BMWClub: probleme chei e39 - BMWClub

Jump to content


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

probleme chei e39 help plsssss!! Rate Topic: -----

#1 User is offline   gooldtrixx1 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 24
  • Joined: 11-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 18 September 2010 - 18:52

salut!
Am un bmw e39 din 2001 cu facelift.
Are 4 chei din care 2 cu telecomanda. Am cumparat masina acum 2 ani si de atunci am folosit o singura cheie.
De o vreme telecomanda de la aceasta cheie a inceput sa faca figuri... cand merge cand nu merge (s-a rupt un contact in interior) si am hotarat sa o iau pe cealalta sa o folosesc.
Am citit tot pe forum ca trebuie reinitializata si am facut asta numai ca nu merge decat cu prima cheie.
Am inteles ca dupa o perioada indelungata in care nu este folosit, acumulatorul cheii se descarca asa ca am pornit masina cu cheia mai veche o perioada dar nu da niciun semn sa se reincarce. Are cineva vreo idee ce pot face? :twoup:
0

#2 User is offline   Marius_yooo 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 57
  • Joined: 01-August 10

Posted 18 September 2010 - 18:59

din cate stiu bateria se schimba, vezi daca pe spatele ei se vede ceva ca un capacel, daca nu se vede mi se pare ca se deschide de la jumate, dar sa se incarce din contact nu am auzit pana acum, te salut
0

#3 User is offline   gooldtrixx1 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 24
  • Joined: 11-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 18 September 2010 - 19:03

View PostMarius_yooo, on 18/Sep/2010, 19:59, said:

din cate stiu bateria se schimba, vezi daca pe spatele ei se vede ceva ca un capacel, daca nu se vede mi se pare ca se deschide de la jumate, dar sa se incarce din contact nu am auzit pana acum, te salut


nu are niciun capacel.
e modelul ala de cheie in romb.
stii cumva mai exact cum se desface de la mijloc? ca eu am incercat si pare a fi turnat plasticul ala... nu se cliteste deloc
ms mult
0

#4 User is offline   gooldtrixx1 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 24
  • Joined: 11-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 18 September 2010 - 19:22

nu mai are nimeni nicio idee? :twoup:
0

#5 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 September 2010 - 19:29

Cheile de facelift nu se pot desface decât prin tăiere.
0

#6 User is offline   costinlogin 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 833
  • Joined: 17-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Tirgu Neamt

Posted 19 September 2010 - 12:26

Desfa prima cheie, cea la care zici ca ai probleme cu un contact. Nu trebuie s-o tai. Baga ceva ascutit, o lama de cutit in partea cu urechiusa a cheii, partea cu care o legi la breloc si incepi incet incet s-o "cracanezi". O sa vezi ca se desprind cele 2 capace. E drept ca n-o sa se mai lipeasca la loc decat cu un "super glue" sau altceva dar nu prea se observa. Odata ce-ai ajuns aici mergi cu cheie la un electronist priceput sa-ti refaca finut toate lipiturile de la contacte O sa vezi ca merge. Dupa ce-ai facut-o pe prima foloseste procedeul de reinitializare si la a doua cheie. Se face in decurs de cateva secunde de la initializareai primei chei. Era un topic pe aici dar nu-l gasesc acum. Si eu am avut probleme cu telecomanda unei chei si-am incercat sa schimb acumulatorul din telecomanda dar e mult mai complicat si nu rezolvi nimic daca nu faci si contactul imperfect. Incearca intai cum ti-am spus eu. Acumulatorii astia din cheie rezista multi ani dar e bine a le folosesti alternativ cheile astea. Bafta.
0

#7 User is offline   katlin 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 818
  • Joined: 21-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati, DN25

Posted 19 September 2010 - 12:48

Cand reinitializezi o cheie,ai grija ca celelalte sa nu fie prin preajma,ca le anuleaza functiile.

Ciupanezu a spus ca s-o tai adica sa o desfaci pe mijloc,nicidecum sa o tai cum iti vine ca apoi sa o arunci :twoup:
0

#8 User is offline   aliann 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 122
  • Joined: 12-October 09
  • Gender:Male
  • Location:cluj napoca

Posted 19 September 2010 - 13:03

salut. ca sa nu mai fac alt topic vin si eu cu o curiozitate. am doar o cheie(forma diamant) cu telecomanda si vreau sa mai imi fac una. am vazut ca se gasesc carcase de chei brute de cumparat pe okazii si chiar si pe forum. fratele meu lucreaza intr-un parc de dezmembrari auto si imi poate face rost de chei de la alte masini bmw. pot sa iau partea electronica din cheia veche si sa o initializez pe masina mea? bineinteles, sa porneasca si motorul.
0

#9 User is offline   costinlogin 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 833
  • Joined: 17-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Tirgu Neamt

Posted 19 September 2010 - 13:22

View Postkatlin, on 19/Sep/2010, 13:48, said:

Cand reinitializezi o cheie,ai grija ca celelalte sa nu fie prin preajma,ca le anuleaza functiile.


Se reinitializeaza cheile una dupa alta altfel daca reinitializezi doar una o sa ai surpriza sa vezi ca cealalta nu mai merge. Atentie!!! Vorbim aici de functia de deshidere/inchidere centralizata din telecomanda cheii. Pornirea masinii din cheie nu e afectata. Eu asa pateam. reinitializam o cheie si cand reveneam cu cealalta nu mai mergea dechiderea/inchiderea. Pana ce nu le-am reinitializat pe amandoua una dupa alta la interval de cateva secunde n-am reusit sa le fac functionale pe amandoua.
0

#10 User is offline   katlin 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 818
  • Joined: 21-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati, DN25

Posted 19 September 2010 - 13:41

View Postaliann, on 19/Sep/2010, 14:03, said:

 bineinteles, sa porneasca si motorul.


Nu poti sa pornesti motorul cu alta cheie,initializarea unei chei este ptr. usi,geamuri;ptr. pornire este un cip in cheie,ala poti sa-l muti dintr-o cheie in alta.


Daca mai vrei o cheie,direct reprezentanta,costa 150-200euro,alta varianta nu este.
0

#11 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 19 September 2010 - 21:05

View Postcostinlogin, on 19/Sep/2010, 13:26, said:

Desfa prima cheie, cea la care zici ca ai probleme cu un contact. Nu trebuie s-o tai. Baga ceva ascutit, o lama de cutit in partea cu urechiusa a cheii, partea cu care o legi la breloc si incepi incet incet s-o "cracanezi". O sa vezi ca se desprind cele 2 capace. E drept ca n-o sa se mai lipeasca la loc decat cu un "super glue" sau altceva dar nu prea se observa. Odata ce-ai ajuns aici mergi cu cheie la un electronist priceput sa-ti refaca finut toate lipiturile de la contacte O sa vezi ca merge. Dupa ce-ai facut-o pe prima foloseste procedeul de reinitializare si la a doua cheie. Se face in decurs de cateva secunde de la initializareai primei chei. Era un topic pe aici dar nu-l gasesc acum. Si eu am avut probleme cu telecomanda unei chei si-am incercat sa schimb acumulatorul din telecomanda dar e mult mai complicat si nu rezolvi nimic daca nu faci si contactul imperfect. Incearca intai cum ti-am spus eu. Acumulatorii astia din cheie rezista multi ani dar e bine a le folosesti alternativ cheile astea. Bafta.


Nu cred că se desprind aşa cele două capace.
Eu am tăiat cheia cu un cutter şi am muncit destul de mult, plasticul ăla e foarte dur.



View Postkatlin, on 19/Sep/2010, 13:48, said:

Cand reinitializezi o cheie,ai grija ca celelalte sa nu fie prin preajma,ca le anuleaza functiile.


Reiniţializarea trebuie făcută tuturor cheilor cu telecomandă, în caz contrar nu vor mai funcţiona cheile care nu au fost reiniţializate.

Nu vor mai funcţiona = nu va mai funcţiona keyless entry-ul în cazul acelor chei.
Pornirea motorului n-are legătură cu reiniţializarea.

N-are nici o legătură locul unde le ţii.

View Postaliann, on 19/Sep/2010, 14:03, said:

salut. ca sa nu mai fac alt topic vin si eu cu o curiozitate. am doar o cheie(forma diamant) cu telecomanda si vreau sa mai imi fac una. am vazut ca se gasesc carcase de chei brute de cumparat pe okazii si chiar si pe forum. fratele meu lucreaza intr-un parc de dezmembrari auto si imi poate face rost de chei de la alte masini bmw. pot sa iau partea electronica din cheia veche si sa o initializez pe masina mea? bineinteles, sa porneasca si motorul.


Nu poți face asta atât de simplu.

Există oameni care pot coda cip-uri, însă eu nu cunosc pe nimeni și nici n-aș avea încredere în cineva care se ocupă cu asta pentru că te poți trezi fără mașină din moment ce el îți clonează cip-ul din cheie.
Singura variantă viabilă este să sacrifici o cheie fără telecomandă, adică să iei cip-ul dintr-una dintre ele și să-l pui într-o cheie diamant nouă, cumpărată de pe okazii sau de pe eBay.

Sau să iei o cheie nouă care costă 200 €.

This post has been edited by Ciupanezu: 19 September 2010 - 21:03

0

#12

  • Group: Guests

Posted 26 September 2010 - 18:23

View Postgooldtrixx1, on 18/Sep/2010, 20:03, said:

View PostMarius_yooo, on 18/Sep/2010, 19:59, said:

din cate stiu bateria se schimba, vezi daca pe spatele ei se vede ceva ca un capacel, daca nu se vede mi se pare ca se deschide de la jumate, dar sa se incarce din contact nu am auzit pana acum, te salut


nu are niciun capacel.
e modelul ala de cheie in romb.
stii cumva mai exact cum se desface de la mijloc? ca eu am incercat si pare a fi turnat plasticul ala... nu se cliteste deloc
ms mult

Uite ai aici atasata o procedura deschimbare baterie.....in engleza...dar cred ca nu e o problema cu limba!

Attached File(s)


0

#13

  • Group: Guests

Posted 26 September 2010 - 18:57

Asa este ciupazeu are dreptate initializarea cheii pentru inchiderea centrala este una si se face dupa procedura descrisa mai sus iar imperecherea cheii cu EWS-ul maisnii in cazul tau este altceva.Eu fac asa ceva ( adica alte chei in caz de defectare a cipului din cheie sau pierderea cheii dar doar daca proprietarul imi dovedeste cu acte ca este masina lui) si va spun ca nu este asa de simplu sa furi un BMW.Ceea ce se intampla la pornirea motorului la masinile cu EWS ( cele vechi ) CAS ( cele mai noi ) este urmatoarea:cand se introduce cheia in contact ea este citita de catre EWS/CAS prin intermediul unei bobine care se afla pe corpul contactului ( la cheile normale nu si la cele care se introduc in bord),odata ce este recunoscuta cheia de catre EWS/CAS,el trimite un cod criptat pe 24 biti la ECU ( calculatorul motorului ) se numeste ISN KEY,daca acest cod exista si in calculatorul de motor el da autorizarea de pornire dupa care calculatorul de motor genereaza un cod nou pe care il trimite EWS/CAS-ului pentru urmatoarea pornire,deci la fiecare pornire a motorului codul, ISN este altul.
Legat de chestia de se discuta mai sus cu furatul,dupa cum am descris nu este chiar asa ca,copiaza cheia si gata adica fara modulul de securitate adica EWS sau CAS nu poate sa introduca in el cheia noua adica si cheile trebuie inregistrate in modululk de securitate adica este cheia 1,2...10 si ultima este 10 deoarece nu se pot inregistra mai mult de 10 key.
O seara faina va doresc!
0

#14 User is offline   ARIS_2005 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 13
  • Joined: 05-July 06
  • Gender:Male
  • Location:cluj-napoca

Posted 11 November 2010 - 18:56

View Postfrick, on 26/Sep/2010, 18:57, said:

