BMWClub: autoblocant - BMWClub

Jump to content

Anunt important! Datorită evenimentelor curente cauzate de COVID-19, BMWClub România vă roagă insistent:

• Rămâneți în case!
• Respectați întocmai indicațiile și recomandările autorităților abilitate!
• Nu răspândiți știri false!
• Informați-vă doar din sursele oficiale!
• Mențineți igiena personală conform recomandărilor!
• Nu sunați la 112 decât pentru urgențe reale!
• În cazul în care manifestați simptome (febră, tuse seacă, oboseală, greutate în respirație, etc) sunați imediat medicul de familie înainte de a vă deplasa la camera de gardă a unui spital (UPU). Este important să protejăm personalul medical din spitale!

Trecem printr-o perioadă extrem de dificilă la nivel global și doar împreună vom reuși să trecem peste situația actuală.

Covid-19 TELVERDE – 0800.800.358

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

autoblocant Rate Topic: -----

#1 User is offline   aurelian0408 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 388
  • Joined: 10-February 08
  • Location:bucuresti

Posted 31 October 2009 - 16:36

scuze pt ignoranta dar ce "stie sa faca" un diferential autoblocant fata de unul normal?
multumesc.
0

#2 User is offline   Andrei92 

  • Pasionant
  • Group: Contributors
  • Posts: 4091
  • Joined: 27-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:fun, fun more fun !

Posted 31 October 2009 - 16:38

Stie sa invarta rotile motoare in acelasi timp :)
0

#3 User is offline   claudiuBWR 

  • ...
  • Group: Contributors
  • Posts: 4915
  • Joined: 26-March 09
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 31 October 2009 - 16:39

View Postaurelian0408, on 31/Oct/2009, 16:36, said:

scuze pt ignoranta dar ce "stie sa faca" un diferential autoblocant fata de unul normal?
multumesc.



la autoblocant trag ambele roti in acelasi timp; la cel normal trag independent
0

#4 User is offline   GABI BMW 3 

  • Pasionat
  • Group: Contributors
  • Posts: 1623
  • Joined: 03-November 08
  • Gender:Male
  • Location:arad

Posted 31 October 2009 - 16:41

stie sa faca cerculete. :)
0

#5 User is offline   claudiuBWR 

  • ...
  • Group: Contributors
  • Posts: 4915
  • Joined: 26-March 09
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 31 October 2009 - 16:42

View PostGABI BMW 3, on 31/Oct/2009, 16:41, said:

stie sa faca cerculete. :)


si ala simplu stie dar mai greu :lol:
0

#6 User is offline   Andrei92 

  • Pasionant
  • Group: Contributors
  • Posts: 4091
  • Joined: 27-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:fun, fun more fun !

Posted 31 October 2009 - 16:43

Ala Open face cerculete mutante, mutilate :)
0

#7 User is offline   GABI BMW 3 

  • Pasionat
  • Group: Contributors
  • Posts: 1623
  • Joined: 03-November 08
  • Gender:Male
  • Location:arad

Posted 31 October 2009 - 16:44

ala simplu cu motor mic nu prea stie.
0

#8 User is offline   claudiuBWR 

  • ...
  • Group: Contributors
  • Posts: 4915
  • Joined: 26-March 09
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 31 October 2009 - 16:45

View PostGABI BMW 3, on 31/Oct/2009, 16:44, said:

ala simplu cu motor mic nu prea stie.



stie si 316i
da' cu complicatii dupa cerculete :)

This post has been edited by claudiuBWR: 31 October 2009 - 16:46

0

#9 User is offline   aurelian0408 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 388
  • Joined: 10-February 08
  • Location:bucuresti

Posted 31 October 2009 - 16:46

in mare, am inteles.
diferentialul autoblocant este o optiune anume sau doar anumite modele au varianta asta?
0

#10 User is offline   Andrei92 

  • Pasionant
  • Group: Contributors
  • Posts: 4091
  • Joined: 27-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:fun, fun more fun !

Posted 31 October 2009 - 16:47

La modelel vechi era optiune, gen E34, E36...
Incepand cu E46 si E39 nu s-a mai pus decat pe modelele M3 si M5...(exceptie face 540i E39)

Ce masina ai ?
0

#11 User is offline   claudiuBWR 

  • ...
  • Group: Contributors
  • Posts: 4915
  • Joined: 26-March 09
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 31 October 2009 - 16:47

View Postaurelian0408, on 31/Oct/2009, 16:46, said:

in mare, am inteles.
diferentialul autoblocant este o optiune anume sau doar anumite modele au varianta asta?



e36 2.5, 2.8, m3 au autoblocant
0

#12 User is offline   Andrei92 

  • Pasionant
  • Group: Contributors
  • Posts: 4091
  • Joined: 27-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:fun, fun more fun !

Posted 31 October 2009 - 16:49

A fost optiunile pe toate motorizarile, de la 316 la M3...

