Jump to content

Probleme e46 2000 diesel 136 cp


Recommended Posts

dar daca o trag pe o distanta mai mare exista vreun risc sa se intample ceva sau daca am vreo sansa sa o pornesc asa?

nu prea ar fii indicat bmw ul nu e dacie, sa o impingi sau tragi cat vrei tu.. eu cred k ti s a dezamorsat pompa de motorina.. am patit si eu asta vara. schimbam filtrele,un mec a desf capacul filtrului d motorina,altul,cu tester ul pe masina,mi a cerut sa pun contact. in mom ala,neavand capac.motorina a curs pe langa filtru,jos,impinsa de pompa. cand am scoc contactul,motorina a scazut in filtru si neavand capac,a dezamorsat pompa de motorina,scazand mult sub nivelul filtrului. spatiul gol,a fost ocupat bineinteles de aer,care ma a facut urmat pr...masina mea care pornea vesnic la sfert de sfert de cheie,tb frecata cateva min la automat sa porneasca cu chiu cu vai.. rezolvarea a fost urmatoarea. in filtrul de motorina intra 2 furtune transp,ca de perfuzie... acolo se vad cel my bine bulele de aer in cazul dezamorsarii pompei.. eu am scos putin furtunul de deaspra,in timp ce cineva dadea la automat,l am lasat scos cateva secunde sa curga ceva motorina pe langa si sa dispara aerul din furtun.. nu am reusit sa scot tot aerul,suta la suta,dar in mare parte am rez problema.. se mai vedeau doar f putine bule mici,k o spuma... mentionez ca acele furtune au un sistrm de prindere destul de simplu,tb sa l intelegi inainte de a face operatia resp... are un fel de clapeta de sig din mat plastic,ridici putin de ea si furtunul iese cu usurinta... sper sa ti fie de ajutor,dar nu cred k asta e cauza la tine... bafta... apropo... din cate stiu,sunt 2 pompe de motorina. una la rez,si una undeva sub scaun. nu stiu exact locatia sa ti explic detaliat,dar poti intreba pe cineva care se pricepe my bine... succes.

Link to comment
Share on other sites

nu prea ar fii indicat bmw ul nu e dacie, sa o impingi sau tragi cat vrei tu.. eu cred k ti s a dezamorsat pompa de motorina.. am patit si eu asta vara. schimbam filtrele,un mec a desf capacul filtrului d motorina,altul,cu tester ul pe masina,mi a cerut sa pun contact. in mom ala,neavand capac.motorina a curs pe langa filtru,jos,impinsa de pompa. cand am scoc contactul,motorina a scazut in filtru si neavand capac,a dezamorsat pompa de motorina,scazand mult sub nivelul filtrului. spatiul gol,a fost ocupat bineinteles de aer,care ma a facut urmat pr...masina mea care pornea vesnic la sfert de sfert de cheie,tb frecata cateva min la automat sa porneasca cu chiu cu vai.. rezolvarea a fost urmatoarea. in filtrul de motorina intra 2 furtune transp,ca de perfuzie... acolo se vad cel my bine bulele de aer in cazul dezamorsarii pompei.. eu am scos putin furtunul de deaspra,in timp ce cineva dadea la automat,l am lasat scos cateva secunde sa curga ceva motorina pe langa si sa dispara aerul din furtun.. nu am reusit sa scot tot aerul,suta la suta,dar in mare parte am rez problema.. se mai vedeau doar f putine bule mici,k o spuma... mentionez ca acele furtune au un sistrm de prindere destul de simplu,tb sa l intelegi inainte de a face operatia resp... are un fel de clapeta de sig din mat plastic,ridici putin de ea si furtunul iese cu usurinta... sper sa ti fie de ajutor,dar nu cred k asta e cauza la tine... bafta... apropo... din cate stiu,sunt 2 pompe de motorina. una la rez,si una undeva sub scaun. nu stiu exact locatia sa ti explic detaliat,dar poti intreba pe cineva care se pricepe my bine... succes.

 

multumesc mult pentru sfaturi.e doar una singura ca am urmarit tot traseul. da am scos pe cel de susu din cele doua transparente cel de retur nu? sper sa nu gresesc ,si am incercat sa trag in timp ce dadeam la automat dar nu vine motorina decat foarte greu

Link to comment
Share on other sites

puteti sa ma ajutati si pe mine cu un indiciu:in momentul cand puneam contactul in treapta 2 o data cu sunetul pompei din rezervor mi se audea si un "bazait" si in compartimentul motor cam in zona filtrului de motorina sau de ulei nu stiu exact iar acum nu se mai aude nimic.puteti verifica pentru mine daca se aude si compartimentul motor sunetul acela si de la ce ar putea sa fie?
Link to comment
Share on other sites

azi am reusit sa duc masina in service.i am facut diagnoza si surpriza nimic.am demontat conductele care duc la injectoare si prima data cand am dat la automat a iesit motorina.dupa nimic dar din momentul ala am observat ca nu se aude pompa din rezervor deloc.am pus contactul,am dat la automat dar nimic....nu se auzea deloc.releul e bun ca l am verificam iar.poate aceasta pompa sa fie vinovat pentru faptul ca nu porneste chiar daca uneori se auzea pompa?plus ca inainte inainte sa se defaecteze puneam contactul de 2 ori pentru ca pornea la sfert daca era pus doar odata adica din prima pornea un pic mai greu adica ceva gen o sec mai tarziu
Link to comment
Share on other sites

pai din moment ce nu functioneaza cum trebuie pompa din rezervor aia e. chiar daca se aude uneori tot nu va merge. si la mine daca bataeam usor in capacul ei incepea sa mearga dar tot nu pornea. ar fi bine totusi daca ai avea o alta pompa de imprumut sa incerci.
Link to comment
Share on other sites

pai din moment ce nu functioneaza cum trebuie pompa din rezervor aia e. chiar daca se aude uneori tot nu va merge. si la mine daca bataeam usor in capacul ei incepea sa mearga dar tot nu pornea. ar fi bine totusi daca ai avea o alta pompa de imprumut sa incerci.

 

mersi mult pentru ca vad ca esti unul din cei care au incercat cel mai mult sa ma ajute.nu sunt in tara sunt in italia plus ca aici sincer sa ti zic nu prea sunt modelul asta si nu vrea sa ti o dea nimeni ca ii este frica ca se intampla ceva,de la dezmembrari nu gasesc ca e doar un centru aici ceva gen remat.nu am incotro trebuie sa o cumpar daca nu merge le iau prin excludere si pana la urma ar trebui sa porneasca.ma gandeam ca poate a mai avut cineva simptomele astea.daca nu merge maine inainte sa o duc la un centru de pompe de injectie bosh sau ceva de genu asta sau reprezentanta o sa desfac modulul electronic al pompei de injectie sa vad daca acele fire de aluminiu care am inteles ca se cam duc de obicei sunt rupte.multumesc inca o data tuturor pentru sfaturi si macar sunt bucuros ca problemele mele s ar putea sa le fie folositoare celor care vor avea aceleasi simptome asta daca le voi rezolva....

Edited by blondu_cm
Link to comment
Share on other sites

tocmai am reusit sa rezolv si eu problema cu pornirea si chiar mi as dori sa fie chiar asa pentru ca am schimbat pompa din rezervor am desfacut conductele de la injectoare pentru a iesi aerul si am reusit sa pornesc masina.am facut vreo 50 km vreo 5-6 porniri si vad ca merge bine abia astept maine dimineata sa vad daca face vreo figura desi nu as vrea
Link to comment
Share on other sites

baieti ma ajutati si pe mine cu un sfat:masina am observat stand langa masina care fiind la relanti am observat ca dupa circa 5min ca incepe un suierat care se transmite pe toata evacuarea pana la toba finala in timp ce pe toba finala iese un fum negru spre albastrui,uleiul il verific o data la 2 zile si observ ca nu consuma nivelul fiind aproape identic ca atunci cand am facut schimbul.asta face vreo 2 min dupa care isi revine.aveti idee de ce ar trebui sa ma mai pregatesc?
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Simptome incerte...poate fi turbina din cauza zgomotului si a uleiului ars...chiar daca pare ca iti consuma putin ulei.

Este probabil sa iti faca doar pentru cateva minute din cauza comenzii pe vacuum a geometriei variabile care a are probleme.

A doua problema , ar fi pompa de injectie....cum mai porneste masina la rece? Ce manifestari ari in mers ? mai are caderi de putere?

Edited by bzu
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

am demontat pompa de injectie pentru a schimba o garnitura de cauciuc fisurata care imi cauza pierderi de motorina si pe unde imi prindea aer.am pus pompa la punct curatat injectoare schimbat retur injectoare si de atunci nu am mai avut probleme cu fumul si nici cu pornirea care a devenit perfecta indiferent de temperatura de afara.am ramas cu suieratul acela care se aude din fata pana in spate pe toata evacuarea atat pe accelerare cat si pe deccelerare plus ca daca stau mult pe loc cu motorul pornit se simte miros de gaze dar m am obisnuit...

 

a si daca te ajuta am schimbat si toate furtunasele de vaccum

Link to comment
Share on other sites

o sa incerc sa ma uit la garniturile acelea.racordul flexibil pare ok dar o sa ma uit mai bine ms

 

si ca un raspuns la colegul de mai sus referitor la pompa de injectie ,mi a zis mecanicul ca era deplasata de la punct in rest rezolvarea exacta a fumului nu stiu care este

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.