Jump to content

e90 filtru particule


ganga

Recommended Posts

Foarte bine ca a fost resetat. Macar ai scapat de grija reset-ului.

Nu trebuie schimbat decat cand apar erori sau incepe sa nu mai traga masina.

 

Un simptom sigur ar fi limp mode-ul (brusc nu mai trage masina).

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am spus zilele trecute ca am iarasi probleme cu filtrul de particule ("filtre particle failure") si cum am aproape 200 000 km m-am hotarat sa il dau jos de tot.

 

Spuneti-mi si mie va rog, cine a mai facut asa ceva, daca este ok si daca sunt ceva inconveniente!

 

Multumesc

 

Trebuie anulat din soft (rescriere ECU) si fizic (sparta ceramica din filtru). Eu am facut la masina mea in vara. Iti dau pe PM daca vrei si unde l-am facut sa nu se considere reclama.

Link to comment
Share on other sites

Eu am 230.000km si in iDrive imi arata ca mai am 200.000 km pana la schimbare. 100% au fost resetati Km. Deocamdata nu am nici o eroare, la tester a iesit totul bine. Cum pot verifica starea lui?? Trebuie schimbat preventiv sau doar cand da semne/erori.

 

Care ar fi primele simptome?? multumesc :D

 

Esti sigur ca mai ai filtru de particule? si daca nu ai , tot iti arata in i-drive km. tot 200.000km.. Deci s-ar putea sa nu-l mai ai nici tu.. Daca zici, ca nu i-ai resetat tu..

Link to comment
Share on other sites

Trebuie anulat din soft (rescriere ECU) si fizic (sparta ceramica din filtru). Eu am facut la masina mea in vara. Iti dau pe PM daca vrei si unde l-am facut sa nu se considere reclama.

salut, da-mi si mie un email pe onx_tequila@yahoo.com daca ai si ceva poze si unde l-ai facut, cum cat a costat... am 230k km si mi-e ca.mi pocneste turbina de la presiune... merci

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Esti sigur ca mai ai filtru de particule? si daca nu ai , tot iti arata in i-drive km. tot 200.000km.. Deci s-ar putea sa nu-l mai ai nici tu.. Daca zici, ca nu i-ai resetat tu..

 

Azi am fost la un tester amanuntit (injectoare, turbo, filtru particule). Toate au iesit bine cu exceptia filtrului de particule care la relantiu are 26,9 mbar(sper sa zic bine), limita find de 35.

Am masina de la 229.000 km, acum am 234.000km si tot 200.000 imi arata in bord la filtru de particule. Fizic cred ca exista, pentru ca daca nu ar exista, nu ar mai exista presiunea asa mare.

Alte pareri??

Link to comment
Share on other sites

Azi am fost la un tester amanuntit (injectoare, turbo, filtru particule). Toate au iesit bine cu exceptia filtrului de particule care la relantiu are 26,9 mbar(sper sa zic bine), limita find de 35.

Am masina de la 229.000 km, acum am 234.000km si tot 200.000 imi arata in bord la filtru de particule. Fizic cred ca exista, pentru ca daca nu ar exista, nu ar mai exista presiunea asa mare.

Alte pareri??

 

Masina nu scoate fum negru la accelerare brusca??

Esapamentul la esire este perfect curat?? --- atunci sigur exista filtru.

Un alt mod de verificare este mirosul acela urat si ff toxic de langa masina atunci cand este pornita.

Langa masinile fara filtru miroase ,,normal,, si au esapamentul negru. Uitate la un passat intre 2006- 2009 diesel.

Te-ai gandit ca poate proprietarul anterior a schimbat DPF inainte sa vanda masina si de aceea iti arata nr astia de km ??

Link to comment
Share on other sites

Masina nu scoate fum negru la accelerare brusca??

Esapamentul la esire este perfect curat?? --- atunci sigur exista filtru.

Un alt mod de verificare este mirosul acela urat si ff toxic de langa masina atunci cand este pornita.

Langa masinile fara filtru miroase ,,normal,, si au esapamentul negru. Uitate la un passat intre 2006- 2009 diesel.

Te-ai gandit ca poate proprietarul anterior a schimbat DPF inainte sa vanda masina si de aceea iti arata nr astia de km ??

esapamentul e perfect curat, mirosul ala urat este :)). Poate l-a schimbat dar atunci dc imi da presiune mare in el, ca si cand ar fi infundat??

Link to comment
Share on other sites

mananca putin, dc??

 

De obicei o masina care papa ulei scoate mult fum si iti dai seama de asta doar vazand c lasi in urma.

La noi ,,astia,, cu filtru nu se vede fumul deoarece filtrat de catre DPF.

Daca fumul scos de motor este prea concentrat (papa ulei), acesta produce depuneri in filtru.

Datorita depunerilor si inplicit infundarii progresive (in timp) ,creste si presiuna in DPF, aceea de care ziceai tu,

Incearca sa mergi cu motorul putin mai turat ,asdica sa nu schimbi sub 2500 rpm

Link to comment
Share on other sites

posibil din cauza la filtru de particule sa se intample asta??

 

Nu,nu ,exclus

Si a mea papa putin, dar asta se datoreaza uleiului f subtire si vechimii motorului si nu suntem singurii cu pb asta.

Dar papatul asta duce la pb cu filtru deoarece particulele iesite din motor sunt mai concentrate

Link to comment
Share on other sites

E ciudat ca la valorile astea nu ii da nici o eroare si nici km din i-drive nu ii scad. ermm.png

 

Pai nu-i da pentru ca e incadrat in marja aia de 0-35mbar. Dar oricum la 27mbar turbina intampina o rezistenta foarte mare la evacuarea gazelor. In sarcina valoarea e mult mai mare si de aici consecintele... ne miram de ce crapa turbina asa repede.

Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

E ciudat ca la valorile astea nu ii da nici o eroare si nici km din i-drive nu ii scad. ermm.png

 

Nu am eroare in bord. Si asta ma mira si pe mine, dc nu imi scad km. La ce valoare ridicata mi-a dat, ar fi trebuit sa imi scada bine km, sa mai fie 10-15k km.

 

Nici pe tester nu a dat nici un fel de eroare, mai ales ca la 4000 rot/min limita e de 200 mbar, iar mie mi-au iesit 226 mbar. Nu mai intelege nimic....

Link to comment
Share on other sites

Nu am eroare in bord. Si asta ma mira si pe mine, dc nu imi scad km. La ce valoare ridicata mi-a dat, ar fi trebuit sa imi scada bine km, sa mai fie 10-15k km.

 

Nici pe tester nu a dat nici un fel de eroare, mai ales ca la 4000 rot/min limita e de 200 mbar, iar mie mi-au iesit 226 mbar. Nu mai intelege nimic....

 

Intreaba p forum ce aditivi se baga in combustibil pt desfundare dpf .

curand ai sa ajungi aproape de max si,, domne fere,. crapa turbina

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.