This post has been edited by Andrei92: 31 October 2009 - 16:51

0

#13 User is offline   aurelian0408 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 388
  • Joined: 10-February 08
  • Location:bucuresti

Posted 31 October 2009 - 16:57

View PostAndrei92, on 31/Oct/2009, 16:47, said:

La modelel vechi era optiune, gen E34, E36...
Incepand cu E46 si E39 nu s-a mai pus decat pe modelele M3 si M5...(exceptie face 540i E39)

Ce masina ai ?



e46, 320d, an 2000.
clar fara ab...
0

#14 User is offline   Andrei92 

  • Pasionant
  • Group: Contributors
  • Posts: 4091
  • Joined: 27-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:fun, fun more fun !

Posted 31 October 2009 - 16:59

Da, clar nu ai....

Dar, diesel cu blocant, hmm..parca nu suna chiar ok :lol:

Desi am o Mazda cu astfel de combinatie :)
0

#15 User is offline   aurelian0408 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 388
  • Joined: 10-February 08
  • Location:bucuresti

Posted 31 October 2009 - 17:32

ok.
crezi ca nu ar merge pe un e46 330d?
in afara de asta, este o chestie permanenta, adica se poate cupla/decupla ca si asc-ul?
0

#16 User is offline   Andrei92 

  • Pasionant
  • Group: Contributors
  • Posts: 4091
  • Joined: 27-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:fun, fun more fun !

Posted 31 October 2009 - 17:36

Nu stiu ce sa zic....poate ar merge...
Dar, pe E46 costa mult montarea unui astfel de diferential, pentru ca nu s-au facut din fabrica, trebuie 'inventate' cum s-ar zice...

Este permanent, practic se invart ambele roti in acelasi timp...ajuta la un demaraj mai bun, si pe curbe ai mai multa aderenta...:)
0

#17 User is offline   rmg 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2136
  • Joined: 04-February 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 31 October 2009 - 18:46

Dar ce are pe diesel? Pica greu la stomac? Eu am pe 525TDS si nu e masina de cerculete. Insa m-a ajutat iarna si prin mocirla micutul...
In mod normal, autoblocantul se comporta ca orice diferential open, permitand ca rotile motoare sa aiba viteze diferite. Cand una din roti incepe sa patineze este cuplata si cealalta roata intr-o anumita masura. El nu este 100% blocat, nici nu ai nevoie. Ai nevoie doar ca puterea motorului sa poata fi pusa jos cu ambele roti, nu sa patineze o roata aiurea. La BMW din ce am vazut exista 25 si 45%.
Merita sa-l pui daca ar fi o solutie simpla, cum e la E34, E36 unde scoti diferentialul open si pui LSD. Insa cum e la E46 cred ca te complici inutil.
0

#18 User is offline   aurelian0408 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 388
  • Joined: 10-February 08
  • Location:bucuresti

Posted 01 November 2009 - 09:27

multumesc tuturor pt raspunsuri.
nu am intrebat pt ca vreau sa imi montez la a mea ci pur si simplu ca habar nu aveam ce face autoblocantul ala.
nu mi-e clara totusi afirmatia lui andrei care spune ca autoblocantul ajuta la demaraje si la aderenta din curbe.
daca e asa, de ce s-a renuntat la el pt seria e46 (presupun ca nici ultimele modele e60,e90 etc nu au)?
0

#19 User is offline   rmg 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2136
  • Joined: 04-February 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 01 November 2009 - 13:21

Pai vrea sa zica ca puterea data de motor nu se mai pierde invartind o roata aiurea ci este distribuita pe ambele roti. Pe curbe ca si la plecare de pe loc, daca o roata ajunge sa patineze cealalta roata nu mai primeste cuplu. Asta se intampla la un diferential normal, open. La LSD chiar daca una din roti pierde aderenta masina va fi impinsa de cealalta roata, care este cuplata la patinarea primei roti.
Nu s-au pus pe toata gama pt ca diferentialele autoblocante sunt mai scumpe, fiind mai complexe. Pe langa asta, masinile de generatie mai noua sunt ajutate si de electronica pt a suplini pierderea aderentei unei roti, prin blocarea rotii care patieaza si astfel transferand cuplul pe cealalta roata. Doar ca astfel de diferentiale blocabile electronic incetinesc viteza masinii, mergand pe siguranta si mai putin pe performanta. S-a dus perioada de aur a industriei auto, in care se faceau masini. Acum se fac bunuri de larg consum, costurile dictand in mare parte trendul pietei.
0

#20 User is offline   bdani 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 344
  • Joined: 08-June 08
  • Gender:Not Telling
  • Location:din alta galaxie
  • Interests:Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie

Posted 02 November 2009 - 17:47

Cu autoblocantul ai probleme mari pe gheata in viraje sau daca intri in derapaj pentru ca ambele roti de pe spate pierd aderenta. Sistemul de control al tractiunii este mult mai eficient in astfel de conditii pentru ca franeaza roata care se invirte mai repede transferand astfel tractiunea pe cealalta roata si evita astfel pierderea aderentei ambelor roti.
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro