BMWClub: BMW 1800/2000Ti ? - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

BMW 1800/2000Ti ?

#1 User is offline   goldenman 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 05-February 11

Posted 05 February 2011 - 15:30

Salut, de ceva timp avem masina asta in curte si in vara asta m am gandit ca ar fii momentul sa o repar/reconditionez.
Inafara de ceva rugina (nimic grav gen bagi degetul prin gauri :twoup: ) si faptul ca nu a mai fost pornita de prin 95 nu sunt probleme.
Nu sunt nici macar sigur ce model este, in spate scrie 1800 dar la motor apare 2000, sunt un pic confuz dar voi uploada poze.

Sper ca imi puteti spune cum ar trebuii procedat in cazul asta, banii nu sunt o problema dar eu personal habar n-am de partea mecanica deci trebuie sa gasesc pe cineva probabil.

poze:

http://img40.imagesh...dsc01168lj.jpg/ seria nu se vede bine in poza dar scire 3452579
http://img689.images.../dsc01171j.jpg/
http://img695.images...dsc01172mt.jpg/
http://img153.images.../dsc01173z.jpg/
http://img202.images...dsc01174ak.jpg/
http://img9.imagesha...dsc01176gv.jpg/
http://img827.images.../dsc01177y.jpg/
http://img714.images...hoto0003gl.jpg/
http://img69.imagesh...hoto0006jh.jpg/

Radiatorul a fost scos dar inca il am,

Sper ca ajung pozele astea dar mai pot face daca este nevoie
0

#2 User is offline   sergiu67 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 39
  • Joined: 19-June 09
  • Gender:Male
  • Location:arad
  • Interests:e30

Posted 07 February 2011 - 15:28

parerea mea e sa il cauti pe INTERCEPTOR
el e specialistul la aceste masini
0

#3 User is offline   CRM 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 472
  • Joined: 23-June 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 07 February 2011 - 15:53

sau/si userul Bart (BartRo sau Bart2, nu mai stiu) care detine o masina similara (un 2002) :twoup:

This post has been edited by CRM: 07 February 2011 - 15:55

0

#4 User is offline   aurelrico 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 44
  • Joined: 19-September 06
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:music,V8 engines,muscle cars,oldtimers,big tits,racing cars properly made,...gasoline

Posted 08 February 2011 - 12:22

Salut,
Bine ai venit in clubul masinilor clasice, care cu ani in urma au scris istorie. Felicitari pentru masina,un model frumos ,deosebit si un pic mai rar pe la noi. Modelul se cheama 2000 NK (Neue Klasse), cilindree 1800cc,carburator simplu corp ,vertical Solex 40 PDSI, pompa de benzina mecanica,etc... MI-as permite sa-ti fac o sugestie in legatura cu piesele pe care le inlocuiesti; incearca sa nu arunci nimic,pentru ca,probabil,multe repere sunt originale,fapt care o sa-ti foloseasca atunci cand vrei sa inlocuiesti ceva. Este mult mai usor sa cauti dupa codul original al piesei pe care vrei sa o schimbi, decat dupa anul de fabricatie sau seria masinii. Trebuie sa-ti notezi,din talon,modelul si anul de fabricatie,cu piese te poate ajuta Adrian Panea, este din Craiova,foarte serios de altfel,(adresa mail- paneaadrian@yahoo.com ,tel-0756044564) .Trimite un mail la ;"Andreas.Harz@partner.bmw.de" si o sa poti afla ceva date despre masina. Concret, eu am intrebat, in engleza ,ce date are despre masina mea,adica i-am trimis seria de caroserie si raspunsul a fost ;
Dear Mr Oprisan,

Thank you for your email.

The BMW 1600-2 VIN 2664892 was manufactured on November 30th, 1970 and delivered on December 29th, 1970 to Romania. The original colour was Chamonix, paint code 085. There is no difference between 1600-2 and 1602 because both are only different designations for the same type.

We hope, this is helpful for you.