Asa este ciupazeu are dreptate initializarea cheii pentru inchiderea centrala este una si se face dupa procedura descrisa mai sus iar imperecherea cheii cu EWS-ul maisnii in cazul tau este altceva.Eu fac asa ceva ( adica alte chei in caz de defectare a cipului din cheie sau pierderea cheii dar doar daca proprietarul imi dovedeste cu acte ca este masina lui) si va spun ca nu este asa de simplu sa furi un BMW.Ceea ce se intampla la pornirea motorului la masinile cu EWS ( cele vechi ) CAS ( cele mai noi ) este urmatoarea:cand se introduce cheia in contact ea este citita de catre EWS/CAS prin intermediul unei bobine care se afla pe corpul contactului ( la cheile normale nu si la cele care se introduc in bord),odata ce este recunoscuta cheia de catre EWS/CAS,el trimite un cod criptat pe 24 biti la ECU ( calculatorul motorului ) se numeste ISN KEY,daca acest cod exista si in calculatorul de motor el da autorizarea de pornire dupa care calculatorul de motor genereaza un cod nou pe care il trimite EWS/CAS-ului pentru urmatoarea pornire,deci la fiecare pornire a motorului codul, ISN este altul.
Legat de chestia de se discuta mai sus cu furatul,dupa cum am descris nu este chiar asa ca,copiaza cheia si gata adica fara modulul de securitate adica EWS sau CAS nu poate sa introduca in el cheia noua adica si cheile trebuie inregistrate in modululk de securitate adica este cheia 1,2...10 si ultima este 10 deoarece nu se pot inregistra mai mult de 10 key.
O seara faina va doresc!

Faza este ca trebuie tinuta cheia exact 3 secunde pe pozitia 1 a contactului la reinitializarea cheii.Reinitializarea trebuie sa mearga si daca o siguranta nu este buna..numa ca dupa 2-3 saptamini va face figuri din nou. Atunci verificati din tavanul torpedoului sigurantele 6,27 si 29 ( pt E39) daca sint ok.

Attached File(s)


0

#15 User is offline   romeo-cta 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 95
  • Joined: 13-September 09
  • Gender:Male
  • Location:constanta

Posted 12 November 2010 - 22:12

View PostARIS_2005, on 11/Nov/2010, 18:56, said:

View Postfrick, on 26/Sep/2010, 18:57, said:

Asa este ciupazeu are dreptate initializarea cheii pentru inchiderea centrala este una si se face dupa procedura descrisa mai sus iar imperecherea cheii cu EWS-ul maisnii in cazul tau este altceva.Eu fac asa ceva ( adica alte chei in caz de defectare a cipului din cheie sau pierderea cheii dar doar daca proprietarul imi dovedeste cu acte ca este masina lui) si va spun ca nu este asa de simplu sa furi un BMW.Ceea ce se intampla la pornirea motorului la masinile cu EWS ( cele vechi ) CAS ( cele mai noi ) este urmatoarea:cand se introduce cheia in contact ea este citita de catre EWS/CAS prin intermediul unei bobine care se afla pe corpul contactului ( la cheile normale nu si la cele care se introduc in bord),odata ce este recunoscuta cheia de catre EWS/CAS,el trimite un cod criptat pe 24 biti la ECU ( calculatorul motorului ) se numeste ISN KEY,daca acest cod exista si in calculatorul de motor el da autorizarea de pornire dupa care calculatorul de motor genereaza un cod nou pe care il trimite EWS/CAS-ului pentru urmatoarea pornire,deci la fiecare pornire a motorului codul, ISN este altul.
Legat de chestia de se discuta mai sus cu furatul,dupa cum am descris nu este chiar asa ca,copiaza cheia si gata adica fara modulul de securitate adica EWS sau CAS nu poate sa introduca in el cheia noua adica si cheile trebuie inregistrate in modululk de securitate adica este cheia 1,2...10 si ultima este 10 deoarece nu se pot inregistra mai mult de 10 key.
O seara faina va doresc!

Faza este ca trebuie tinuta cheia exact 3 secunde pe pozitia 1 a contactului la reinitializarea cheii.Reinitializarea trebuie sa mearga si daca o siguranta nu este buna..numa ca dupa 2-3 saptamini va face figuri din nou. Atunci verificati din tavanul torpedoului sigurantele 6,27 si 29 ( pt E39) daca sint ok.

sal..am luat si eu de curand, un e39, 525d-2001, si mi-a dat 2 chei tip romb cu telecomanda pe ele. una merge perfect, iar cea de-a doua nu merge telecomanda, dar pornirea merge. nu stiu cum sa o fac pe aceasta, cum se face reinitializarea? sau trebuie skimbata bateria din cheie? am inteles ca se desface greu cheia. multumesc!
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro