o companie. nu trebuie sa-mi repar masina la AB ca sa stiu asta. :lol:

 

si da paul, mi-am reparat. recunosc, nu-mi mai repar la ei, desi piesele tot de acolo mi le cumpar. mi se pari putin cam scumpi (manopera ma refer), pt masina mea actuala, care e din 99. repet, piesele tot de acolo mi le cumpar. si da, am tot dreptul sa emit o parere, chiar daca n-am avut neplaceri cu ei, dar daca i-as lauda, as fi putin subiectiv, deoarece am cunostinte inside.

 

iar ce spuneam eu mai sus, poti s-o iei la modul general. nu neaparat AB. adica daca mergi la un restaurant,si esti nemultumit de mancare, poate primesti desert din partea casei. in niciun caz interdictie. da' asa e, in domeniul alimentar, e concurenta mai mare. :lol:

Edited by blue6
Link to comment
Share on other sites

adica daca mergi la un restaurant,si esti nemultumit de mancare, poate primesti desert din partea casei. in niciun caz interdictie. da' asa e, in domeniul alimentar, e concurenta mai mare. :lol:

Asa e, si mie mi s-a intamplat sa primesc un bonus deoarece ospatarul incurcase comenzile si am mai avut de asteptat. Insa am vorbit civilizat cu ei si totul a fost OK.

Daca insa as fi tipat la ei, i-as fi facut in toate felurile si as fi dat cu solnita dupa ei ce crezi ca as fi primit? Probabil o flegma in mancare daca m-as mai fi dus vreodata pe la ei ...

 

Cam asa e si in service. Daca te duci acolo si in loc de buna ziua le ziic ca sunt niste hoti, ca stii tu sigur ca asa au mai zis si altii si ca sunt niste incapabili care habar nu au ce fac si tu nu lasi masina acolo ca-ti fura aerul din anvelope, ce crezi ca primesti :) ?

 

Sa nu aud aiureli ca e firma mare si trebuie sa respecte clientii ca doar clientul le plateste painea, samd. Tot oameni lucreaza si acolo si reactioneaza exact cum ai reactiona si tu in situatii similare. Nu cred ca exista pe lumea asta vreun angajat atat de loial incat sa se lase terfelit cu zambetul pe buze. Indiferent ca lucreaza la trabant sau la nasa si indiferent cu cat e platit.

Link to comment
Share on other sites

Ne invartim in jurul cozii.. problema de la EI a pornit, nu de la clienti. EI au adus clientii in stadiul de a-i injura.. nu cred ca a intrat vreunul dintre cei ce s-au plans pe topicul asta in service si a inceput sa arunce cu injuraturi in stanga si in dreapta.
Link to comment
Share on other sites

adica daca mergi la un restaurant,si esti nemultumit de mancare, poate primesti desert din partea casei. in niciun caz interdictie. da' asa e, in domeniul alimentar, e concurenta mai mare. :)

Asa e, si mie mi s-a intamplat sa primesc un bonus deoarece ospatarul incurcase comenzile si am mai avut de asteptat. Insa am vorbit civilizat cu ei si totul a fost OK.

Daca insa as fi tipat la ei, i-as fi facut in toate felurile si as fi dat cu solnita dupa ei ce crezi ca as fi primit? Probabil o flegma in mancare daca m-as mai fi dus vreodata pe la ei ...

 

da, ai dreptate, dar din cate am inteles din relatarile de mai sus, dupa ce au aparut neplacerile, s-a vorbit civilizat, in prima faza. de abia dupa ce a trecut ceva timp de la nerezolvarea problemelor unii au apelat la injuraturi si alte apelative. :lol:

Link to comment
Share on other sites

@aeeredna : In fine, alta era ideea. Si cartofi daca vinzi se intampla sa mai gresesti. Daca insa te iei la omor cu vanzatorul sunt slabe sanse sa mai gasesti vreo solutie.

 

Dar asa cum ei au gresit (ei-ospatarii, vanzatorii de cartofi, sau automob. bavaria) pentru ca deh.. sunt oameni, la fel de oameni sunt si clientii despre care vorbim.. si toti au o limita..

Link to comment
Share on other sites

Este total neeleganta atitudinea asta de gen "le platesc painea" . E de genul celei in care unul arunca cheile pe masa si-i zice omului din service sa-i parcheze masina.

 

 

Sa stii ca atunci cand astept sa imi iau masina cateva saptamani ma mai gandesc la eleganta cu atat mai mult cu cat ma duc acolo calm si mai si astept inca o ora sa mai vina nu stiu ce hartie...

 

Eu cred ca in tara asta e nevoie de masuri radicale pentru ca ne-au incalecat taranii si ne caracterizeaza lipsa de bun simt... adica dupa ce ca ei intarzie mai bine de 2 saptamani eu sunt ala ne-elegant :)) nu era mai simplu sa sun la politie si sa declar masina furata si sa-i las sa se descurce cu Politia pentru ca legal vorbind nu aveau nici un drept sa-mi retina masina... sau si mai simplu sa plec si sa ii astept sa-mi aduca masina in fata usii pe platforma? si apropos, puteam sa fac si o reclamatie la BMW AG pentru neseriozitate dar asta inca nu am uitat-o cu atat maimult cu cat nu mi-au completat caietul service cu asa-zisa revizie... deci, dupa ce masina a intarziat o groaza la ei le-a fost si lene sa scrie in caiet si eu ca client trebuie sa mai merg odata acolo sa-mi completeze in cartea tehnica a masinii revizia... e, misto nu? sunt cam ne-elegant daca ii mai injur in gand odata?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.