Jump to content

autoblocant


aurelian0408

Recommended Posts

Nu stiu ce sa zic....poate ar merge...

Dar, pe E46 costa mult montarea unui astfel de diferential, pentru ca nu s-au facut din fabrica, trebuie 'inventate' cum s-ar zice...

 

Este permanent, practic se invart ambele roti in acelasi timp...ajuta la un demaraj mai bun, si pe curbe ai mai multa aderenta...:)

Link to comment
Share on other sites

Dar ce are pe diesel? Pica greu la stomac? Eu am pe 525TDS si nu e masina de cerculete. Insa m-a ajutat iarna si prin mocirla micutul...

In mod normal, autoblocantul se comporta ca orice diferential open, permitand ca rotile motoare sa aiba viteze diferite. Cand una din roti incepe sa patineze este cuplata si cealalta roata intr-o anumita masura. El nu este 100% blocat, nici nu ai nevoie. Ai nevoie doar ca puterea motorului sa poata fi pusa jos cu ambele roti, nu sa patineze o roata aiurea. La BMW din ce am vazut exista 25 si 45%.

Merita sa-l pui daca ar fi o solutie simpla, cum e la E34, E36 unde scoti diferentialul open si pui LSD. Insa cum e la E46 cred ca te complici inutil.

Link to comment
Share on other sites

multumesc tuturor pt raspunsuri.

nu am intrebat pt ca vreau sa imi montez la a mea ci pur si simplu ca habar nu aveam ce face autoblocantul ala.

nu mi-e clara totusi afirmatia lui andrei care spune ca autoblocantul ajuta la demaraje si la aderenta din curbe.

daca e asa, de ce s-a renuntat la el pt seria e46 (presupun ca nici ultimele modele e60,e90 etc nu au)?

Link to comment
Share on other sites

Pai vrea sa zica ca puterea data de motor nu se mai pierde invartind o roata aiurea ci este distribuita pe ambele roti. Pe curbe ca si la plecare de pe loc, daca o roata ajunge sa patineze cealalta roata nu mai primeste cuplu. Asta se intampla la un diferential normal, open. La LSD chiar daca una din roti pierde aderenta masina va fi impinsa de cealalta roata, care este cuplata la patinarea primei roti.

Nu s-au pus pe toata gama pt ca diferentialele autoblocante sunt mai scumpe, fiind mai complexe. Pe langa asta, masinile de generatie mai noua sunt ajutate si de electronica pt a suplini pierderea aderentei unei roti, prin blocarea rotii care patieaza si astfel transferand cuplul pe cealalta roata. Doar ca astfel de diferentiale blocabile electronic incetinesc viteza masinii, mergand pe siguranta si mai putin pe performanta. S-a dus perioada de aur a industriei auto, in care se faceau masini. Acum se fac bunuri de larg consum, costurile dictand in mare parte trendul pietei.

Link to comment
Share on other sites

Cu autoblocantul ai probleme mari pe gheata in viraje sau daca intri in derapaj pentru ca ambele roti de pe spate pierd aderenta. Sistemul de control al tractiunii este mult mai eficient in astfel de conditii pentru ca franeaza roata care se invirte mai repede transferand astfel tractiunea pe cealalta roata si evita astfel pierderea aderentei ambelor roti.
Link to comment
Share on other sites

Cu autoblocantul ai probleme mari pe gheata in viraje sau daca intri in derapaj pentru ca ambele roti de pe spate pierd aderenta. Sistemul de control al tractiunii este mult mai eficient in astfel de conditii pentru ca franeaza roata care se invirte mai repede transferand astfel tractiunea pe cealalta roata si evita astfel pierderea aderentei ambelor roti.

 

 

la fel au spus si astia de la bmw si au facut e46 xi dar software, nu hardware.

ai autoblocant pe masina??? eu am si pot spune ca doar daca fac pe desteptu fura aderenta, daca imi vad de drum acolo unde este ud cu turatie mica nu este problema, iar pe zapada cu atat mai bine ca nu ramai intepenit, chestiile de le vorbesc sunt toate incercate de mine.

Link to comment
Share on other sites

Cu dsc on nu prea pleci de pe loc la deal, pe gheata. Aia e buba.

Si da, daca te dai la ea, iti fuge curu, e normal, fun. tot ce vrei.

Insa daca mergi normal, nu ai probleme.

Uite pe nisip. un prieten a parcat langa mine o data, aproape de malul apei, el nu avea blocant, a trebuit sa il impingem sa iasa, o roata se invartea, una statea pe loc...

Eu am iesit fara nici un fel de bataie de cap, nici n-au pierdut aderenta rotile, deloc.

Link to comment
Share on other sites

Am autoblocant (asa am cumparat masina) si mi-a fugit de spate de vreo doua ori dar am redresat-o la timp. Asta s-a intamplat la plecare de pe loc de la stop cu viraj la 90 de grade pe ploaie fara sa fortez prea tare. Daca nu virezi cand fortezi masina nu ai nici o problema.
Link to comment
Share on other sites

Am autoblocant (asa am cumparat masina) si mi-a fugit de spate de vreo doua ori dar am redresat-o la timp. Asta s-a intamplat la plecare de pe loc de la stop cu viraj la 90 de grade pe ploaie fara sa fortez prea tare. Daca nu virezi cand fortezi masina nu ai nici o problema.

 

+ ca daca fuge de spate e mult mai controlabila cu lsd decat cu un diferential open.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.