Yours sincerely,

BMW Group
Andreas Harz
Mobile Tradition
Group Archives / ST-1
General Archive Services
80788 München
Phone: +49 89 382-68281
Fax: +49 89 382-24765
mailto: andreas.harz@partner.bmw.de
http://www.bmw-grouparchives.de

Da o geana si pe cele doua linkuri de mai jos;

http://www.bmw2002fa...viewforum/f,19/

http://en.wikipedia....i/BMW_New_Class
In incheiere imi mai permit un sfat, inainte sa pornesti masina ,vezi ca ai piulite lipsa la galeria de admisie, cumpara niste solutie de curatat carburatorul si un kit de schimb pentru pompa de benzina (gasesti in comert,pompa este 90% identica cu cea de Dacie si kitul costa 7 lei, incearca sa cureti rezervorul, si sa schimbi bujiile (sunt ieftine si se gasesc peste tot).
Cel mai bine ar fi sa ceri sfatul unui mecanic (bun prieten cu tine,ar fi de preferat),pentru ca toata rutina asta o sa te ajute sa nu-ti faci nervi mai tarziu. Cu stima, Aurel BMW E10 1602
0

#5 User is offline   brownshark 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1668
  • Joined: 23-April 07
  • Gender:Male

Posted 08 February 2011 - 12:45

aurelrico - bine ce i-ai zis, s-ar mai cere o spalare interioara a motorului, cu evidenta demontare baie / capac tacheti, filtru ulei nou si dupa ce-i pui uleiul nou,pui si in capetele pistoanelor cate 50 ml , pe la bujii, rotit mot la mana, cu bujiile scoase, sa simti daca "agata" cva
0

#6 User is offline   goldenman 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 05-February 11

Posted 08 February 2011 - 13:56

Multumesc pentru raspunsuri si sfaturi, cu putin noroc pana la vara voi putea sa gasesc un amic sau cineva cu care sa pot incepe si (cu putin noroc :twoup:) finaliza acest proiect
0

#7 User is offline   aurelrico 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 44
  • Joined: 19-September 06
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:music,V8 engines,muscle cars,oldtimers,big tits,racing cars properly made,...gasoline

Posted 09 February 2011 - 12:56

Salut,
Iti doresc inainte de toate sa tratezi cu respectul cuvenit,masina, adica sa-ti stabilesti o schema de lucru care poate incepe cu revizie la motor, apoi lichide (benzina ,ulei,apa),spalat carburator,baie ulei,radiator, verificata pompa de apa (MEGAIMPORTANT),gresat rulmenti roti, ulei cutie viteze si grup spate, instalatie electrica,(carbuni si bucsi noi la alternator),cureaua de alternator care costa nimic si se gaseste. Fineturi, ca reglare joc tacheti sau avans se pot face dupa, la fel si caroseria. Daca ai ceva banuti,cel mai bine ar fi ca prima data sa incepi cu caroseria, sa o dezechipezi complet si sa o trimiti la vopsit. Foarte important !!! ai mare grija o la tot ce inseamna cheder de cauciuc,incearca sa nu demontezi parbrizul si luneta,pentru ca le poti arunca dupa aia, si costa in general cam 100 euro buc. Ma opresc si astep sa ne transmiti reactia celor din jur atunci cand o parchezi intr-un loc public.
Merita,crede-ma...

http://img841.images...jpg&via=mupload

Aurel BMW E10 1602
0

#8 User is offline   bartro2 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 654
  • Joined: 17-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Walhalla

Posted 09 February 2011 - 14:43

Masina din poze este un BMW1800 probabil din '71. Practic arate ca un 2000 cu faruri late, si stopuri late. Pana si pe placuta pe contra-aripa scrie 2000, dar totusi e un 1800. Am impresie ca a fost facut asa o seria mica de 1800 undeva in '71. Am mai vazut o masina exact asa pe vremuri in Bucuresti, pe la piata sudului.
Pe chiulasa probabil scrie 118. Daca era un 2000, scria 121 pe chiulasa.

Merita restaurata, nu mai a ramas multe in tara.
Alte surse de piese sunt http://www.wallothnesch.com/ , ebay, si bineinteles orice reprezentant de BMW. La BMW au pentru 2002 inca 80 - 90% din piese pe stoc! Piese mechanice nu este nici un fel de problema, dar piese de caroserie etc s-ar putea sa fie mai greu de gasit pentru caroserie NK cu 4 usi.

LE: iti lipseste si piese din mechanism de acceleratie intre pedala si carburator :twoup:

This post has been edited by bartro2: 09 February 2011 - 14:50

0

#9 User is offline   goldenman 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 05-February 11

Posted 09 February 2011 - 15:45

^ Yup, stiu ca lipseste dar am majoritatea pieselor care au fost scoase, trebuie doar sa gasesc pe cineva care sa ma ajute cu motorul, nu prea par a fi probleme la caroserie, doar un pic de rugina dar

This post has been edited by goldenman: 09 February 2011 - 15:49

0

#10 User is offline   bartro2 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 654
  • Joined: 17-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Walhalla

Posted 09 February 2011 - 15:59

Daca spui unde sa afla masina, poate gasesti pe cineva in zona. Procedura de iesit din hibernare este scris deja mai sus. Daca masina nu a fost folosita de mult, s-ar putea sa fie uscati semeringuri de la supape etc. In caz asta, va merge dar cu consum de ulei.
Ai grija ca rugina vizibila de obicei este varful Eisbergului la masinile astea vechi.

This post has been edited by bartro2: 09 February 2011 - 15:59

0

#11 User is offline   goldenman 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 05-February 11

Posted 09 February 2011 - 16:03

Se afla in Craiova, stiu ca a fost scris mai sus ce trebuie facut dar eu personal nu am deloc experienta, asa ca decat sa fac ceva care ar putea avea consecinte destul de nasoale mai bine incerc sa gasesc pe cineva care se pricepe :twoup:
0

#12 User is offline   bartro2 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 654
  • Joined: 17-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Walhalla

Posted 09 February 2011 - 16:27

E chiar cineva din Craiova care tot detine un BMW de gen. O sa-ti dau ID-ul lui de messenger pe PM.

LE: E vorba de Adrian Panea, vad ca datele lui sunt deja scrisa mai sus. El detine un 1500 din '63 daca tin minte bine. Poate te ajuta.

This post has been edited by bartro2: 09 February 2011 - 16:30

0

#13 User is offline   INTERCEPTOR 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1500
  • Joined: 27-December 04
  • Gender:Male

Posted 22 February 2011 - 19:15

am si eu un 2000 din 71 numai ca al meu este de state si are farurile clasice bmw.adica duble
ti am lasat pm ...orice problema ma suni si te ajut prin telefon
0

#14 User is offline   goldenman 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 05-February 11

Posted 23 February 2011 - 13:32

Dear Tom,

Thank you for your email.

The BMW 1800 VIN 3452579 was manufactured on February 24th, 1971 and delivered on June 29th, 1971 to Romania. The original colour was Atlantik, paint code 041. The car belongs to a series of BMW 1800 that were build from the factory with the BMW 2000 body.

We hope this information is helpful for you.

Yours sincerely,

Christina Hartung

Bine ca am aflat in sfarsit ce model este :>
0

#15 User is offline   geo1 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 06-April 08

Posted 27 May 2011 - 06:56

View PostINTERCEPTOR, on 22 February 2011 - 19:15, said:

am si eu un 2000 din 71 numai ca al meu este de state si are farurile clasice bmw.adica duble
ti am lasat pm ...orice problema ma suni si te ajut prin telefon

Ajutor, ajutor........
am si eu unul ca al tau din 1971. Cand l-am cumparat prin 2005 am constatat ca a fost lovit pe partea dreapta fata si a fost reparat numai ca fiind lovita capota, unde are dublura, reparatia nu prea a fost reusita, astfel ca se vede un luft destul de mare cand este inchisa.
Daca stie cineva unde pot gasi o capota, chiar si SH dar sa fie buna, sau un meserias bun ptr a o reface pe cea veche spuneti-mi si mie. Am vorbit si cu dl. Adrian Panea si am gasit una pe un site, noua dar pretul m-a dat pe spate: 2600 euro
0

#16 User is offline   jambonel 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 21
  • Joined: 16-August 12

Posted 10 February 2013 - 22:42

Cel mai bine refacuta iti spun si eu in trecut am cautat piese pentru masini vechi si ori erau in stare proasta sau cel putin ca a mea ori noi si erau foarte scumpe.
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro